- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- OLED TV topic
- Apple asztali gépek
- ASUS ROG Ally
- Autós kamerák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
ph A Valkyrie szériás, X870E vezérlőhidat felvonultató modell combos tápellátó áramkörökkel, MI-s funkciókkal és gazdag felszereltséggel büszkélkedhet.
-
Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
ma iPhone-hoz, Androidhoz és számítógépekhez egyaránt használható kiegészítők érkeztek.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nagus
senior tag
Engem csak az érdekelne, hogy a 22EUR alatti csomagok terén az új jogszabály visszamenőleges-e? Tehát ami a hatálybalépés előtt számláztak arra érvényes-e?
-
Nagus
senior tag
Nem a rendelést kérdeztem. A számlázás azaz a fizetési dátum. Ha mondjuk én múlt hónap végén rendeltem, ez van a számlán és teljesítve lett, akkor ha jövő hónap elsejétől hatályos akkor nem szabhatnák ki rá a vámolást. Visszamenőleges törvénykezés, jogszabályalkotás nem létezik!
Bár minden csomagom már úton van a "HU Customs"-ba és elsejéig az országba ér de ha nem akkor simán egy peres ügyet megpróbálok belőle ha vámolnak. Amúgy is perben állok az állammal mivel tartoznak nekem.[ Szerkesztve ]
-
Nagus
senior tag
Hűha a 9.-én föladott csomagom ma délután beérkezett az országba. Ilyen gyors még sosem volt az Ali. Illetve lehet jó üzleti partnert fogtam ki.
[ Szerkesztve ]
-
Nagus
senior tag
Én sokallom a 0-10 EUR sávnál fizetendőt. Olyan 200 HUF körül kellene lennie...
-
Nagus
senior tag
Ma jött hajnali 5 órakor az értesítő email, hogy a #51688 hsz-ben lévő csomagomat átvehetem. Meg sem próbálták kézbesíteni...
-
Nagus
senior tag
Ez az online vámkezelés kifizetése miként működik? Remélem nem ügyfélkapuhoz kötött, mint pl. az evám...
Az áfa fizetésnem nem úgy kellene működni, hogy csak a külömbözetet kell itthon kifizetni? Ahol vásárolsz ott már megfizetsz egy áfát és mivel az kisebb ezért a 27%-ig van egy külömbözet. -
Nagus
senior tag
Mi lehet annak az oka, hogy a Hollandián át végig azonosítóval haladó csomag -amit mindenhol lecsipogtak- az OLK-ban feldolgozás alatt státuszban megáll, és új ilyen fura azonosítót kap: 184005_0701_10_091, amit átvételnél papírról bogarásznak?
Az egy másik dolog, hogy 32,55 USD helyett 10,01 USD volt ráírva.[ Szerkesztve ]
-
Nagus
senior tag
-
Nagus
senior tag
Ez vajon elveszett UH424565436BE, UH424565436BE? 44 napja jön Belga postán keresztül. Gyakorlatilag már az is megérkezett múlt hónap végén amit június első hetében rendeltem és rizikós volt-e, hogy beleesik-e az új szabályozásba.
[ Szerkesztve ]
-
Nagus
senior tag
Sziasztok.
A jogszabályváltozás óta most rendeltem először és tanácstalan vagyok. Van kettő rendelésem Aliról. Az Alin egy szám alatt fut de van nekik külön-külön.
Az egyik ECSCCA0003181279 ahogy olvasom ezt nem vámkezelik csak simán jön, nincs vele dolgom.
A másik S00000277037659 ezt vámolják és minden.
Napok óta jön az email az Alitól, hogy probléma van a vámkezeléssel. "Your Combined Delivery order 8157021978701905 has been temporarily delayed due to unsuccessful customs clearance. This could have happened for a number of reasons. AliExpress works closely with our logistics partners to ensure your package arrives on time. Please click below to view more details regarding your order."
Ránéztem a számokra. A csomagot, egyiket sem meg sem próbálták kihozni, nem kaptam értesítést semmilyen módon, nem kerestek a csomagokkal kapcsolatban. Ennek ellenére a logban az szerepel, hogy nem tudták kézbesíteni otthonomban és ha jól értelmezem megsemmisítették? Miért?! A nem vámolós csomag simán befér a postaládába...
Valaki esetleg tudja mi folyik itt?[ Szerkesztve ]
-
Nagus
senior tag
Nem volt email értesítés és lakcímen sem semmi. Ali küldött emailt, hogy 5.-én bejött az országba, a 8.-i következő emailbe már a problémáról írnak. 9.-én azt írta az Ali frissült a státusz és következő szintre lépett, majd 10.-én ismét azt küldték, hogy probléma van. Semmi értesítés nem volt sehol.
Hol tudok panaszt írni, hogy nem hozták ki? Hogy nem értesítettek? Egyéltalán ezt ki hozhatta ki (posta, dpd, gls, mpl...)?
[ Szerkesztve ]
-
Nagus
senior tag
Postánál is volt olyan, hogy azt állították kihozták de nem. A kint lévő kamera felvételével mentem panaszt tenni, azóta a posta, mint a kis angyal hoz mindent. Ezt bizony nem hozták ki, és nem értesítettek a spamben sincs semmi.
Az egyik refundot elfogadták 1 perc alatt. A másik folyamatban. -
Nagus
senior tag
Sziasztok. Postától kaptam emailbe egy értesítőt vámfizetés kötelezettségéről. Küldemény érték 664 forint, már az összeg sem stimmel mert ilyen értékben nem rendeltem. Van küldeményazonosító amiből nem derül ki semmi a posta oldalán (UA499871718AE). Hogyan tudnék rájönni mi lehet ez? [kép] Ez nekem így nem mond semmit.
[ Szerkesztve ]
-
Nagus
senior tag
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy miként lehetne kikerülni azt, hogy a rendeléseket az Express One szállítsa ki? Én a postát preferálom, mert ott át tudom venni ahova leadják amikor dolgozom és nem vagyok a címen. Az Express One a leg retekebb cég...
-
Nagus
senior tag
válasz JóGéza #76080 üzenetére
Már ha észreveszed a "semmiből" megjelenő levelet amire nem számítasz. Ugyanis csak az első kiszállítás alatt lehetne módosításokat csinálni (csomagautomata és csomagpont 1-1,5 hónapja nincs). Az is kamú a levélben, hogy 16:00 óráig tudsz változtatást eszközölni. Amikor a futár becsipogta, hogy nem tudta átadni mát nincs rá lehetőséged. A céggel megbeszélni sem lehet mikor szállítsák, neked mikor jó. Pedig ők lennének érted egy előre kifizetett szolgáltatásban. Számtalan csomagomat küldtek már vissza...
Én már mondtam nekik nyugodtan adják vissza vagy át az én csomagomat a postának mert ők legalább átadják. A logikát sem látom, hogy miként dől el, hogy a posta szállít ki vagy ez a retek.[ Szerkesztve ]
-
Nagus
senior tag
Én többször próbáltam telefonon, levelezve megbeszélni velük milyen időintervallumban hozzák a csomagot. Nem voltak hajlandóak. Azzal semmit nem érek, hogy megadok egy új dátumot ha ugyan akkor hozzák amikor nem vagyok ott. Az express one maga írta megszűnt a csomagautomatára irányítás ami az utolsó csomagnál már nem volt a menüben. Amíg volt az működött.
Ismerőseim és munkatársaim ugyan ezeket tapasztalják, mindenki szidja...
Na de az eredeti kérdés. Hogyan dől el, hogy a posta vagy ez a retek szállít ki? A posta által hozott is ugyan úgy "vámmentes" volt eddig is. Hogyan tudom kizárni az életemből ezt a céget? Ez nem szolgáltatás amit csinálnak, és ez még előre ki is van fizetve...
GLS, dpd, minden másnál meg lehetett beszélni és volt konszenzus.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen