Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Papaj x
tag
válasz 7Sony7 #136502 üzenetére
Nem baj, de egy főtengely szimering nem biztos csak eszközön múlik, márha ténylegesen erről van szó.
Szvsz. Egy hivatalos műhely üzemeltetése kb. az órabér felét kiteszi, ha nem többet. Ezt meg mindenki eldönti, hogy akkor mi is a baj, avagy listaár avagy nem listaár.. Plusz, ha előre is kell lépni...?! S akkor járulékok, stb.. Mindenki eldöntheti, h a szervizek drágák azért, mert a paraszt 5ezret kap óránként, vagy amiért 4 ezret kb. a paraszt után kell fizetni. Nyilván túlzással, de érthető a lényege.[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
Papaj x
tag
válasz Aryes #136504 üzenetére
Nem értem, hogy kérdés volt-e, avagy kijelentés?! De nem értem az egész mondatot, de lehet a 12 óra műszak rátesz ennek.
[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
Papaj x
tag
válasz 7Sony7 #136506 üzenetére
Ezt megint többször szerkesztettem, erre annyit tudok mondani, hogy most adtam át fél órája egy 4-es golfot, bár 3 hetet állt itt, több dolog miatt, de bármi van gyanúsan ismét ide hozzák. Ezt mindenki értse úgy ahogy gondolja, vagy mérlegelje úgy ahogy gondolja. Persze összetetebb feladat volt, porlasztók bemérése, javítása, stb... Ergo nem csak rajtam múlik.
De a pénzügyi részről nem is beszéltünk, mármint nem erre gondoltam válazsaimban.
Az meg hatalmas **, amit kiszámláznak, vagy azt mondták megcsinálják, s nem. Ezért létezik még az "egyszerű paraszt", akinek még az ismerősi köre is ellátja munkával, akár egy egész csapatot. Nehéz az egyensúly, mind a 2 oldalról.
Ha szeretnék nagyzolni, s nem ez a lényege, mert gyorsan letöri a szarvat a további, de február óta áll nállam egy pajero, s még mindig nem vitte el a kollega. Jelzem, úgy vállaltam, h majd egyszer kész lesz, nem tudom mikor. S még mindig itt van.
Hazudni nem hazudtam, biztosan az lesz benne ami a számlán van, se több, se kevesebb. Az, hogy ki mit fogad el, az meg egy másik kérdés, közép utat nehéz húzni. Bár ez nagyon egy szélsőséges eset.[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
Papaj x
tag
válasz Aryes #136508 üzenetére
Rendben. Sehol sem kell vesszőnek lennie? De nem, nem mint autószerelő vagyok ezügyben érintett, "sosem voltam az". Márha nincs vessző.
Lényege, részemről. Sose került vissza azon autó, amire azt mondtam, hogy ez kell bele, ezt kell csinálni, s nem lesz baj vele. De ezen esetek kb. elenyészőek, s nem pénz függvényében. De ez sosem az olcsó kategória. Van az, hogy szerelés garancia, ergo kapu, meg van az hogy gyere bármikor. A gyere bármikor 20 év alatt nem volt, ugyan azon dolog miatt. Erre akartam kitérni.[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
nagyúr
válasz Papaj x #136507 üzenetére
Én az órabért nem sajnálom senkitől. De ha egy olajcserére kiszámláz nekem a szerviz 2 órát úgy, hogy ebből 1 órát oda voltak ebédelni, akkor arra nemigen lehet magyarázat a műhely magas költsége vagy a járulékok. De mondhatnám a munkalapra felírt, de el nem végzett "átvizsgálás", "ellenőrzés" témaköröket... Az autómnak úgy 4 éve van egy fura hangja elinduláskor, aminek sem a szakszerviz (ahová éves szervizre hordom), sem a sarki szerelő (aki a kisebb-nagyobb javításokat szokta végezni) nem képes utánajárni, előbbi többször felírta a munkalapra, hogy meghúztak mindenféle csavarokat, de mégse, utóbbi legalább megmondja, hogy nincs ideje vele foglalkozni.
Különben ez az "ajánlj megbízható szerelőt" téma szerintem ott bukik el, hogy az a szerelő, aki egyik embernek megbízható, egy ismeretlent simán lehúz. Az említett "sarki szerelő"-t egy barátom ajánlotta sok évvel ezelőtt, akinek iskolatársa és haverja volt, és énvelem eddig mindig korrekt volt, de másoktól már hallottam róla rossz véleményt. -
Peti78
őstag
válasz Papaj x #136500 üzenetére
Én se, de mindegy
A háromból a jót és gyorsan opciót választottam. Hogy drága-e? Nem tudom. Sose volt velük garanciális problémám. Az alkatrészek közül is a legjobbat kérem, de ez nem feltétlenül jelenti a legdrágábbat. De ha az a legjobb, akkor azt tegyék bele. Mivel márkakereskedés és szakszerviz volt, a szakértelmük számomra nem kérdés. Ez is egyfajta szolgáltatás, és mint szolgáltató nagyon jól tudom, hogy ki mit fizet, azt kapja.Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Papaj x
tag
válasz 7Sony7 #136510 üzenetére
Velem lesz tele a topic, de csak válaszolok, mert még nem aludtam el. Az én részemről nagyon egyszerű a képlet, bár ez ahogy láttam sehol nem így megy, s nem az én dicséretem, hanem a többi szegénységi bizonyítványa.
Mikor a világ úgy működik, hogy pénzorientáltság, akkor nehéz jó ízűt micsodázni. Az én írásom lényegében maximum ara tért ki jelenleg, h aki megbízott bennem, akkor vár, mert tudja nem verem át, se több, se kevesebb. Bár ezen dolog ismételten nem fedezi gondolataim felét se, csak gyors reagálás.aryes:
Véletlen nem ecotec motoros opeled van? Már értem így. Nem, különösebben nem, közvetve talán, de érintett egyáltalán nem.Peti78: A drága mindig akkor drága, amikor baj van azzal, amit megoldottak. Ezzel nem magam akarom fényezni, de mikor Szoboszlóról kerül hozzám az autó, ami már gyári Vw szervízben is volt (én voltam a 10. szerelő), de én meg is csináltam Nem azért mert okos vagyok, hanem mert nem sz@rom le. S ezek tömkelege "tart el" nézőpont, s nem azért mert én vagyok az okos..
[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
Papaj x
tag
válasz 7Sony7 #136515 üzenetére
Igen, ezt nem kell hirdetésbe felrakni. Bár kicsit úgy érzem, sok lesz belőlem.
Ahogy én érzem. Ameddig egy hivatalos bontót, avagy autószervízt annyiba kerül nyitni, mint egyes embereknek életében nem lesz pénze, addig nem nagyon lehet kérdezni a "parasztnak" Persze minden részlegnek megvan a maga része, én csak ezt látom. S ez nem az elvégzett munkáról szól, avagy a nem elvégzettről.[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
pomorski
őstag
válasz 7Sony7 #136487 üzenetére
Én csak Ford autóhoz tudok szerelőt, általánost nem tudok.
@bicaj témád:
20"-as bringát a kölyköknek én a lomolóból vettem használtat. De nemrég vettem a Bicaj Bt.-ből is (Pesti u. 65). A Bicaj Bt.-s fickónak érdekes stílusa/humora van, ami miatt sokan nem csípnek, én csípem.
[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
Köszi mindenkinek, levontam a konklúziót
-
-
xuldar
őstag
válasz Aryes #136519 üzenetére
Bútorlapszabászat, mer' asztalos
Az autószerelőkről annyit, hogy én is 20 éve ugyanoda hordom az autóimat. Nem olcsó, de kétszer még nem csinált meg egy autón sem ugyanazt. Én is tisztában vagyok azzal, hogy az alkatrészeket sokkal olcsóbban szerzik be, mint amennyiért a számlámon szerepel, ugyanakkor azt is figyelembe veszem, hogy nekik is fejlődni, tanulni kell folyamatosan. Amikor manapság 1-2-3 évente a kismillió gyártó frissít minden aktuális autótípust, mert szerintük a piac ezt akarja, ahhoz igenis be kell szerezni a dokumentációt és meg kell tanulni az újabb típusok, megoldások javítását is. Új megoldások néha új eszközöket is igényelnek, és egy műhelybe nem az Aldiból meg a Lidl-ből fognak költséghatékony eszközöket venni az ipari felhasználáshoz.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
wwhy
veterán
válasz Aryes #136534 üzenetére
Nem. A bútorlap az asztalos alkatrészeinek nyersanyaga, azaz olyan, mint amikor az autószerelő elmegy alkatrészt venni, és abbú' összerakja az ótót - már ha tudja. Az asztalos csak leadja, hogy a bútorlapszabászaton milyen alkatrészeket vágjanak ki neki, 'oszt majd jól összeszereli
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
bobace
őstag
válasz Aryes #136536 üzenetére
Így van, ezt a részét mi is megtudjuk tenni, én meg is szoktam, mérek-számolok-rendelek-összerakom.. De viszont nem tudom szépen megcsinálni az asztalos egyéb dolgait, mint rendes fával dolgozni, szépen csapolni, stb, ami a szakma szépsége lenne. Mondjuk még ahhoz sem kell feltétlen asztalosnak lenni, lásd régi topiktásrunk aki elment külföldre asztalosnak IT-s végzettséggel, és igen jól csinálja.
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
SOAD19
addikt
Akkor legyen egy komoly hsz. is...
Nincs kocsim, nem vezetek rendszeresen, és érdekes dolgot tapasztalok. A nappali ablakunk a Faraktár felüljáróra néz, és akárhányszor kinézek, minden alkaommal látok olyat a városból kivezető oldalon felfelé a felüljáróra, hogy a belsőben szépen, komótosan olyan 40 körül gurulgatnak egyesek, és emiatt a külsőben rendszeresen előznek mások. Most is egymás után 3-4 autó is cammog a belsőben, és a külsőben meg is előzi őket egy Audis. Le vagyok maradva, változott a kresz, kivették belőle a jobbratartást?! Nincs problémám, ha valaki a belsőben megy, főleg, ha a külső sáv viharvert, kátyús, de nem értem, hogy ha látja, hogy egy gyorsabb kolléga közeledik mögötte, akkor miért nem megy ki a külsőbe. Vagy nem is nézik az ilyen emberek a visszapillantót?!Más:
A yt, csak nálam sz@rakodik? Egy tetszőleges videót elindítva hibát dob, majd pár mp. múlva, csak elindul a lejátszás. Tegnap óta csinálja ezt nálam.Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
xuldar
őstag
válasz Aryes #136536 üzenetére
Láttál már bútorlapszabászatot belülről? Hogy milyen géppel vágják a bútorlapokat? Vagy úgy gondoltad, hogy kézi dekopírral kell, hogy nekiessen az asztalos a bútorlapnak, aztán nem baj, ha ökörhugyozás formájú lesz a lap széle?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
SOAD19
addikt
válasz mezis #136543 üzenetére
Jogos, nem számít előzésnek, de akkor is illene a belsőt szabaddá tenni, ha gyorsabb jármű érkezik mögötte. Hirtelen, ezt találtam, ez is megerősíti:
"Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza. Az ilyen módon haladó jármű mellett - a (6) bekezdés c) pontjában foglaltak megtartásával - fokozott figyelemmel jobbról el szabad haladni, a forgalmi sávokat azonban - a gyorsabb előrehaladás érdekében - kis távolságon belül ismételten változtatni, és ezzel a közlekedés résztvevőit zavarni tilos."Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
nagyúr
válasz #05304832 #136539 üzenetére
Ne sértődj meg, nem rosszindulatból kérdeztem! Egyszerűen tájékozatlan vagyok.
"Bútort is tudnál belőle csinálni?"
Már csináltam. Arról most ne beszéljünk, hogy milyen lett.
"És gondolom laminált forgácslapból készült el az a szekrény. "
Ez egy régi vágású mester volt, úgy 30 évvel ezelőtt, szerintem életében nem látott bútorlapot se, gyönyörű tölgy meg bükk bútorokat csinált intarziával.
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen