- Kompakt vízhűtés
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HTPC (házimozi PC) topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 3D nyomtatás
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
- Plazma TV topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Hirdetés
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
PROHARDVER!
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
taboros
tag
válasz taboros #7869 üzenetére
Bocs, de mielőtt eltűnik a süllyesztőben, megpróbálom még1x. (Ha lehet, nem kérnék kioktatást... )
"lehet, h rosszul kerestem, de nincs találat erre:
Hardwire Power Kit a A119-hez. Az eBay-en van már 2,5-3 GBP-től. De ha van esetleg van tapasztalat, hol és milyet érdemes rendelni, akkor l.sz...
Köszi"
[ Szerkesztve ]
-
2thletme2day
őstag
válasz taboros #7881 üzenetére
Én megvettem ezt és ezt A tápból kilógó piros kábelre rákötöd a biztosíték kivezetést a fekete vezetéket meg rákötöd az autó valamelyik test pontjára. A119-hez USB kábel jár és hozzá szivargyújtós töltőfej így az USB kábel adott. A tápot erős kétoldalú ragasztóval felragasztottam a biztosítéktábla mellé. Lehetőleg olyan biztosítékba dugd be a kivezetésed ami addig van áram alatt amíg a kulcs bent van a gyújtáskapcsolóban (nálam pl ilyen a rádió). Nem nagy ördöngősség. Youtube-on van pár videó ebben a témában. Amúgy én most várom az A119-esem. Kínából jön, remélem megúszom vám nélkül. Eddigi tapasztalataid milyenek a szerkentyűvel kapcsolatban?
[ Szerkesztve ]
-
-
2thletme2day
őstag
válasz taboros #7924 üzenetére
Ha a REC led világít akkor vesz elméletileg. Aúgy te meg vagy elégedve a képminőséggel? Nekem zajosnak tűnik. Éjjszakai felvételnél még talán el is menne de nappal jó fényviszonyok között... Youtube-os videókon jobb a kép. Lehet ezen segíteni valahogy? Az A118C jobb képet csinált nappal.
-
powerwade
senior tag
válasz taboros #7924 üzenetére
Nekem hasonló "bajom" van, bár nem az eredeti VIOFO A118C hanem a klón B40C -vel. Beülök, ráadom a gyújtást - de még nem inditom el a verdát: szépen elindul néhány mp után a kamera, csicsereg egyet, hogy ő már menetkész és elkezdi rögziteni amit lát. Aztán amikor beindítom a kocsit, és felbőg a motor akkor fogja magát és szépen elköszön a kamera, és kikapcsol. Miközben ugye végig áram alatt van, szóval nem értem mi történik pontosan... ilyenkor gyorsan ki-be húzom az USB dugót a szivargyújtóból, és akkor újraindul gond nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz taboros #7982 üzenetére
most rendeltem gearbest-rol CAR18OFF kóddal olyan 84$-ért a sima GPS-es a119-est, ha valakit érdekel, sztem most ott a legolcsóbb.
Ennyiért egész jó vétel. Remélem nem kamuztak a tesztoldalak, és tényleg jó kamera
A119S-ről nem találtam tesztet, de a FOV csökkenés, és a felbontáscsökkenés miatt sztem annyira nem jó vétel, még ha éjjel jobb képet is csinál.
-
-
félisten
válasz taboros #8029 üzenetére
Nem akarlak én meggyőzni semmiről -- nyilván mindenkinek vannak a nagy átlagtól eltérő igényei, nem mindenkinél azonos a helyzet.
Csak a nevezéktannal kapcsolatban vannak komplikációk, azaz pl. hogy a fix az fix kábelezést vagy állandó tápfeszültséget jelent-e.
Számomra az a logikus, hogy a "fix" az a nem szivargyújtós, azaz az autó elektromos rendszeréhez "drótozott", nem alkalmanként ki-bedugott megoldást jelenti -- de én sem feltétlenül vagyok következetes.
A gyújtástól független, állandó tápellátást (ami lehet "fix" vagy szivargyújtós is) lehet, hogy érdemesebb következetesen "állandó táp"-nak hívni.
Az általános igény szerintem az, hogy a gyújtással, neaggyisten a motor működésével együtt működjön a kamera, kondenzátoros kivitelnél viszont problémát okoz az indítási tápelvétel. Ezért gondoltam, hogy a mutatott kütyü erre nyújt megoldást, azaz egy rövid távú UPS.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
blash
tag
válasz taboros #7924 üzenetére
"Megállok, leállítom. Egy ideig tovább veszi, mert a szivargyújtó késleltetetten kapcsol ki. Egy idő után azért leáll. Viszont, amikor újra elindulok, tovább már nem vesz fel. A REC led világít. SW VER = 1.1."
A fix bekotesen kivul talaltal valami megoldast erre az A119-nel?
Es a geargesten most akkor a VIOFO11 kuponnal a legolcsobb?
[ Szerkesztve ]
-
denis.p
tag
válasz taboros #8111 üzenetére
Köszönet a válaszért és a magyarosításban való közreműködésedért
Megtaláltam tegnap és letöltöttem a v. 2.5.2-t, de a win 10 alatt nem akar összejönni, mindig leáll a progi. A win 7-en úgy néz ki, hogy jól fog működni. Legalábbis remélem.
Azért az elég gáz, hogy a Viofo kiad egy terméket és nem biztosítja hozzá a gps-el kapcsolatos adatok megtekintését. Tehát így, ez a DW-s gps funkciós +25 usd-be kerül.........Sztem akkor lett volna korrekt a viofo, ha mondjuk 3-5 usd-vel többet kér a gps loggerért és ad egy cd-t, amin rajta van a használatához szükséges összes funkció
Bár az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy a super hd minőségben, de még full hd minőségben sem tudom élvezni a 720-as hd-s laptopomon. Max full hd-n tudom megnézni a TV-n, de ott meg a dashcam viewer-t nem tudom használni. -
-
denis.p
tag
válasz taboros #8116 üzenetére
Lenne még pár kérdésem az A119-el kapcsolatosan
A felvétel alatt állandóan megy a kijelző, vagy ki lehet kapcsolni?
Van-e benne olyan mozgásérzékelő, hogy bekapcsol, ha megmozgatják az autót (pl nekimennek)
A direktre kötést nem lehetne úgy megoldani, hogy egy mini usb másik végét levágom és az A119 felszerelési helyétől 15 cm-re lévő belső világítási kábelra kötöm? Természetesen a belső világítás kapcsolója elé -
koanla
aktív tag
válasz taboros #8142 üzenetére
"...máskor viszont hagyom, hadd vegyen. 64GB-ra sok ráfér."
Nekem még ez a rész nem teljesen világos. Tehát amikor olyan helyen állsz, akkor ugyanúgy tölti a kártyád másodpercenként 30(60) fps-sel? Mert mintha némely kamerának lenne olyan parkolói módja, ami másodpercenként mintha csak egy képet készítene. És/vagy a mozgásérzékelő része nem működhet úgy, hogy mozgás esetén - hasonlóan a loop recording időhöz kötött kiiktatásához - valamennyi felvételt meghagy előtte-utána?
Én sem az akku lemerülésétől "félnék", hanem a a kártya megtelésétől. Azért mondjuk akár 10-15 órát is simán állhat adott esetben az autó, addig meg simán betelik akár a 64-es kártya is. Ha meg mondjuk a jobb oldalt gyalázná meg valaki (pláne a parkolás első félórájában), akár előfordulhat, hogy észre se venném...
Ahogy mondtam, továbbra is hobbiból érdekel a dolog, mert nekem menet közben kell, de azért jó lenne erre fényt deríteni. -
denis.p
tag
válasz taboros #8142 üzenetére
Köszönjük az ismertetést
Szintén 64gb-os karit fogok majd használni. Mint korábban is írtam, hogy nekem (egyelőre) a felvételek visszanézésére max FullHD lehetőségem lesz, melyből következik, h tök értelmetlen lenne ennél nagyobb képfelbontással erőlködnöm.
Korábban valahol olvastam, hogy 160Mb/perc, azaz közel 7óra felvételt bír tárolni a 64 Gb-os kártya az 1440P/30fps-es variációval. Érdekelne, hogy az 1080P/30fps , valamint a 1080/60fps-el mennyi memóriát kajál percenként. Ha majd kipróbálod és megírod hálás köszönettel fogadnám
Azért is érdekelne a magasabb 60fps-el is, mert kevésbé elmosódott képet adna, ha alkalmasint ki kellene képkockázni a felvétel bizonyos részét.(rendszám, arc, stb)
Feltételezem, hogy a mozgásérzékelő, ha mozgást érzékel (pl. nekimennek a parkolóban, stb), akkor ezek a felvételek tartósan rögzülnek az SD karin, azaz nem törlődik le, ha betelik. Jól gondolom, vagy javíts ki lécci, ha ez másképp van.
Egy olyan megoldáson is agyalok, hogy kívülről ne látszódjon a kütyű, ezért vmi napellenző csík felragasztására gondoltam, és az mögé rejteném el, hogy csak a lencse kukucskáljon ki mögüle. Ennek két oka van. Az egyik, hogy nehogy vki emiatt feltörje az autót, mert kívülről nem olyan feltünő. Valamint sokat járok ausztriába, s ott személyiségi jogok védelme miatt tiltják az ilyen cuccok használatát. Esetleg valakinek van ötlete ezzel kapcsolatban?[ Szerkesztve ]
-
denis.p
tag
válasz taboros #8157 üzenetére
Bocsi, belátom nem voltam következetes a kérdésnél. Valójában arra gondoltam, mint a riasztónál a mozgásérzékelő, ha kicsit meglökik, v nekimennek az autónak, beindul a riasztó. Ehhez próbáltam hasonlítani, ha meglökik az autót a "G szenzor" érzékeli ezt és elindítja a felvételt. Magyarán nem vizuális mozgásérzékelőre gondoltam
Ja, a napvédő fóliacsikkal kapcsolatban végiggondoltam, s igazat adok, mert főleg, hogy GPS-el akarom felrakni, s így plusz még kb. másfél cm-el hátrébb kerül a szélvédőtől, s így elég nagy helyet kellene kivágni a fóliából, hogy ne a fóliát vegye fel belülről, hanem a lényeget -
-
alexw801
senior tag
válasz taboros #8156 üzenetére
Nem ajánlgatnék Class 4 és Class 6 kártyákat!
Magam Class 10 U3 kártyákat használok (Kingston és Lexar). A Transcend Class 10 U1 400x is elég jó.
Az oroszok Netac kártyákat használnak megelégedéssel, a Lexar U3-hoz képest szinte fele ár:
[link]
A Yi dashcam nálam kb. 60 Mbps bitrátát is elért, a Yi 4K 73 Mbps-t. Persze nem részletgazdag témánál (erdő) és mérsékeltebb video bellításnál (nem 1080 120/sec) jóval kevesebb a bitráta.[ Szerkesztve ]
Xiaomi Mi A3; Xiaomi POCO X3, 70mai Cam PRO; 70mai Cam 1S; FIMI PALM camera, EKEN H8 Pro; Amazfit Bip; Likebook Ares note, Xiaomi Mi Pad 4 Plus, Mi Band 7 Pro
-
denis.p
tag
válasz taboros #8208 üzenetére
Köszi
(#8212) MaCS_70
A demokrácia is is egyfajta diktatúra, hiszen a többség (51 ember) uralkodik a kisebbség (49 ember) felett.(#8214) dohonyiz
Ezen az éjszakai képen 9. percnél az a119-nek talán kicsit élesebb a képe, bár a két felvétel között bazi nagy eltérések látszanak. Lehet, hogy egy fényszűrőt kellene rátenni arra az általad belinkelt Viofora, vagy ahogy kispéé fórumtárs írja ....[ Szerkesztve ]
-
taboros
tag
válasz taboros #8220 üzenetére
Sőt, már meg is rendeltem: CPL Filter Lens Cover for VIOFO A118C2 / A119 /A119S GPS Dash Dashcam Camera
Ezért kell: Why you need a polarizing filter on your dashcam
[ Szerkesztve ]
-
atenza
senior tag
válasz taboros #8221 üzenetére
Ha ennyire jó akkor miért nem szerelik alapból ilyennel a kamerákat? Éjszaka hátrány jelent? Majd számolj be ha megjött, hogy milyen
#8223) gcsikos:
Ha letöltesz 4k sample fájlt a netről (rengeteg van) akkor ki tudod próbálni mennyire bírja a géped, nem?[ Szerkesztve ]
-
koanla
aktív tag
válasz taboros #8306 üzenetére
Tartok tőle, hogy érzékelés szintjén sem lehetnek azon a szinten.
Oké, nem értek a képelemző eljárásokhoz, de az autókba épített rendszerek eleve radarosak, megvan a saját sebességadatuk is (ugye, a kövtáv valójában követési idő, így tehát a megfelelő fizikai távolság két jármű között a sebességük függvényében változik) és valahogy nem hiszem, hogy a $20-40-os kínai csodák, amelyek csak és kizárólag a saját képük elemzésére hagyatkoznak más adat híján, képesek lennének erre. Nem próbáltam, mert tudok menet közben anélkül is számolni, de szerintem ez inkább parasztvakítós fícsör lehet csak. Aztán ha valakinek van ezzel tapasztalata, azért megoszthatja; simán tévedhetek is. -
szumoo@gmail
tag
válasz taboros #8306 üzenetére
Igazán nem akarlak megsérteni, de nyilván jobban hiszek egy autós újságnak, mint egy fórumozónak, pont az lenne a fura, ha inkább neked hinnék.
Természetesen elhiszem, hogy a tiéd tökéletesen működik, és sose jelzett be feleslegesen, egyszer volt nálam három napig egy kocsi amiben volt ilyen rendszer, egyszer fékezett mikor kellett, amikor nem kellett akkor sosem, de ez egyszerűen túl kicsi minta.
Egy autós újságíró többféle autót vezet, több kilométert tesz meg, ergo előbb észreveszi, ha valami nem úgy működik ahogy kellene, hiszen ez a szakmája.
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2016/08/18/mire_jo_az_automata_veszfek/
Most csak ezt találom, nem tudom melyik autónál írták, hogy a kukásautó felkavarta a faleveleket, a kocsi meg állóra fékezett ijedtében."A vészfékezésről meg valami követési távolság elnevezésű dolog jut az eszembe."
Hja, ha mindig mindenki minden szabályt betartana, nem lennének balesetek, ezekre a rendszerekre sem lenne semmi szükség, sőt autós kamerára, légzsákra, de még biztonsági övre sem.
Ha indokolatlanul ráfékez a nyílt úton az automatika és emiatt összetörik a kocsid, az nem fog vigasztalni, hogy majd egyszer fizet a biztosító, mert mindig a hátulról érkező a hibás.
Sőt, tovább megyek:
Ha van a háturól érkezőnél autós kamera, ami alapján tisztán látszik hogy indokolatlanul vészfékeztél, még meg is vádolhatnak közúti veszélyeztetéssel, hiszen minek vészfékeztél, csak nem büntetőfék volt?Hogy a topic tárgyánál maradjunk: ha működik a sávelhagyás jelző, az jó lehet, de ha minden sávváltásnál feleslegesen jelez, akkor hamar idegesítővé válik.
Ha ráfutásra figyelmeztet, mert elbambultam, akkor mire rájövök miért jelez, már rég összetörtem a kocsit.
Van egy SJ4000 kamerám, abban még a mozgásérzékelő is teljesen használhatatlan, egyenes úton, vagy ha megyek valaki mögött, folyton kikapcsol, gondolom nem változik eleget a kép és azt hiszi megálltam. -
Rick4
félisten
válasz taboros #8318 üzenetére
Meg őt (látásában) zavarta, hogy a szélvédőben elhelyeztek mikrofűtőszálakat
Ezen én is röhögtem, mivel fűtőszálas szélvédős autóm van, tudom, hogy egyáltalán nem zavaró. Ha akarom, arra fókuszálok, de kb olyan, mint átnézni a pókhálón a távolba, meg se látod, akár egy egész napot mehetsz anélkül, hogy eszedbe jutna..
A waze majmolás is ugyanez a szitu, miközben a program 50 perc késéssel jelez bármit is, ők naponta verik a nyálukat, hogy az milyen jó. És még sorolhatnám én is...
A magyarázattal is teljes mértékben egyetértek.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
szumoo@gmail
tag
válasz taboros #8318 üzenetére
A bejegyzés azon részében amit nem tettem offba, a kamerákba épített rendszerekről írtam.
Nem lehet egy mozdulattal kikapcsolni, nem tudja hogy indexelek-e, nem tud fékezni, csak jelezni.
Erre mondtam hogy szerintem haszontalan.
Az autóba épített rendszerekről meg azt, hogy többen is írják, hogy megbízhatatlan, ezért szerintem most még hiba lenne kötelezővé tenni.
Nem csak a totacar, hanem egyes tipusok tulajdonosi fórumai is.
Lehet a totalcart szeretni, vagy nem szeretni, de erről a fórumról sem ismerek senkit személyesen, szóval nem megbízhatóbb forrás ez sem. -
szumoo@gmail
tag
válasz taboros #8327 üzenetére
Egyszerű a válasz:
ez egy kamerás fórum, ha 72-en írjátok hogy X és Y kamera jól működik, Z meg nem, akkor nem veszek Z kamerát, mert jó esélyell igazatok van.
A szériahibák is kijönnek gyorsan, mert ide ír segítségért, akinek valami tönkrement a kamerájában.
Viszont ha ugyanezen a kamerás fórumon hárman, három különböző típusú saját autóban egy jól működő funkciót dícsérnek az nekem nem elég, mert eközben egy autós újság minden harmadik cikkében panaszkodik ugyanezekre a segédletekre (pont ma is olvastam egyett) , külföldi fórumokat, független teszteket is idézve, a saját véleményük mellé.
Ha az adott autó fórumában dícsérnék, és a többiek is bólogatnának hozzá, akkor varázsütésre megbízható forrássá válnának. -
Kronk
őstag
válasz taboros #8335 üzenetére
Köszönöm szépen előre is a segítséged.
Az első probléma amivel most szembesültem, maga az autó, egy 2006-os Seat Leonom van, amiben ugye két oldalról befelé töröl az ablaktörlő, és pont a tükör mögötti részt ahol nem zavarna a kamera hagyja ki.
Namármost ez az esetek többségében szerintem nem is lenne gond, viszont, amikor esik az eső, hó?! és ugye koszosabb lesz, akkor kézzel le kéne takarítani azt a kis részt, vagy ez nem tudja érdemben befolyásolni a felvétel minőségét?
A másik maga a kamera, igazából az általad említett a119(s) verzió is megfelelne a célnak, mivel kb fele annyiba kerül mint amit én kinéztem, illetve amit most linkeltél F770 viszont kb ugyan annyi mint amit én néztem ki lk-7900, bár ebben nincsen wifi az f770-ben pedig van.http://totesz.myminicity.com/
Új hozzászólás Aktív témák
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.