- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- iPad topik
- Milyen széket vegyek?
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Hát, akkor ünneprontó leszek, eléggé felmérgeltem magam ezen a híren.
******tt Witchernek sosem lesz vége.
Mostanában jobban vártam a W3 megjelenését, mint bármiét (pedig utálom a fantasyt), hogy utána a srácok összpontosíthassanak a Cyberpunkra, erre jól képen kakkantottak. -
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
válasz [Prolixus] #16 üzenetére
Hmm, ezt wishlisteltem. Hangulatosnak tűnik.
-
félisten
válasz [Prolixus] #18 üzenetére
Én nem ismertem. Shadowrunt kezdtem el most.. nem vagyok képben, milyen kisebb indie címek vannak a cyberpunk érában.
-
félisten
Hát nem tudom.
Ezek nagy szavak, és nagy szavakat hallottunk már sok fejlesztőtől, a csillagokat is leígérték, egykori nagyok is, aztán csak egyszerűn arcon ****ták a közönséget.Engem nem vonz a Witcher, de azt mondták, jó és összetett játék lett a maga műfajában. Ha így van, akkor van esély egy sikeres Cyberpunk-implementációra.
Bízzunk a legjobbakban.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
félisten
Tegyük hozzá, scriptelni is lehetne normálisan és változatosan.
DXHR-ben pl az NPC-k, akikkel kommunikálni kellett, nagyon egy kaptafára készültek, pedig nem kellett volna sok a jobb megoldáshoz.
Pl ha néha sétáltak volna, kimentek volna bagózni, a mozdulataikat is lehetett volna bővíteni, vakarózás, nyújtózkodás, tárgyak nézegetése, járókelőkhöz vagy más, jelentéktelen NPC-khez szólás, sértegetés, esetleg bunyó, fikázás
Vagy ha ötödjére szólítjuk meg őket egyhuzamban, kifejezhetnék a nemtetszésüket, ha még piszkáljuk őket egy kicsit, támadhatnának, stb
Mondjuk én nagyon szeretem azt a játékot, csak ezeket meg lehetett volna oldani sokkal jobban is.A Cyberpunkot amúgy azzal jelentették be, hogy maga a Cyberpunk szerepjáték atyja segíti a fejlesztést, magyarán egy sokkal inkább hardcore implementációját várnám a papíralapú Cyberpunknak... ami nem is feladat.
Fred: sokat. Ez a következő nagy projekt a Witcher 3 után, elvileg.
Annak költségvetésével, vagy fölötte, vélhetően.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz [Prolixus] #60 üzenetére
Nincs bocsánat. Jöhetne már valami kontent a játékból..
-
félisten
-
félisten
-
félisten
Vagy akár be is lehetne fejezni.
-
félisten
Ennyi crybaby-t, istenem... Oá, óá, nem lesz szájberpánk, mert a több száz fős dev team-ből párat elszipkázott valami még nagyobb fejlesztő a tengerentúlra.
Ti tényleg ennyire.. hogy is mondjam.. furcsák vagytok?Mire kijön a termék, kétezer hozzászólás lesz itt csak annak kapcsán, hogy Röcsögi Károly és Markos Ödön szerint soha nem fog megjelenni, de ha megjelenik, legalább szar lesz, és amúgy is, a W3 tök más volt, és jaj ez így nem illik az eddigi menetrendbe, és ha azt mondják, minden rendben, és fejlesztik, akkor az sem igaz, mert Károly és Ödön élet híján minden játékfejlesztés és dev team subtrick tudói, így legalább 4 évvel előre meg tudják mondani, hogy adott fejlesztő adott játéka mikor, hogyan jelenik meg, hányadik patch után lesz játszható, hány pontot adnak majd rá a népszerűbb gamer magazinok, és mikor lesz az első 75% off Steamen.
Semmi sem jó, bssza meg. Szerencsétlen fejlesztő mondhat akármit, meg lesz hazudtolva instant.
Az elmúlt több tucat hozzászólás elvétve tartalmazott bármi releváns infót, csak gőgicsélést.
Tök jó, hogy azért vagyok feliratkozva erre a threadre, hogyha valami jön a cuccal kapcsolatban, lássam gyorsan, ehelyett lelátok a balkánpower sötét torkába minden alkalommal. -
félisten
-
félisten
Itt az ideje leiratkozni erről a topikról.
-
félisten
Végre életjel.
Előrendelni elvből nem fogom (soha semmit), de az első értékelésak után jöhet a maxos kiadás, ha minden oké lesz vele. -
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
Én nem is értem. Minden idők legjobb rpg-je, az első Deus Ex mindig fps nézetű volt. Min vernyogunk még?
-
félisten
-
félisten
válasz VikMorroHun #265 üzenetére
Elképszetőek vagytok.
-
félisten
A vázolt elképzeléssel (amire mind vágyunk persze, hogy minden bejárható legyen) két komoly probléma van szerintem.
Egyik, hogy semmit sem hagyna a fantáziára, ami egy olyan játékban, aminek az univerzuma masszívan a fantáziád köré épül, megengedhetetlen. Nálam pl a DXHR korlátoltsága sem jelentett igazi problémát, mert a fantáziám maradéktalanul kitölti a rendelkezésére álló teret, ami elég tágas, hisz a hub citykben még az autók sem járnak, s az NPC-k is csak kötött útvonalon, ha egyáltalán mozognak.. mégis, a hangulatot vágni lehetett.
Másik, és fontosabb, hogy mit tenne ez a játékmenettel. Mindenki úgy játszana, hogy menne lakásról lakásra, épületről épületre, és kilootolna mindent, amit tud. Semmi értelme sem lenne a világon, a játék nem loot szimulátor.
Mert egyébként meg lehetne csinálni akár procedurálisan is a beltereket az adott környékre szabott tárgylistákkal, habit setekkel és NPC-típusokkal, a sztorihoz közvetlenül kapcsolódókat pedig manuálisan. -
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
válasz cyberkind #358 üzenetére
Én is szeretem a GTA-kat, de nem merném összemérni őket még csak open world aspektusában sem ezzel.
Az csak arcade fun, sok eszmeiség nincs mögötte, bár néhol egész jól sikerült a társadalomkritikai éle (főleg a IV és V esetében), de többnyire csak a minden túltolásáról szól.
Ennek lelke lesz! Remélem. -
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
válasz [Prolixus] #591 üzenetére
W3-at nem lehet átváltani belső nézetbe?
-
félisten
Szerintem nem szükséges különösebben nagynak lennie, de legyen sűrű. Jó példa a GTA V, gyönyörű, viszonylag nagy, de alig lehet bemenni valahová.
A kevesebb néha több, ez volt igaz a DXHR hub city-jeire is, kicsik voltak, statikus npc-k, nem mozgó járművek, de a hangulatot úgy is vágni lehetett, olyan jó volt.
Itt már szintet lépünk, minden dinamikus és nagy lesz, de ha túl nagy, nem fogják tudni megtölteni tartalommal.
A Morrowind (vagy bármelyik TES) rossz példa, az nem csak egy városról szólt. -
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
Kíváncsi vagyok, jó lesz-e tényleg.
Azért én az első teszteket meg fogom várni. -
félisten
A trailer végén amúgy Keanu Reeves van?
-
félisten
válasz BomiBoogie #931 üzenetére
Ez ilyen néplélek-dolog lehet, mint mikor egy ünnepnap előtt kétheti kaját vesznek az emberek.
Fel kell készülni! Amit már megettél, nem vehetik el!
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elemlámpa, zseblámpa
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen