- Videós, mozgóképes topik
- Google Chromecast topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Nyárköszöntő hardverszemle
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
gp Hamarosan vége a várakozásnak, reméljük a fejlesztők tartják magukat az ígéretükhöz.
-
Computex 2024: Minden a mesterséges intelligencia körül forog
ph A kiállítás fókuszát semmi sem mutatja jobban, hogy még a megnyitó zenéjét is AI szerezte.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petykemano
veterán
válasz Carlos Padre #41992 üzenetére
Szaréhugyé nem kell adni.
De két oka is van, amiért egy piaci kihívónak olcsóbban kell adnia a termékeit:
- ha a piaci kihívó egy terméket a piacvezető után léptet be a piacra, akkor ott muszáj árkedvezményt adnia a piacvezetőhöz képest, hiszen a piacvezető terméke adott áron már egy ideje jelen van a piacon. Aki addig azon az áron nem vette meg azt, a piaci kihívó őket tudja megszólítani értelemszerűen alacsonyabb áron.
- a piacvezetőnek erősebb a brand-értéke. Jellemzően azért piacvezető. A fogyasztóknak van brand-elkötelezettsége. Ez azért a legtöbb esetben nem valamiféle emocionális kötődés, hanem csupán arról van szó a fogyasztók egy jelentékeny része nem objektív adatok alapján tájékozódik, hanem a minőséget igyekszik beazonosítani márkákkal.
Ebből a szempontból a fogyasztók nagyjából három részre oszthatók:
1) az objektív adatok, mérések alapján tájékozódók (ők egy kisebbség)
2) a piaci érték, brandérték, marketing alapján tájékozódok (ők a többség)
3) brandhez érzelmileg kötődők, fanok (ők is kisebbség)
Az 1)-ba tartozókat értelemszerűen meggyőzhetik az eredmények. A 3.)-ba tartozókat meg kábé semmi. A 2.) csoportba tartozóknak viszont... nem nevezném brand-kötődésnek, de a brandhez a minőséget, megbízhatóságot kötő elgondolást kellhet árkedvezménnyel legyőzni.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Videós, mozgóképes topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Filmvilág
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Google Chromecast topic
- iPhone topik
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Kés topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs