Hirdetés
-
A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
it A Sony Pictures Entertainment szerint a növekedésük elsődleges hajtóereje a Crunchyroll lesz, ami egy anime-streamszolgáltatás.
-
Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
gp Hosszas hallgatás után nemrég kiderült, hogy a versenyjáték szeptemberben debütál PC-n és konzolokon.
-
Amazwallet néven új funkciót kapnak egyes Amazfit órák
ma Tizenhárom kártya tárolására lesz jó, viszont nem lehet köztük bankkártya vagy hitelkártya.
Új hozzászólás Aktív témák
-
7Sony7
addikt
A Jászai téren áll egy E rendszámos BMW kombi. Már van rajta 3db mikulás csomag. Szóljon már neki, aki ismeri...
-
-
perge666
veterán
válasz sto1911 #105298 üzenetére
Nem vagyunk egyformák,sajnos nem tehetem meg hogy egyben kicsengetek 3-4 milliót,most ment el k.b. annyi a házfelújításra.
Ja és ez nem hitelből hanem össze gyűjtöttük rá,tavaly óta folyt a felújítás,de mostmár legalább olyan amilyennek szeretnénk.JoseGee : Citroenekről jókat hallottam,annak nem jártam utána.
Zola007 : Hyundai nem az esetem,bár ez tényleg nem rossz így első ránézésre.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Valamint van egy Canon PIXMA iP1900 nyomtató,már rég nincs használva,a patronok beszáradtak.Maga a gép hibátlan,szerintem 50 oldal sem lett nyomtatva vele.Hajdúböszörmény közelében van.
Akit érdekel,írjon privátot. -
#33253120
törölt tag
Lehet meg fogtok ölni, de csak megkérdezem...
Lada? -
HANDO88
senior tag
Valakinek nincs szüksége véletlenül 2,5 l réz-bronz szinű Hammerite festékre? 6000 ft.
Vagyok aki voltam,leszek aki vagyok.
-
#33253120
törölt tag
válasz sto1911 #105309 üzenetére
Kolléga hajt egy nagyon sokéves szalonos Octavia-t, (8x000km) és most vett az asszonynak egy Dacia-t. Van 2 ló különbség, de valahogy az Octavia akkor is dinamikusabb szerinte. Az esetleges elfogultságot nem tudom megsaccolni.
Szerk. Jut eszembe. A Dacia párezer km bejáratós. Én mondtam neki, hogy ezt szerintem a motorvezérlő is tudja, és lehet emiatt nem olyan a menetélmény mint a Skodában.[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
válasz #33253120 #105310 üzenetére
Egy dolog a tengelyen mért teljesítmény. És megint más az, amit az útra át is tud vinni.
diablo1984: Komolyabb helyeken eleve "bejáratott" alkatrészeket szerelnek be. A bejáratást úgy kell érteni, hogy eleve úgy van legyártva. Tehát nem futott egy métert sem, de a felülete már olyan, mintha be lett volna járatva.
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz perge666 #105302 üzenetére
Van velemenyem a skoda fabia kapcsan.
Ceges autoink azok.
Iszonyatosan megbizhato, hibatlanul mukodo autok. Tobb ilyen autonkban boven 100.000 km feletti futasteljesitmeny van, egyiket sem kellett meg javitani, soha!
1,2 benzin turbo motorosak, jol mennek, keveset fogyasztanak. (90-nel kepes 4 alatt maradni, 130-nal, es varosban is 6 liter korul van.)
Minden alkatresz minosegi, tartos, nem kopik pl. a karpit, vagy a kormany, vagy a valtogomb.
Belulrol tagas, kenyelmes futomuvel, viszont egy kicsis szelerzekeny a puhabb futomu miatt.
Egyertelmuen nagyon ajanlott kategoria reszemrol!Kollegam Dustert vett kb. 2 eve. Szidja, mert sokat fogyaszt, gagyi a belso anyaghasznalat, kopog, es kicsi is belul.
Mar 3-4 alkalommal jart vele szerelonel kisebb problemak miatt.[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
bobace
őstag
válasz Zola007 #105300 üzenetére
Ú de gyönyörű! Meg se merném mutatni a Drágának Az a szerencse, hogy nincs rá pénz
A hitel témával én is egyetértek. (Mondom úgy, hogy hitelre vettem a kocsit anno...) Inkább gyűjteni érdemes valami olcsóbbra. A hitel mellé casco-t is kellhet kötni, az se két fillér szokott lenni. És még az egyéb karbantartások a gari idő alatt, amiket a márkaszervízben kell csinálni. Vagy ha nincs casco, és adj Isten úgy törik az autó, akkor ott maradhat az ember egy bazi nagy fennmaradó összeggel, amit egyben kér a bank - ahogy szokták mondani amint kigurultál, máris -20% az értéke az autónak.
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
#33253120
törölt tag
válasz diablo1984 #105311 üzenetére
Elvileg. Kolléga szerint kell neki 1500km, mert azt írja a papír.
Diszkontautó. Ezen is megy a költségcsökkentés. -
csapee
senior tag
válasz perge666 #105302 üzenetére
Akkor szerintem ne kergess álmokat, nem kell erőn felül vállalni csak egy darab vas miatt. Ráadásul ahogy leírtad nem is használod annyira hogy megérné ez a befektetés. Mi is vettünk ilyen célból egy autót meg 2005-ben (3,2M). 2 vagy 3 éve 45ekm-el kiütötték alólunk. A terv jó volt csak nem számolt a többi emberrel. Jól mondták úgy vegyél autót hogy ha kiütik álolad már másnap legyen annyi della hogy vegyél egy ugyanolyant.
Csapee
-
mghltm
addikt
válasz #33253120 #105316 üzenetére
elmeletben mar olyan jok az illesztesek, hogy nincs szukseg bejaratasra. persze ha kimeled az elso par ezer kilometeren a motort es onszorgalombol cserelsz olajat es szurot, kart biztosan nem okozol, sot!
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
mghltm
addikt
válasz #65675776 #105320 üzenetére
illesztesnel a hengerfal feluletere es a dugattyugyurukre gondoltam - ezek mar alig erdesek, ezert irjak nem szukseges a bejaratas - szerintem meg igenis szukseges
(#105311) diablo1984 - manapsag is csinaljak, csak nem a tomegtermelesben - ferrari, lambo, porsche, mclaren
[ Szerkesztve ]
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
#65675776
törölt tag
válasz mghltm #105322 üzenetére
Szóval akkor mégiscsak a felületi érdesség a lényeg, nem az illesztés (a kettő teljesen más fogalom, utóbbi az illeszkedő alkatrészek mérettűrésének egymáshoz viszonyított jellegével függ össze).
Egyébként eddig is ugyanolyan Ra-ra gyártották az alkatrészeket. Csak pár éve az erre vonatkozó szabványok megváltoztak, és nem számít kb semmit sem önmagában az átlagos érdesség. 0,1 mikronos Ra és 0,1 mikronos Ra között hatalmas különbségek lehetnek ha a régi és az új szabványokat összehasonlítjuk.
-
#65675776
törölt tag
válasz Sanki #105324 üzenetére
Pont erről beszélek. Ezek az értékek ugye pont arra szolgálnak, hogy a kopott felületet írják le. Aki esetleg utána akar nézni: ISO 13565-2. A járműiparban jelenleg ennek a betartását várják el, legalábbis a kicsit is komolyabb helyeken. A korábbi ISO 4287-re már ügyet sem vetnek többnyire, csak a nagyon igénytelen helyeken, mint pl a szélerőművek járókerekeibe épített alkatrészek esetén elégednek meg ennyivel. Esetleg a Dacia.
[ Szerkesztve ]
-
mghltm
addikt
válasz #65675776 #105323 üzenetére
nem vagyok gepeszmernok, tudasom kimerul a lyuk es a furat kulonbsegeben. gondolom minel kevesbe erdes a dugattyugyuruk es a hengerfalak egymasnak feszulo felulete, annal jobb az illesztes.
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
#65675776
törölt tag
válasz mghltm #105326 üzenetére
Nem, annál kisebb lesz a surlódás és a kopás. Ennek semmi köze az illeszkedéshez.
Az illesztés a két illeszkedő alkatrész tűrésmezejének a viszonyára utal. Ha a két tűrésmező fedi/fedheti egymást, akkor lehetséges a szoros illesztés, ami szoruláshoz vezethet. Ha a két tűrésmező ezt nem teszi lehetővé, akkor van szó laza illesztésről.
De hogy egyszerűbb legyen mindez, arra szolgál az alapcsap és alapfurat (oder alaplyuk) rendszer. Ezek esetén a furat, külső alkatrész esetén nem teszi lehetősé a tűrésmező a névlegesnél kisebb, míg a csap, belső alkatrész esetén a nagyobb méretet. Így biztosan nem lesz szoros illesztés, tehát el kell tudnia mozdulni egymásban az alkatrészekben. Egyébként nem csak egymásba illeszkedő alkatrészek eetén használatos a rendszer, hanem egymáson elmozdulókra is. A lényeg, hogy az egyik alkatrészre a csap, a másikra a lyuktűrést kell megadni.
Egyébként szép nagy táblázatok vannak a szabványos tűrésmezőkre. Csap esetén kis-, furat esetén nagybetűvel jelölve. Az alapcsapnál alkalamzott tűrésmezők a h, alapfuratnál a H jelűek.
[ Szerkesztve ]
-
mghltm
addikt
válasz #33253120 #105327 üzenetére
az euro5 / 6 motorok hiaba tudnak papiron ugyanannyit vagy tobbet, mint az euro3 / 4-esek, sokkal doglottebbnek erezni oket, elindulasnal konnyu veluk lefulladni. szakujsagirok irjak tesztekben, en csak tovabbitom a dolgot.
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
perge666
veterán
válasz sto1911 #105309 üzenetére
Jó hogy nem azt írod hogy járjak apám 35 éves wartburgjával amit már 10 éve leadott a bontóba.
Míért baj az hogy szeretnék egy vadonat újat ami megbízható?HUTCHDB : Köszi az infót, ez megnyugtató.
Cimborámnak volt Fabiája, újanon vette, vagy 6-7 évig nyúzta ő is nagy megelégedéssel, de kiment Angliába már vagy 5 éve és akkor eladta. A srác azóta is kint él.csapee : Köszi ezt a negatív hozzáállást.
Szerencse hogy optimista vagyok.
Akkor ki se keljek ezentúl az ágyból mert neked éppen nem volt szerencséd, és énis úgy járok??
Életem végéig roncsokkal kinlódjak? Köszi mégegyszer.[ Szerkesztve ]
-
sto1911
veterán
válasz perge666 #105332 üzenetére
Ha visszaadja a bontós, akkor felőlem járhatsz azzal is , de én a márkáján kívűl nem tudok semmit a mostani kocsiról. Másrészt csak elmondtam a véleményem, nem szentírás betartani. Én annyiért vennék egy normális használt autót, még nem vennék fel hitelt kocsira, mert igen szépen lehet vele torkozni.
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz sto1911 #105335 üzenetére
Ahogy anno Széchenyi bácsi megirta, hitelt arra vegyünk fel, ami pénzt hoz a házhoz vagy többet spòrol meg idövel, meg mint amennyibe kerül.
Sose értettem mi értelme van az életszínvonal emelésének (tv, telefon, nyaralás, autò) hitelböl.Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Peti78
őstag
válasz sto1911 #105335 üzenetére
+1
3 misiért érdemesebb venni egy karbantartott jó gazdás használt kocsit. Én csak benzines manuális váltóban gondolkodnék. Egy 3-4 éves autó, ha odafigyeltek rá, és nem taposták le, akkor még pár évig (2-3) nem sok hibalehetőséget hordoz magában. Persze, az elektronika más kérdés, minél több bizbasz érzékelő van annál több mindennel lehet szaladgálni elektromosékhoz (is)(#105338) csapee Matek. 30 ezer a törlesztő, ami havonta elillan. Garancia után ugyanúgy, + mindezt úgy, hogy legyen 2-300 ezer forint csak arra, hogy szívfájdalom nélkül rá tudja locsolni az ember ha úgy van. Nem vennék hitelre kocsit.
(#105336) Zola007 Minden most kell, türelem, önmegtartóztató spórolás nem létezik[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
func93
senior tag
Keresek:
- Hobo - Hobo Blues Band, Deák Bill Gyula, LGT bakelit lemezeket. Esetleg aki tud ilyenről privbe írjon.
"Nem lehet összekötni a pontokat a jövőt fürkészve, az összefüggések csak utólag visszanézve látszanak." - Steve Jobs
-
mrbig25
őstag
Üdv Mindenkinek!
Ilyen vagy ehhez hasonló késtartóval találkozott már valaki helyben? Vagy marad a rendelés?
Köszi előre is
...
-
Zola007
veterán
válasz mrbig25 #105340 üzenetére
vegyél 3 zacskó hurkapálcát és meg van oldva
egyébként én a mágnescsíkra szavazok, szerintem tisztán tartani is könnyebb mint az ilyen fa késtartókat[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Salex1
senior tag
válasz #05304832 #105342 üzenetére
Azért az nem a bank pénze. Nem jótékonysági szervezet sem a bank sem a kereskedés...megfizeted te annak az árát. Apósom szalon Renault-ja 5 évesen kezdett olyan betegségeket produkálni, amit egyszerűen nem tudtak javítani. Sokkal jobb választás a Skoda, annál van esélye, hogy nem fogod 10 év körül a fejed a falba verni, hogy miért választottál így.
-
zeon.hu
nagyúr
-
PindurAnna
Közösségépítő
Dacia témához: a jó múltkorában tankoltam a balmazújvárosi úton, ott beszélgetek egy másik octaviassal, erre látjuk, hogy tolnak négyen egy szép Daciat be a kúthoz. Odaérnek, kérdezi a kutas, hogy ennyire kifogyott az üzemanyag? Mire az egyik toló megszólal: nem fogyott az ki, most vették a szembeni Dacia szalonban teljesen új autót és nincs benne benzin....na erre varrjatok gombot..
Megvesznek egy több milliós autót és nincs a szalonnak 5 000Ft-ja hogy tankoljon bele..
Nekik szerencséjük volt, mert egy 4 sávos úton kellett meg egy kis szervizúton áttolni..de ha nincs a közelben kút?(#105340) mrbig25 Spagetti tészta egy vázába és kész a késtartód
[ Szerkesztve ]
Galaxy S9+;Lenovo yoga 500;Gigabyte H77-DS3HPentium 840 4GB DDR3-1066, 4820GB+10000GB HDD;27"Lg W2753;TP-LINK WDL4300 router;SAMSUNG ML-1520,Epson Stylus OFFICE BX300F,Samsung Note 10.1, S7 edge
-
zeon.hu
nagyúr
-
nagyúr
válasz PindurAnna #105346 üzenetére
Ugyanez volt Mitsubishi-vel a nyíregyházi márkakereskedésből villogó tankjelzővel jöttünk ki-de rendesek voltak,mert segítettek útbaigazítani,hogy merre van a legközelebbi kút.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Epson EcoTank L3250 nyomtató!
- Új Lenovo ThinkPad L15 Strapabíró Érintős Laptop -40% 15,6" Bivaly i7-1265U 10Mag 16/512 FHD IPS
- Xbox Series S+ Astro A10 fejhallgató+ Seagate 2TB külső merevlemez
- Új Lenovo Ideapad Pro 5 Profi Gyors Laptop -30% 16" RYZEN 5 7535HS 16/512 2,5K Radeon 2GB 120Hz
- Macbook Pro 15 2018 16/512 Radeon Pro 560X
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen