- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Azonnali informatikai kérdések órája
- iPad topik
- Milyen TV-t vegyek?
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Spizzi
tag
A perk-ruhák vizuális megvalósítása számomra is kérdéses, ha tippelnem kellene a kevesebb melóval járó utat választják, tehát az opcionálisan cserélhető ruházat nem látható.
Bár ennek az egész rendszernek a logikus kivitelezése úgy nézne ki, hogy a multiplayer-be való első belépéskor egy egyedi karaktert generálunk mint egy RPG játékban, de a karakterek testének mérete mindenkinél ugyanaz, hogy minden ruha jó legyen mindenkire (Pl.: GTA Online).
Ez utóbbi azért nem valószínű mert sokan vesznek úgy operátorokat, hogy konkrétan szeretik az adott karaktert, gondolok itt a Ghost, Price, Farah stb. szereplőkre. Velük nem lehetne megoldani a látható ruházatot viszont ha a story karakterek kimaradnak a multiplayer shop-ból akkor saját magukat lövik lábon, ennyire nem hülyék.
Ez az egész akkor lenne a legjobb, ha egy adott ruhadarabot különböző méretű karakterekre is megcsinálnak, és az egyébként story szereplők vagy színészek vagy más egyéb celebritások által játszott hősökre egyformán passzol minden kiegészítő. Ez már olyan mértékű munkát követel meg, de nem csak most a production fázisban hanem a játék teljes élettartama alatt a szezonváltásoknál amit az Acti biztosan nem vállal be szerintem, nem arról híresek, hogy sok munka/sok pénz hanem inkább minimális munka/maximális pénz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen