Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Molk

    tag

    Üdv,

    Ezt egy dispute-ra kaptam válaszkén az eladótól.
    Let's reach an agrement at refund $10+ 5 stars,is that ok my friend?
    Mi ez az 5 csillag? Persze értem, hogy minél magasabbat szeretne, de annyit adok amennyit szeretnék nem?
    in order to save your time and make you satisfied, we can refund you via dispute, but could you please kindly help us change the dispute reason to Shipping method was not as described to save our store?
    Neki miért jó, hogyha megváltoztatom (nem szeretném) a dispute okát?

    Köszönöm a magyarázatát előre is. :R

  • Molk

    tag

    válasz V/ #11047 üzenetére

    Köszönöm a gyors választ. :K

    Szóval rendeltem egy kijelzőt egy telefonhoz (pont veled beszéltem róla, ha emlékszel), meg is érkezett időben. De beszereléskor kiderült, hogy hiányzik az értesítsés led "fény továbbító bizgentyű" a kijelző keretből (a hirdetésben benne van), két alsó csavar mérete más -WTF?- (a hirdetésben jónak tűnik), a kapacitív gombokhoz nem jut el a led fénye, ezért tök sötétek.
    Úgy látszik, hogy nekem sikerült az összes olyan dologgal találkoznom amit már mások is leírtak az értékelésükben... :(((
    Full refund-ot kértem. (Ja és mindent bizonyítottam képpel ill. videóval)

    Most ezt a választ írtam neki (még nem küldtem el). Esetleg változtassak meg valamit?:
    The screen has great colors and no dead pixels. It works as expected. The case is that if I wanted to buy only a screen then I would bought only a screen. But I bought it with a frame to make sure that everything is going to be as the original.
    As I mentioned this frame is missing the notification led "thing" which is on the picture (on aliexpress). There are two screws which has different size port as the original and these are the ones which would hold the usb port. The capacitive buttons light is really low, the only thing from I know that it should work is because it allows thought some light if I use a really strong flashlight.
    The case that you contacted with you supplier is a great thing, but it's not going to solve my issues.
    I proved you all the issues with pictures, video and you did not question any of these. This is not the item which is advertised.
    I will of course give you five stars as soon as I'll get my money back (full refound).

    Could you please explain why should I change my dispute reason to "Shipping method was not as described" when I had no issues with shipping?

    [ Szerkesztve ]

  • Molk

    tag

    válasz V/ #11049 üzenetére

    Értem, köszönöm. :R
    Gondoltam, hogy nem nekem szeretne ezzel jó, hogy változtassam meg a dispute okát.

    Akkor csak egy utolsó kérdés, hogy elsőre "Does not work properly"-t választottam mint ok.
    Ezt érdemes lenne "Functions are not as described"-ra megváltoztatni vagy jó a mostani és miután látják, hogy engem nem fognak refund $10+ 5 stars,is that ok my friend?-al meggyőzni, akkor valószínűleg megkapom a full refund-ot?

  • Molk

    tag

    válasz V/ #11051 üzenetére

    Üdv,
    Tegnap egy dispute-al kapcsolatbak kérdeztem és ez most annak lenne a folytatása.
    Meg tudnátok válaszolni, hogy miért változott meg a Purchase Protection? Az elején valami 5 vagy 4 napról indult és most felment 18 napra.

    Aztán tegnap azt írtam az eladónak újra, hogy full refund-ot kérek és hogy nem fogadom el a 10$-os ajánlatát (+leírtam az indokokat, a képeket pedig már megkapta).
    Erre most kapok egy ilyen választ:
    ...Usually we full refund the buyer, need them to return the display back us,
    we need show the problems to our supplier, asking for replacement or compensation.
    since the international shipping fee is very high, and may cost some time.
    would you mind us refund you $10, and you don't need to return the display back us.
    Is it Okay?
    what do you think?...

    Ez most egy játék, hogy húzza az agyamat, hogy majd csak elfogadom az ajánlatát? Vagy mi történik? (a kijelzőért 32$ fizettem)
    Esetleg küldjem el neki a képet arról, hogy ebayről már megrendeltem egy másikat? Az megnyugtatná?
    Ezek lehet triviális dolgok, de én eddig dispute szűz voltam.... :B

  • Molk

    tag

    válasz kirkri #11059 üzenetére

    Köszönöm mindkettőtöknek a részletes válaszát. :R

    Akkor el fogom fogadni az ajánlatát. Egyébként azért kérdeztem, hogy mi tévő legyek, mivel végigolvasva az értékeléseket nem én vagyok az első aki ilyen problémával szembesül (Volt aki úgy adott öt csillagot, hogy leírta ugyanezeket a problémákat.). És tudom, hogy nem ők rakják össze, de azt kétlem, hogy ne lennének tisztában azzal kapcsolatban, hogy milyen minőségű kijelzőket is árulnak... :U
    Ez a húsz dollár legyen a legnagyobb bajom.
    (majd kisírom magamat az értékelésénél)

  • Molk

    tag

    Üdv,

    Úgy tűnik, hogy sikerült megállapodnunk az eladóval. Csak az a kérdésem lenne, hogy miért kéri azt hogy változtassam meg a dispute okát? Miért csak akkor fogja visszautalni a megbeszélt összeget? :F
    1,refund in dispute, please change the dispute reason to The Product doesn't fit and revise the refund to $ 16,
    once you change, we will accept the dispute soon to refund you.

    Köszönöm, hogy segítetek. :R

    A teljes levél így nézett ki.
    Dear customer
    deal, 16 USD + 5 stars
    This dispute reason affects our store very badly,
    we only have two ways to refund you:
    1,refund in dispute, please change the dispute reason to The Product doesn't fit and revise the refund to $ 16,
    once you change, we will accept the dispute soon to refund you.
    2,refund via papal account, tell us your papal account, we can refund you within 24 hours,
    but it will take a little handling fee, after you get the refund, please cancel the dispute soon.
    do you understand my friend?
    which way you prefer?
    we will work on the refund soon once we get your reply.
    waiting for your early news

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák