- Vezetékes FEJhallgatók
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Gaming notebook topik
- Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Léghűtés topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Siriusb
veterán
válasz Avicularia #3817 üzenetére
Tegnap regisztráltam Ali-n, s vásároltam is, nem volt semmi gond, csak 3/4 órába került.
Egyébként szállítási címet mindig újra és újra be kell írni?
-
-
Siriusb
veterán
A kínaiak kétszer annyit rizsáznak beszédben, mint amennyit megesznek. Kb. egy szavukat se hidd, különösen akkor, amikor a világvégét emlegetik. Ők az egyik legnagyobb alkudozók. Ebay-en pl. már próbáltak átverni úgy, hogy addig kérték a türelmemet, vagy mindenféle újabb és újabb információt, amíg kifutottam volna a vásárlói védelemből. Az első esetben majdnem bejött nekik.
A counteroffer az ellenajánlat, tulajdonképpen maga az alkudozás.
-
Siriusb
veterán
Rendeltem egy terméket, aztán 2 napra írt az eladó, hogy:
...I am sorry to tell you that this product had been sold out now, we have no stock, would you mind to cancel this order now?
Megtettem, de egyből el is utasított azzal a kifogással, hogy ne out of stock legyen az ok, hanem personal. Kíváncsiságból nem léptem semmit, most shipped-re váltott egy ilyen levél kíséretében:
...During the time waiting for your reply, our system automatically send your order into sorting program, so it will show as shipped, but we have stopped it and wait for your reply...Most mi a fenét kínlódik ennyit, miért nem vállalja, hogy ő a ludas? Dádát kap az alitól, ha olyat árul, ami nincs raktáron?
Mi lenne részemről a megfelelő lépés? -
Siriusb
veterán
Nem vagyok itt képben a dispute kezeléssel. Nyitottam egyet, mert sérülten érkezett a termék. Az eladó kéri, zárjam be és más indokkal " The product doesn't fit" nyissak egy újat, s részben kárpótol. Ezt meg tudom tenni, vagy csak szivat és nem lehet új dispute-t nyitni, ha lezárom a jelenlegit?
-
Siriusb
veterán
válasz A texasi #11909 üzenetére
Őszintén szólva nem értem az eladó problémáját. Sérülten érkezett, ezen indokkal indítottam a dumát, nem tudom, ez, miért vetne rá rossz fényt, ilyen előfordul időnként.
Ha lehet új dispute-t nyitni, én megteszem, együttműködöm vele, mert erről nem tehet. Jó, csomagolhatta volna vastagabb bubis borítékba, de nem akarok kicseszni vele.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- PlayStation 5
- Tippmix
- Milyen TV-t vegyek?
- EAFC 24
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen