Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mokus1

    addikt

    válasz Winner_hun #948 üzenetére

    Lassaban de nem megy akkora fordulaton sem.Mondjuk nekem télen ~5percig megy alapjáraton ha kint áll és kapargatom a jeget vagy a hót.
    Nem vagyok nagy műszaki ember, de a víz ha jól tudom a motorról vezeti el a hőt az olaj meg ,,benne" van ami adja neki a kenést. Magyarán ha a motorról van hőt elvezetni azt a olaj is úgyanúgy megkapja(tudom hogy magasabb hőfok kell az olajnak). De édesapám MG-jében van mind a 2 műszer és nagyjából egyszerre melegszik fel a 2 érték az optimális hőfokra.

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz Winner_hun #948 üzenetére

    Igen van, gyári. Igaz egy after market olaj nyomás még kéne mellé meg egy töltés mérő hogy teljes legyen a kép.

    ált meg szoktam várni az 50 fokos olajat (főleg ha ilyen kutya időben kénytelen vagyok beinditani)

    nem az a 100ft-nyi üzem anyag fog a sírba vinni.

    igazából kb 60-ig ugyan annyi idő alatt melegszikbe egy helyben mint állva, azt is nézd hogy menet közben folyamatosan kapja a friss hidegebb levegőt a motortér, amit állva ugye nem kap.

    (az én hűtőrendszerem vonakoztatva kb 65fokos olajnál indul el a vízhőfok mutatót és miután az olaj beállt a 90-95 fokos szintre az után 2-3 perccel éri el a víz a 90fokot)

    mod:az olaj közelebb van az égéstérhez mint a víz ebből azért következtethető hogy az hamarabb felmelegszik, szerintem. no meg az olajat is a vízhűti álltalába (már ahol van olaj hűtő és az nem levegős)

    tomcsi:áhh abból most gyári fűthetőre vadászok meg tükörből is fűthetőre, az más kérdés hogy télen kb 50km-t mentem a kocsival :U

    [ Szerkesztve ]

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák