Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
ph 27 hüvelyk, 1440p, 240 Hz, Type-C és AI funkciók jellemzik dióhéjban a kijelzőt.
-
Mozgásban a Conscript
gp A túlélőhorror PC-re és konzolokra érkezik, a steames új demó jövő hónap elején lesz kipróbálható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Üdv!
Ha netán valakit érdekelne egy 90x200-as ágynemű tartós heverő,hétvégén el lehet vinni sör-csoki "díjazásért"
Igazából 2 db van,egy "jobbos" és egy "balos",azaz egymás mellé tolható és egy nagy 180x200-as ágyat lehet belőle csinálni,így kétfelé nyílik.
Ha valaki elviszi mindkettőt,adok 2 db hozzávaló fotelt is!Arról még nincs kép.
A többit privátban. -
tahepa
senior tag
Köszönöm a tippeket.
-
Dan-szan
senior tag
Megbízható kárpitost keresek, sajna akit hívtunk másodjára sem sikerült ideérnie. Tehát aki ismer ilyet kérem írja meg az elérhetőségeit, köszi.
Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
func93
senior tag
Sziasztok,
Keresek eladó gamer széket.
"Nem lehet összekötni a pontokat a jövőt fürkészve, az összefüggések csak utólag visszanézve látszanak." - Steve Jobs
-
Calogero
addikt
Állás :[link]
-
Dan-szan
senior tag
válasz #33253120 #128805 üzenetére
Pont ő az aki csak ígérte,hogy jön ... Már dolgozott nekünk ezért is kerestük újra. Az anyagot csak úgy tudom megvenni ha leméri hogy mennyi legyen,márpedig azért nem fogok 2 kanapét meg egy fotelt odacipelni.
Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
HUTCHDB
nagyúr
-
Laza...
addikt
Sziasztok, valakinek tippje, kicsiny városunkban hol lehet kapni Sika 710-et, vagy bármiféle ilyesmi "taknyot"? Vagy Dinitrol RB4120, 3M 08509...?
Never give up!
-
Salex1
senior tag
Nálunk is van egy állás lehetőség, csak valamiért még nem került fel a TEVA honlapra. Informatikust keresünk, fő feladat a termelő gépeken rendszergazdai feladatok ellátása (felhasználó menedzsment, adat mentés) különböző op. rendszereken. Ha valakit érdekel előkeresem a pontos leírást.
-
Peti78
őstag
Aziasztok! Akciokamerahoz keresek fejpantot! Hol lehet ilyet loni Debrecenben? Rendelesre nincs ido, decathlon kilőve.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
tsyl
aktív tag
válasz Peti78 #128812 üzenetére
Szia!
Én kb. 1,5 éve vettem vállhevedert akciókamerához a Debrecen Piac u. 49 szám alatt.
Egy próbát talán megér. Akkor úgy emlékszem volt fejpánt is. Érdemes bemenni személyesen.[ Szerkesztve ]
17 éve a PH-n....
-
zolikaDB
veterán
Van valakinek tapasztalata Huawei Mate 20 Lite vagy Samsung Galaxy A40-es készülékkel?
Ha igen, el tudná mondani pár szóban az erősségeit - gyengeségeit, miért szereti - s miért nem, mit tud üzemidőben/kamerában/használhatóságban nyújtani?
Tesztek megvoltak, szubjektív vélemény lenne mostmár az érdekesebb!
Köszönöm -
LeventeV
senior tag
Sziasztok.
Lenne egy elado Samsung Galaxy A7 2018 dualsimes telefonom. Dobozaban, ervenyes garanciaval. Ha esetleg valakit erdekel, irjon privatban es kuldok kepeket is.
Ara - 60 000 Ft. -
Zola007
veterán
Az alábbiak közül van valamelyikőtöknek?
Peugeot 407 benzin / dízel
Fiat Bravo 2007-től dízel
Renault Laguna 3 2008-tól dízel
Renault Megane 2 vagy 3 benzin / dízel
Opel Astra H dízelMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
-
Zola007
veterán
válasz diablo1984 #128823 üzenetére
várhatóan 250-300e Ft lenne a differencia a dízel javára üzemanyagban évente, ami már mérlegelésre ad okot
bele lehet tenyerelni, de sokan meg vígan elvannak a 10+ éves /300+ ezret futott dízelükkel.
benzinesből némely típusnál iszonyat sovány a felhozatal vagy belül vannak úgy lelakva, hogy pléd és gumikesztyű nélkül be nem ülnék[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
diablo1984
veterán
válasz Zola007 #128824 üzenetére
olcsóbb is a dízel, de könnyen iszonyat ráfizetés lehet a vásárlásból. Főleg ezekat a tizenével autókat már kihajtották, elég csak egy kettőstömegű hibára gondolni, már nem leszel boldog utána,a nagynyomású rendszerről nem is beszélve, mert az ie egyszer bekarcol és rossz esetben nálad.....
Kívánom, hogy járj szerencsével, ha dízel autót veszel, mert ahhoz az is kelleni fog, nem csak a vételár! -
Zola007
veterán
válasz diablo1984 #128827 üzenetére
Szerencse mindenhez kell, aki nem tudja elviselni, vegyen hitelre új Dacia Logant.
Pont emiatt (is) drágábbak az ugyanolyan állapotú benzinesek, mert sokan elhiszik, hogy benzines kocsinak semmi baja nem lehet, csak tankolni kell és megy.
Aztán rájönnek, hogy van benne 1.2 létére turbó, újabban kettős tömegű és akkor már annyira nem őszinte a mosoly.Én is vennék benzinest, de ha tényleg megyek ~25ezret jövőre, akkor dízel megvan 550-ből, ugyanott egy benzines klímával 750-800 az üzemanyag.
Benzinessel ugyanúgy be lehet faragni, tudok elég példát ismerősi körből
ismerősöm apja autófényező, látott már kocsit közelről, patika C3, 2 hét múlva megdöglött a fél motor, 450e
másik 30 éve hivatásos sofőr, szerelővel vett Mondeot, generátor + még valami, 200e407-be 75e Ft a kettőstömegű, 100e a DPF, a dízel autók között ez filléresnek számít, egy kicsi, modern turbós benzines ennél nagyobb szopóroller.
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Papaj x
tag
válasz Zola007 #128822 üzenetére
Beszélgetésünk után érdekes látni,hogy ezek születtek, de gyanítom utána kerestél/kérdeztél, s szívesen beszélnék azon emberekkel, akik alapján ezek kerültek be. Mert tanulni nem szégyen.
Rossz autó nincs, csak rossz gazda, ez tény.
Saját tapasztalattal kaptál olyan érveket (persze nekem évi 80 ezer km felett), hogy jelenleg nem értem, de járj szerencsével.
Bármiből lehet jót, s rosszat is venni, egy feliciara is lehet költeni 300 ezret."A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
Zola007
veterán
válasz Papaj x #128829 üzenetére
Beszéltem elég sok emberrel.
Amire az egyik azt mondta, hogy tuti vétel, a másik azt, hogy eszembe ne jusson.
Aztán ha megveszem a "tutit" és mégis szívás, akkor nekem kell kifizetni, a tanácsadó csak széttárja a kezét, hogy "Használt mindig lutri".Köszönöm neked is a tanácsot, de nem érzem a késztetést, hogy beüljek egy 20 éves 3 literes dízel BMW-be.
Nem szeretek bontóból javíttatni, sok mindent nem is lehet.Kisautók kiesnek, mert gyakran lesz sok cuccom.
Suzukink van, nem megy.
Punto, Clio, 207, 307 kicsi
G Astrat, Focus 1-et nem szeretnék, mert a víz kiver a beltértől és csukott szemmel nem lehet vezetni.
Lacetti keskeny és sok a lelakott
Megane 2 sokak szerint betegágy
i30, Jazz, Auris nincs ennyiértbenzinből 1.6 alatt szinte minden felejtős a pályán klímával
Nepitelet meg egy vicc, ugyanolyan kivitelt az egyik isteníti, a másik szidjaAz a baj, hogy specifikációkból nem lesz autóm
Ha valaki linkel nekem konkrét, megbízható, tiszta belterű eladó autót, ami max 1.2M , jól kezelhető városban és pályán is, jól felszerelt, klímás, 4-6 lufi, kényelmes és néz is ki valahogy 5 csillagos törésteszttel, azt természetesen nagyon szépen megköszönöm.
Évi 20 pályára te azt mondod ne vegyek dízelt, szerelő ismerős meg azt, hogy annyira már mindenképp.
Most akkor kinek higyjen az ember, hogy senki ne sértődjön meg?[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
diablo1984
veterán
válasz Zola007 #128828 üzenetére
De 1 milliós kategóriában nem lesz kisköbcentis turbós benzinesed, így az nem fenyeget! 2010-ig lehet jó szívó benzinest venni, amiben nincsenek ezek a nyalánkságok, bár mondjuk generátor hiba az pont unisex.
De továbbra is azt mondom, hogy tizenéves dízel 1 milliós kategóriában időzített bomba, mondom annak ellenére, hogy 2,5 éve vettem egy akkor szűk 5 éves 1,6tdi motoros skodát, ami azóta is megvan, hibátlan, de ez újabb és ismerőstől lett véve, ebben kettőstömegű nincs, DPF és nagynyomású rendszer van, de még kopp-kopp nincs vele gond. De árban a duplája..... Vehetsz 1,5 dci-t renaultban, az keveset eszik, ha szerencséd van, akkor még be is jöhet. Vehetsz lagunát 2literes dci vel, de annak a fogyasztása inkább 6 vagy a fölött van, a szívóbenzin meg 7-8 ugyanolyan használat mellet.... Opel cdti motorjai is takarákosak, de mindegyik lehet jó amelyik karbantartására időt és pénzt fordítottak, egyébként iszonyú taposóakna tud lenni.De mint írtam, tied a válsztás lehetősége, de dízelnél minimum legyen még ennek a keretnek a fele zsebben, ha megbízhatóan használni is akarod a verdát.
-
Papaj x
tag
válasz Zola007 #128830 üzenetére
Nem is feltétlen erről szólt a dolog, a 20 éves bmwről, sőtt. Nekem az a saját, teljesen elfogult véleményem volt, amit úgy gondolom tapasztalat alapján alátámasztottam. De ez csak egy.. A többi, ami ezek szerint mondtam, nem maradt meg.
S mondom, nem azt mondtam, hogy bármelyik autó rossz, itt felhasználó hiba van legtöbbször, s nem gépészeti probléma (jópár dolgot leszámítva).
Én mindig úgy vásárolok autót, ha tudom mit akarok, s nem ekkora listával, azon autókat kik vásárolhatták. Ez még mindig bejött, s ettől jobb tanácsot nem lehet adni szerintem.
Próbálj igényre szűkíteni, de igény alapján amire kell, sosem volt több két autó típus/párka. Ameddig ez nem alakul ki, addig nehéz lesz dönteni.
Van aki a paprikás krumplit kedveli, valaki a tojásos lecsót, avagy csülök pörköltet. Az nem mindegy, hogy mennyiből állnak ezek össze, bár mindből jól lehet lakni, valameddig.S aki azt mondja, hogy ilyen összegért érdemes dízelt venni, akkor vegyen, ki lehet fogni. De gyanítom nem 1 millióért vette senki sem, s nem ilyen idősen. Főleg nem évi 40 ezerre..
Ugyanakkor mindenki azt csinál amit akar, ha rám hallgat, s ez nem neked szól..[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
Papaj x
tag
válasz Papaj x #128832 üzenetére
S visszatérve. A fogyasztói társadalom miatt az autókat már legyártották. Régtől már közlekedő talicskát lehet vásárolni. Nem mást.
Szívesen adok telefonszámot, kb minden tipusú autóra, h ki mennyit költött rá. 20 éves passattól a 3 éves meganig, kb mindent. Pályán, heti 1500 km, s mi a költsége.[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
Zola007
veterán
válasz Papaj x #128832 üzenetére
Én megértettem a te szempontjaid is, csak nekem van egy félszem a 18-20 éves autóktól, bármilyen jó is legyen az.
Az igényeim szerintem már elég jól kikristályosodtak, egyéb extrák, design, szín és apróbb faceliftek nem vízválasztók számomra.
Mint már többször jeleztem, nem ragaszkodom a dízelhez. Sőt!
Én is benzines szeretnék, csak nem találtam olyat 250 km-en belül, ami megfelelt volna az alábbiaknak és egyúttal nem kapok hányingert a kül/beltér designjától.Tudatos vásárlónak tartom magam, de nem tudnék leülni évi 250-300 órát egy olyan autóban, ami nem tetszik.
Nem szeretem a fehér, illetve a rikító színű autókat, így marad a szürke, fekete, barna, kék, stb.Amiket szeretnék:
- max 8 L vegyes fogyi
- élete nagy részében követhető előélet (nem zárkózom el a behozottól)
- ne legyen rozsdás
- csendes járás 140-es tempónál
- digit/automata klíma
- min. 4 lufi és 5* törésteszt
- tempomat, ABS, ESP, immo, el. ablak, el. tükör
- 6-os váltó nem feltétel, de örülünk ha van
- min. 300-350L csomagtér a jól pakolható fajtából (Swift2-be 1 koffert és egy utazótáskát már nem tudok betenni, hiába 280L papíron, azt csak akkor tudja, ha 280 L vizet öntök bele)
- max 300e km futás
- lehetőleg szövet kárpit, esetleg plüss
- panorámatető és bőr belső kizárt
- jó gumik vagy olyan felni, ami nem túl perest kíván (lehetőleg 16" fölé és /50 alá nem mennék, max 25-30e/db)
- jó rugózás, mert rossz utat látni fog minden nap
- nézzen ki valahogyEzek alapján maradt a zsákban a Megane 3, 407, Astra H, Laguna, Mazda 6
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
-
wwhy
veterán
válasz Zola007 #128834 üzenetére
Lagunának sokk elektromos nyűgje van, mint ahogy Mégane-nak is. Ismerősöm elég roller volt, örült, hogy eladhatta a Lagunát, másiknak viszont még ma is tökéletes a kacsaseggű Mégane-ja. Dízelt felejtsd el, hacsak nem számlával igazolják a/pl porlasztócsúcsok cseréjét és hasonló finomságokét. Ezeket nem gyertya-olaj árban kellene cserélni.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
-
Papaj x
tag
válasz Zola007 #128834 üzenetére
Erre mondtam nagyon jó példát, de ide nem írom ki. S jelzem, én csak a 12 éves tapasztalat alapján mondom ezt, s nem tovább.
Benzin közvetlen befecskendezés kb kilőve, senki nem tartotta karban ezen vételárú autókat. Ugyan ez a dízelre igaz, ezen vételárban, mármint magasnyomású terén.
1.6tól 2.0ig elég sok autó típust felsoroltam, s benzint. Igen, szóljatok rám, de én szervízelek, s használom is.
1 millió pont azon összeg, amiért lerúgott dízelt, vagy lerúgott közvetlen turbost lehet venni, de vannak kivételek. S ez nem márka függő.
S visszatérek, hogy vitát is keltsek, bár nem ez a lényege. Mennyibe kerül általánosan egy bemért porlasztó, injektor, egy copmuter, egy magasnyomású (akár benzinesbe is), egy fékbetét, egy fétárcsa, egy hűtő, egy ablakemelő, stb stb.. valamely autóba. S ezek kopóalkatrészeknek lehet mondani, jelenlegi újkori autókban.
Akár újonnan, akár bontottan. Ha választok mondjuk akár egy márkát, ki az aki ért hozzá? Értem én, hogy Debrecen, de vicces dolgokkal kerülnek ki ide a faluba is autók, mert a márkaszervizek nem boldogulnak vele, s nem feltétlen csak hozzám.
Csak ismét egy tapasztalat. Dacia logan, 1.5 dci. Az autó torpant, s néha leállt. Úgy adtam el, hogy motorhibás, s elmondtam mi a baja, kb az ára kellett, nem érdekelt, nem akartam használni tovább. (jó áron vettem)
Felújították a magasnyomásút, új injektorokat kapott, a tulaj háborgott, h átbasztam. Ezen összeg, 400+ volt áfásan. Majd rámenős pesti volt, visszahozta a kocsit, a javítása 10 ezer volt, ugyanis egyes indukciós jeladók nem mindig működnek jól.
Úgy válassz autót, h tudd ki tudja szervizelni, azon felül kb mind1.daa-raa: Tapasztalat, vagy mi alapján? Mert ezen téren szívesen vitába szállok.
zolikaDB: Mazda 6 sosem kapott alvázvédőt, csak kémiai kezelés a bódén, s ennyi.
[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
Zola007
veterán
válasz Aryes #128835 üzenetére
Nekem az SX4 sose volt a szívem csücske
Az S-Cross tetszik, csak az meg már más ligában játszik.Ránéztem most és 2008 utáni benzines SX4-re 1.3M alatt max. 250 ezres futással 300km-en belül van 6db, abból 3 piros és 1 külföldi
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
diablo1984
veterán
válasz Zola007 #128834 üzenetére
megane 3 és astra h jó lehet, csak ennyiért a meganeból a legalát vagy azt sem kapod, az astra hból viszont kifoghatsz jót.
a amzda 6 az jókora kakukktojás, az rohad mind, a dízel motorjai mondhatni az árukat tükrözi, a benzines motorjai jók, csak sokat esznek viszonylag(nem kis köbcentisek, így a 8-10 lieter reális is)
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
Erről beszéltem
Renault topikban kifejezetten ajánlották a 2007- utáni Lagunát.
Mondjuk nem veszélyeztet, mert a normálisak 1.5-1.7 körül mennek, annyit meg nem adok érte, mert 7/24 kint állna a kocsi és gyakran járnék sz.r utakon.Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz diablo1984 #128841 üzenetére
azért kötöttem volna kompromisszumot a dízellel
Amennyit visszahoz az üzemanyagon, majd ráköltöm javításra, de végösszegben kb. ugyanott vagyok, csak nem kell annyira sajnálni és találni is könnyebb, mert pl. 407 benzinből találtam 8-at, dízelből meg 35-ötMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
diablo1984
veterán
-
Papaj x
tag
válasz Zola007 #128840 üzenetére
A suzuki még mindig jó, csak ez kimaradt. Minenki ért hozzá, relative olcsó, bár elektronikusan találkoztam már olyannal, amikor a suzuki szervíz is széttárt kezekkel állt..
Relative tartós, de alkatrész ára kb a csillagos autókat jellemzi. Pont ezért, mert tartós..[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
Zola007
veterán
válasz Papaj x #128845 üzenetére
swift 2 van tesómnak, ismerem a márkát, csak az én szememben az SX4 egy kövér Swift2
csomagtér is kicsi és elég nyomott érzésem van benne.
Grande Punto és Bravo is hasonló, bár utóbbi még hagyján.Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
hdanesz
senior tag
válasz Zola007 #128842 üzenetére
Az a bibi, hogy 1.3-ért nem nagyon fogsz olyan autót találni ami mindenben passzol az általad leírt kritériumoknak.
Olyan nincs, hogy egy autó mindent tud. Kényelmes, jól rugózik, csendes 140-nél, keveset fogyaszt, nem több 1.3-nál és jó gumi is van rajta.Az első dolog kb. amit kereskedők kicserélnek az a gumi. Én bármelyik évszakban vettem autót, mindig téli volt rajta. Lehetőleg olyan 8-10éves legalább. Ha rákérdezel, akkor csak széttárják a kezüket, hogy így vették ők is.
Nem lehet általánosítani, de nekem az eddigi két külföldről behozott használt autóm (kereskedésből vett) mindkettő fos volt. Egyik egy VW Golf VI (egyhatszívóbenzinmibajalenneörökéletmegegynap), a másik egy Citroen C5 X7 (2.0HDi - 136LE....a legeslegjobb 2.0 HDi). Mindkettőt el kellett adnom végül....mert túl sokba lett volna javítani és nem is tudták előre a szerelők (megbontás nélkül jogosan) hogy mennyi lesz a vége.
A C5 kétszer fosta el az összes olajat. Kétszer volt hátsó főtengely szimering cserén, mindkétszer azt mondták az előző nem belevaló volt. Harmadjára már nem próbálkoztam vele. Ez mondjuk a szerelőket is minősíti..nem az autót. A Golf meg egy Debrecen-Bp-Debrecen távon megette az olaja felét. Nyáron, 35fokban elég volt neki ehhez 100-150km városban is. Több szerelőt is megkérdeztem, mindenki vakarta a fejét, illetve a költséget 6számjegyűre tette hozzátéve, hogy az első szám lehet bárhol 2 és 6-7közt.
A magyarországi autóim mind nagyobb hiba nélkül dolgoztak. Egyszer sem maradtam az út mentén és olajat sem kellett többet beletöltenem egybe sem mint benzint. Biztos lehet kintről is szép, jó állapotú autót behozni...és itthon is kifogni a fost. Nekem volt Mátészalkáról vett Citroen C5-öm, 1.8 szívó, 2002-es...lazán visszatekerték 197ezerre (257ezerről), persze ez csak vásárlás után derült ki, akkoriban még nem volt KEKKH. De! Semmi baja nem volt, attól a szomorú ténytől eltekintve, hogy kb. 3-4havonta valamelyik izzót ki kellett cserélni valamelyik első lámpában. Se szervízkönyve, se használati útmutatója nem volt...mégis jól tette a dolgát.
Eddig 8 autót vettem használtan saját részre, meg egyet faterommal közösen. Azt gondolnám van tapasztalatom ezen a téren. De minden egyes alkalommal meg tudnak lepni a kereskedők.
Szóval csak óvatosan. Azért nyitva tartom a szemem és ha látok valami érdekes autót, szólok.
Ja, még valami. Nekem 920-ért sikerült EZT kifognom. 1.4, 90LE...mi baj lehet? Közlekedőedény. 6literrel elvagyok, elég tágas is ahhoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz diablo1984 #128844 üzenetére
Eleve is kevesebbet adnak el belőle
Tudtommal az újonnan eladott autók kb. 70%-a flottás vagy lízinges kocsi, oda meg általában dízelt vesznek. Behozott autók nagy része is dízel, gondolom ezért is van erős dízel túlsúly a piacon.
Magánember nyilván inkább benzinest vesz és tovább is megtartja.Nyilván én is saját keréken akarok menni, nem a trailerén
Ha tudtok jó benzines alternatívát, jöhet priviben is
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz hdanesz #128847 üzenetére
nem lenne ez a heti 2x Miskolcra járás, sokkal egyszerűbb lenne a történet
a kép nem tölt beMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
#65675776
törölt tag
válasz Papaj x #128839 üzenetére
Történelem.
Már az I. vh-ban is messze a BMW motorjai voltak a legmegbízhatatlanabbak (gyakorlatilag minden más nemzet minden gyártója jobb motorokat készített náluk). Ezt a II. vh-ban igen komoly mértékben sikerült tovább rontaniuk. Pedig a világ legmegbízhatóbb csillagmotor-konstrukciójának ( P&W Wasp) licencéből indulhattak. De nem sikerült soha sem megbízhatóvá tenniük a 801C/D-t, ahogy a teljesítményét sem tudták növelni. Szintén nem sikerült egyetlen feltöltőt sem rendesen integrálniuk hozzá, pedig a német feltöltők még ugyancsak jók voltak (ékes bizonyítéka ennek a DB600 és a JuMo21x család). Még a lenézett oroszok is képesek voltak megbízható és erős csillagmotorokat tervezni és tömegesen gyártani. Csak a BMW-nek nem sikerült. A legnagyobb vicc, hogy a csillagomotorokat pont a megbízhatóságuk, igénytelenségük, és túlélőképességük miatt használták előszeretettel a világ minden táján. Mindez elsődlegesen a könnyű és hatékony hűthetőségükből származott. Nos, a BMW-nek sikerült egy karbantartásigényes, hűthetetlen csillagmotort fejlesztenie. Epic fail. (A P&W érdekes módon négy sorral is meg tudta oldani a hűtést, a BMW-nek kettővel sem sikerült. A csillagmotoros Fóka pilóták között jellemző volt a láb megégése. Mivel a BMW nem tudott mit kezdeni a problémával a FW mérnökei kénytelenek voltak 150 mm-rel megnövelni a motorfelfüggesztés hosszát (És ennek ellensúlyozására megnövelni a farok hosszát), hogy a motor távolabb kerüljön a tűzfaltól, és csökkentsék annak a felhevülésést. Az FW 190A/F/G fülkéje még így is a II. vh legmelebbje volt. Legalább nem kellett fűtésre külön energiát pazarolni. Persze ahol számított volna (nagy magasság) nem lehetett szempont, mert a 801C/D 6 km felett drasztikusan vesztett a teljesítményéből, a már említett feltöltési probléma miatt. Végül nem meglepő módon Kurt Tank úgy döntött, hogy nem szivatja magát tovább, és áttervezték az egész gépet a JuMo213-ra (FW 190D). És mindját megszületett korának legjobb magassági vadásza. Amit később a Ta 152-vel sikerült tovább javítani.) Érdemes beleolvasni a Luftwaffe pilóták visszaemlékezéseibe. Vagy pl a JG.26 hadműveleti naplójába (kb hiánytalanul maradt fenn). Utóbbiból kiderül, hogy a csillagmotoros Fókák veszteségeinek döntő többsége motorhiba miatt történt. Végigkísérve a típus teljes szolgálati idejét. Mire elfogytak a jól képzett pilóták, addigra az A-kat már leváltották D-kkel. De a D-k túlélési aránya még a képzetlenebb pilóták ellenére is jobb volt. Mindössze azért, mert nem kellett állandóan fosni a motorhiba miatt.
De érdemes megnézni az utóbbi évek termését is náluk. Pl a V12-es esetén az olajcsöveket ugye a vékonyfalú, könnyen deformálódó olajteknő aljába rakták. Aztán csodálkoztak, hogy egymás után robbantak fel ezek a motorok. Minimális műszaki intellgenciával látnia kellett volna a tervezőknek, hogy az az elrendezés "designed to fail". Kb olyan, mintha egy húsdaráló kapcsolóját a kés mögé terveznéd. Az alulméretezett, könnyen elszakadó vezérműlánc kb az összes láncos vezérlésű motorjukra jellemző.
Mindig csak egy paramétert tartottak szem előtt, tipikusan a teljesítményt. Nem lenne ezzel baj, de mindig rossz helyről veszik el az anyagot (lásd vezérműláncon kell spórolni 50-70 g-ot, max elszakad, mert az adott teljesítményt már nem tudja kezelni). A megbízhatóság soha sem volt tervezési szempont náluk.
Igazából soha sem értettem a nagy hype-ot a BMW körül. Nem tudnak semmit, ami alátámasztaná.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen