- Gaming notebook topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nikon DSLR topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- Házimozi belépő szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Raspberry Pi
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
Hirdetés
-
Újabb "merénylő" érkezett a Thermalright megbízásából
ph A modernebb Intel és AMD tokozásokkal egyaránt kompatibilis léghűtés nem szereti a feltűnést.
-
Készülőben az Apple TV alkalmazás Androidra
ma Android rendszerű táblagépeken és telefonokon is elérhető lesz hamarosan az Apple saját streaming szolgáltatása.
-
Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
it A jelentések szerint Donald Trump azt fontolgatja, hogy politikai tanácsadót csinál Elon Muskból, amennyiben megnyeri a novemberi választást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fero02
veterán
válasz littlelion21 #43 üzenetére
Kingmax?
-
fero02
veterán
Nem emlékszem, h pontosan melyik volt, de vagy TL-WR841N, vagy TL-WR841ND.
Nem az volt az elvárásom, h 5/5 jelerősség legyen fent is a vasbeton födém és a fal után, de azért sztem stabil 2 csík elvárható lenne. Ehelyett...
Gondoltam arra is, h másik antenna, de nem akarok őket többlet költségbe verni egy bizonytalan eredmény miatt. Megbeszéltem velük, h ha fel tudom majd jutni a padlástérbe, akkor felviszem oda a modemet meg a routert és akkor fent fullos jel lesz a kölköknek, valószínű odalent is elérhető lesz, meg legalább ár madzaggal kevesebb lesz a helyiségben.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz littlelion21 #155 üzenetére
Nem publikus. Egészségügyi jellegű...
-
fero02
veterán
válasz littlelion21 #161 üzenetére
Kösz koma.
-
fero02
veterán
válasz Devid_81 #177 üzenetére
Az első az nem.
A másik meg arról szól, h van a fejem jobb oldalán 1 (pontosabban 2) anyajegy. Az egyik (a kisebbik) egy hagyományos anyajegy. Sötétbarna, a bőrfelszínből kitüremkedő ojjektum.
A másik egy nagyobb kiterjedésű, de világosabb és a bőrfelszínnel egy szintben lévő. Na most ebbe régebben beletolta a fodrász a hajvágó gép vezetőjét. Ekkor sérült a bőr és burjánzani kezdett. Eleinte csak apró, 1-2 mm-es kinövések voltak, amiket csajom elkötött a hajszálával és másnap magától leesett, vagy épp ledörzsöltem a párnával. Viszont mindig újra és újra nőtt, de egyre nagyobb volt. És elérte azt a szintet, h nem lehetett elkötni (picit fájt is olyankor). Volt amikor én kaptam bele, volt amikor észre se vettem h kapargatom, stb stb és most már a nagyobbacska kinövésből is kisebb kinövések indultak ki.
Már olyan szinten zavar a dolog (és akadályoz a napi cselekvéseimben), h pl egy baseball sapka fel és levételekor figyelnem kell, h nehogy megakadjon és megrántsa, mert olyankor vérzik mint a dög.Na és most telt be a pohár, most van időm és pénzem pontot tenni a dolog végére. Ezt fogják remélem mihamarabb kivágni és összevarrni a bőrömet.
-
fero02
veterán
-
fero02
veterán
Netalán Polai Anna? Hallottam már róla (feltéve ha róla van szó), ismerősi körben dicsérték.
Ha az itteni dokival (Dr Szabó András) nem jutok dűlőre, akkor írni fogok az elérhetőség végett.
Opp, most nézem, Ő Gyulai.
george11: akkor lehet nekem is takarnom kellene motorral? De ha bebaszom a fejem, akkor az fáj, meg lehet még hülyébb leszek.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
Hát, nem jártam szerencsével. Nem vállalta a mérete miatt.
Maga a vizsgálat a tipikus "Jó napot kívánok, ötezer!" történet volt, az excémámra meg kaptam 3 fajta krémet szintén 5e-ért.
Viszont kaptam egy plasztikai sebész tippet.
-
fero02
veterán
válasz littlelion21 #267 üzenetére
Jahogyjaaa!
Hát, most vmi 3 olyan receptet adott, h a gyógyszertárban kell majd kikeverniük a stuffot.
-
fero02
veterán
Minden bizonnyal mechanikus adagoló van rajta, de sztem nincs tekergetve rajta. Hang alapján ez nem kókány motor, a westgate is milyen szépen dolgozik.
Meg azért az sem lenne elviselhető állapot, h mindig így füstöljön. Gondolom nem csak a madmax karikák rajzolására építették meg...másra meg nemigen kell a füst.
-
fero02
veterán
válasz Stylewars_kp #294 üzenetére
Ami olajat eszik az lilásan füstöl.
A régebbi traki meg azért füstöl, mert van benne 3millió üzemóra és kicsit keze lába kivan (kopott adagoló elemek, rossz porlasztó csúcsok, esetleg helytelen előtöltés, odacsavargatott üzemanyag mennyiség, pancs gázolaj és ezek együttes jelenléte)
Dani_kp: nem hát. Ez csak a tájékozatlan emberek véleménye.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz Stylewars_kp #298 üzenetére
Nincs semmi bajom, nem tudom honnan szedted.
-
fero02
veterán
válasz Stylewars_kp #300 üzenetére
A jó dízel nem füstöl (nem látod). A kibocsájtott káros anyagok mennyisége is másabb, mint a benzinesé (jobb, kevesebb) és akkor a részecskeszűrőről még szó sem esett.
A füst amit látsz az javarészt a szar minőségű üzemanyagok, a gagyi szűrők hibájára róhatóak fel, ennek következménye szokott lenni pl a PD elem beokádása is.
-
fero02
veterán
válasz Stylewars_kp #302 üzenetére
Nincs ebben semmi szórakozás.
A motor térfogatának semmi köze a füstöléshez. Az 1.3-as cdti is tud úgy füstölni, mint a 2.5 pdti. A turbó meg leginkább a friss levegő bejuttatására szolgál.
A szűrő meg sajna pont, h nem fog, de ezt sem a motor teljesítményét érinti, vagyis csak inkább ha hosszútávon vizsgáljuk, de akkor negatívan.
-
fero02
veterán
válasz Stylewars_kp #304 üzenetére
Nem, nem keverek semmit semmivel. Az olaj kékes-lilássá, a víz pedig fehéressé színezi az égésterméket.
Tökéletesen tisztában vagyok a turbók működésével.Halkan megjegyzem, gépész szakmám is van.
-
fero02
veterán
Ez elejével egyetértek, én is így tudom. De nem véletlen vannak méregdrága részecske szűrők. Amúgy sztem annyira azért nem káros, mint amilyennek be van harangozva. Vannak ettől veszélyesebb dolgok is a hétköznapokban, amiről nem is tudunk, vagy csak nem akarunk tudomást venni róla.
Én pl nem azért vettem dízelt, mert vki beetetett. Szeretem, ha alul nyomatékos a motor és nem kell pörgetni, h "megjöjjön" az ereje. Szeretem, ha 1500-as fordulatnál tolok egy kövérek és süppedek az ülésbe. Vagy éppen úgy hozza úri kedvem, akkor 4. alapjáraton pávázok fel alá a városban. Ezek egy benzinesnél bizony elmaradnak, vagy csak nagy ccm-esnél lehet hasonlókat érezni.
A szándékosan magasan kitartott alkatrész árakat pedig sztem nem kellene a technológia ellen felhozni. Benzinesnél is olyan árak vannak, h beszarás (márkától függetlenül is).USA dízelt valóban nem látni, de hisz minek is. Ők világ életükben a benzines V6-os 4000 ccm-es motorokat csinálták, benzin volt rogyásig, minden más le van szarva. Csak azért annak idején nagyokat pislogtak ők is, mikor meglátták, h hasonló teljesítményt bizony jóval kisebb motorból is ki lehet hozni és ráadásul nem 1X L-es a fogyasztása.
De azt nem értem, h honnan szeded, h Japánban nem futnak dízel autók? Vagy szted csak EU piacra szállítanak dízelt? Kicsit röhejes lenne...Dízelt vonatba, teherautóba, hajóba rakjanak személy autóba ne.
Dehogynem! Tegyenek csak! Nem véletlen azokat fejlesztették nagy léptékben az elmúlt jónéhány évben.
De ha itt tartunk, akkor már inkább elektromos autó. Az erőművek mindig menni fognak, akkor meg már legyen is mibe az a többlet energia.
Stylewars_kp: az nem lenne baj, ha a nézőpontunk más. Viszont azt nem értem, h annak idején ennyire különböző könyvet olvastunk, vagy mi van? Vkinél el van rakva a vezérlés egy foggal...
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
Reggelt!
Méghozzá péntek 13!
Berohan a bankba egy álarcos férfi, és ordítani kezd:
- Mindenki a földre, a pénztárosnő meg ide hozzám!
A pénztárosnő remegve odamegy a rablóhoz, aki lehúzza a sliccét, és ráparancsol:
- Szopjál le!!!
A nő buzgón nekilát.
Ebben a pillanatban a rabló lekapja a csuklyáját, és felkiált:
- Tehát megy ez neked! És otthon meg gusztustalan? -
fero02
veterán
Hót egyszerű pedig. A Peltier elem úgy von el egyik oldaláról hőt (hideget csinál), h a másik oldalon hőt termel és hűteni kell. Innentől már csak vezérlés és kis fantázia kérdése, h hogyan hasznosítod ezen tulajdonságokat. Mindehhez csak áram szükséges neki és értelemszerűen a megfelelő hűtés.
Pl CPU hűtéshez is használják a modding gyagyák.
mod: értem én. Egy qrva gyengére sikerült poén akart lenni.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
Mit?
Azt, h a szükséges kopó alkatrészek cseréje és nagy szervizek mellett a maga kis teljesítményével a világból kimegy?
De, halál komolyan gondoltam.
mod: ki beszélt ecotec-ről? Amúgy meg amíg nem tartasz fent egy autót, addig sztem csak csöndben fikázódj!
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
No, akkor ha már ilyen okos vagy megint, akkor mutasd már meg nekem légy oly kedves, h a C14NZ motorkódú blokkon hol látod az Ecotec feliratot? Segítek, sehol. Mert nem az. Azért, mert létezik Ecotec, még nem azt jelenti, h mind az.
Továbbá azt is elmondhatnád, h egy szelephimbán mit kell meghúzni?!
Szerelési hiba meg akármelyik márka gyártósorain előfordulhat. Ettől még nem kell egy márkát leírni.
Nem bullshit. Inkább amit mondasz az az. Van x autóm, amit magam szervizelek és tartok el. Így talán joggal alkothatok véleményt róla, akár a konkrét típusról is. Továbbá napi szinten járok egy autószerelő barátomhoz, akinél néha be szoktam segíteni (értelemszerűen csak amit tudok csinálni), így lehet egy átlag autó használónál nagyobb rálátásom van a dolgokra. Ettől függetlenül nem célom senki meggyőzni semmiről, mindenki azt vesz amit akar, csak fáj, amikor egy olyas vki fikázik le bizonyos technikát, akinek nincs rálátása, csöppnyi szakértelme, egy saját autó amit Ő tart el, de még csak jogosítványa sem. Szóval érted.
-
fero02
veterán
Ez így van. Egy konstrukciós hiba 1-2 Opel benzines motornál. De ebbe nagy mértékben beleszámítódik az is, h hogyan lett bejáratva a motor és az évek alatt hogyan használták. Sokak beszámolója szerint nem eszik több olajat az motorjuk, mint az összes többi. Ez van.
Ettől függetlenül képesek egyéb hiba nélkül X00e km-t is lefutni. Ha meg vki nem békél meg a helyzettel, vesz 50e ft-ért egy minőségi anyagból készült gyűrűsort és kicseréli. -
fero02
veterán
Egészen jól sikerült elkanyarodnod a fapados Suzuki vs Opel témától.
Amit meg beidéztél egy felfújt lufi. Szted egy motor képes lenne járni, ha a vezérlése el tudna mozdulni egy hangyafasznyit is? Teli van minden jeladókkal meg szenzorokkal, a szgép nem engedné még 2őt pöffeni sem. Hát gondolkozzál már picit!
De még ha be is indulna, akkor a mozgás miatt olyan fémesen csattogó zajnak kellene lennie, h egy ilyen autóval senki nem merné elhagyni az átvevő standot.
Ez nem az Opelt minősíti, hanem azt, aki kitalál ilyen baromságokat.
Ott van az is, h az X17DTL motornak annyi típushibája van, h kár is leírni. Érdekes, az enyémben '94 óta hiba nélkül ketyeg.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
Leszarom mi volt bátyád emberének a kocsijával. Lehet éjjel-nappal üvegen tolta, hideg motorral is verte neki, nem volt jól szervizelve (idő és anyagok), stb.
"Igen. 1 a temérdekből. Ez még nem jelent semmit. Se jót se rosszat. Pont ezért ne ítéljen egy sima autós."
Saját magad mondtad...
finest: bár már beállt az olaj nemfogyasztása, de ha elkezdené csipegetni mégis csak, akkor ilyen esetben szokták javasolni a sűrűbb olajat. Ha meg van benne km bőven, akkor a természetes kopás miatt van (helytelen tömítettséget most zárjuk ki).
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
Hát akkor mi a jó Isten szent fasza lesz? Napfényt fog kibocsájatni, vagy kisegerek fognak kimászni a kipufogóból
Olvastad Morris mit írt a füstölésről?
mod: és akkor szted fordítva nem igaz?
A tökéletes égéshez tegyük fel kell 1 egység gázolaj és 1 egység levegő, így nincs füst. Ha ettől eltérsz, akkor az égés nem lesz tökéletes és füst fog keletkezni ha fejre állsz is (max annyira kevés, h nem látod). De ez már a tökéletlen égés folyamata.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
Azért, h még nagyobb nyomással (és még gyorsabban) juttassák be az égéstérbe a levegőt. De ehhez hozzá állítják a kaja mennyiséget is, az előtöltést is, de lehet a hengerfejen is és a kipufogón is módosítanak.
A kérdésedre a válaszom: nem, nem mondom magam gépésznek, csak van egy ilyen irányú végzettségem és némi sejtésem arról, h mi merre és miért történhet. Ez azonban rólad koránt sem mondható el, össze vissza olvasol minden okosságot különböző oldalakról és a fejedben összeállítasz egy katyvaszt amiről azt hiszed, h az úgy a jó.
Szóval inkább neked kellene leülni és elgondolkozni kicsit.
littlelion, public: örülök neki, h jót mulattok.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
Öreg, én már akkor elvégeztem az iskolát jelessel, amikor még a zománcozott bilit kellett a segged alá tologatni. Neked kéne felejteni ezt azt.
A mostani ámokfutásod meg kezd hasonlítani ahhoz, amikor édesapád volt a gigantikus szuperhős. Akkor is viccet csináltál magadból.
És ez nem személyeskedés.
mod: Te nem foglalkozol 10 éves korod óta gépekkel, hanem tanyán nőttél fel gépek mellett. Kis különbség van a kettő között. Ha annyira penge lennél, akkor már mérnök lennél egy nagy gyárban, vagy a SZKTV-n felmentést kaptál volna a vizsgák alól.
Az, hogy a kedvedért beidézek valamit, rohadtul nem azt jelenti, hogy én onnan tanultam.
Az én kedvemért ne idézz be semmit (amúgy sem kértem ilyet), ha kicsit is belegondolnál a dolgokba és a valóságban élnél, akkor max jót mosolyognál 1-2 a tnapihoz hasonló baromságokon.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
Mert a füstmentes égéshez szükséges keverék aránya felborul. Semmi másért.
Nem kérdezek meg senkit sehol, ezek full evidens dolgok.
A kisapámozást meg hagyd meg a veled egykorú homokozó társaidnak. Valóban nem ismerlek, de nem is akarlak megismerni. Épp elegek az itteni megnyilvánulásaid ahhoz, h ezen a véleményen legyek.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Eladó 13"-es MacBook Air M2 (8/256), iCentre garancia + készülékbiztosítás 2026.03.09-ig
- iPhone 14pro max 256gb 2025.02.04ig Gari!!
- AMD Ryzen 5 5600X BOX - Új, bontatlan, 3 év garancia - Eladó! 48.000.-
- Dell Latitude 9430 2-in-1, 14" QHD+ IPS 360 érintő -500nit-, i7-1265U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, gar
- ThinkPad T15 Gen2 15.6" FHD IPS i7-1185G7 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv., gar
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen