- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali fotós kérdések órája
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen monitort vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- E-book olvasók
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
it Az NVIDIA piaci értéke átlépte a 3 billió dollárt, így már a világ második legértékesebb cége, megelőzve az Apple-t. A Wall Streetet pár nagy cég húzza előre, Tajvanon pedig tombol a Huang Zsen-hszün-kultusz.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz badbull1 #33656 üzenetére
Mivel én indítottam ezt a gyűrű méret mizériát közbe kell szóljak. bár én még sosem rendeltem az aliról vagy hasonló helyről gyűrűt a táblázat tuti, hogy hibás.Hidd el, hogy nekem kis és aránylag vékony kezem van és a bal kezemen a mutatóujj 70, a gyűrűs ujj 68 mm. Ezek szerint és a táblázat alapján a gyűrűs ujjam 12-es a mutató pedig már túlméretes. Teljesen kizárt, hogy az én kis kezem lenne a gyűrűtáblázat csúcsán. Valami nem stimmel csak nem tudom, hogy mi.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
válasz badbull1 #33667 üzenetére
Félre értesz. nem szándékoztam semmiféle bántó dolgot írni irányodban , pusztán számomra hihetetlen a max. méret. Tényleg kicsi és vékony ujjaim vannak, ezért is furcsállom a dolgot. Azért az ali szerintem milliószám küld termékeket nem a "kici kínaiak" részére is, sőt szerintem inkább nekik. A táblázat 12-es méretig van megadva szóval furcsa ha az én mutatóujjam már kb. 13-as.
Annyit kérdeznék még, hogy ha a táblázat alapján kérek egy 12-es gyűrűt és nagy lesz akkor erre hivatkozva kérhetek cserét?[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Topikgazda
válasz badbull1 #33770 üzenetére
Amit írtam az hatósági állásfoglalás, meg benne van a Vámtörvényben is, akár hiszed akár nem. Nem fogunk itt állásfoglalásokat vadászni.
Amit a postás átküldött összeget az alapján számolják ki, ha az rossz értéket írt be, akkor rossz határozat születik. Ha 42 $-t írt, akkor jó a határozat, csak téves adatszolgáltatás történt. -
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz badbull1 #33789 üzenetére
Mindkettőre. Te választottad a PPP pontra való szállítást? Te a lakcímedet adtad meg szállítási végcélnak, ha a "postás" más helyre viszi és te ezért nem tudod átvenni, az bizony a szállító és az eladó hibája.
Mindegy hogy kiszállítja a csomagot a vonatkozó szabályok szerint amíg a címzett nem veszi át, addig a feladó tulajdona, hiába fizette ki.
Ha lejár a szállítási védelmi idő vagy más okból lezárja a rendszer a vásálást neked 15 napod van reklamálni, akár azt hogy nem érkezett meg és azt is ha gond van vele.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz badbull1 #33793 üzenetére
Én ilyennel nem találkoztam még. Soha. Mindig elfogadták. Annyira új ez, hogy ilyen nem fordult elő. A szerződési feltételeik nem említenek PPP pontos kézbesítés, mostanában többször kaptam azt hogy erősítsem meg hogy a megadott lakcím jó-e, hiszen ők azt kapták meg.
Nálad ez konkrét eset volt? Az elméleti lehetőséget már többször végig rágtuk.
De még egyszer kérdem te adtál felhatalmazást arra hogy nem a megadott címedre legyen szállítva? Ha nem, elmehetnek akárhová.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz badbull1 #33796 üzenetére
Nem egyértelmű a dolog. Nem kaptál sem sms-t, sem e-mail-t és a Meest számát sem tudtad?
Mi volt a dispute indoka részedről?
A Magyar Posta nyomkövetője erre a számra ha ez a Sprinteres dolog RO41363xxxxEE nem mutat kézbesítést. Mivel igazoltad hogy nem kaptad meg?
Nem egészen értem.
De ezzel az indokkal sosem indítunk dispute-t a meg nem érkező küldeményre: Purchase Protection is running out, but package is still in transit
Ja és a döntés ellen szokott lenni fellebbezési lehetőség.[ Szerkesztve ]
-
badbull1
csendes tag
válasz badbull1 #33800 üzenetére
még egy esetpélda
"Problems with the order: No tracking information
Judgement from AE: Invalid
Invalid Reason:
We're really sorry for what has happened and we totally understand your feeling. As the shipping information indicates the package has been delivered and you didn't provide us with the valid evidence to prove you haven't received the package within the limit days, we assume you have received the package and we will release the full payment to the seller according to our rule."
Ezt is hogy igazolnád ha nincs helyszínmegjelölés a nyomkövetésben illetve nem árulják el még azt sem hogy ki szállította ?
Az csak a hab a tortán hogy ez is valsz. valami előre logikázott gépi szöveg mert egy szó nem esik arról amiket a vita során említettem és kérdeztem.
(Ja és persze a szokásos keleti hajbókolás meg hogy adjál 5 csillagot a vitakezelésre is ) -
Topikgazda
válasz badbull1 #33800 üzenetére
Nem válaszoltál. Nem kaptál olyan sms-t vagy e-mailt amiben egy mst999........ szám volt. Ezt a PicPackpont keresőbe beírva megtudhattad hogy hol vehető át.
Lehet hogy még ott van.
Napokon át beszéltük itt a témát. Kaptál egy postai nyomkövetési számot azt beírva a Magyar Posta nyomkövetője nem ad kézbesitési infót, így az kamu. Ezt a képet beküldve és nincs nyomkövetési informácio dispute. A MP is ad igazolást hogy nem kézbesített neked semmit. Van normális nyomkövető ahol lehet látni az mst szám hozzárendelést. Én dispute előtt ellenőrzöm hogy mi lehet a küldeménnyel, keresem. -
Digitalpimp
senior tag
válasz badbull1 #33783 üzenetére
Igen, a nyomkövetőben azt mutatta, hogy átvéve, közben meg csak a pick-pack-on volt. Mondjuk az kemény meccs lenne, ha ott elszórják és nem kap az ember semmit, aztán az Alin lemeccsezni, hogy nem lett átvéve.
V/ 33784: Ma is voltam a postán egy kis pakkért, csorogjanak is szépen. Pedig ezek a legolcsóbb Yanwenes gazdaságos szállítással jöttek, csak januárra vártam őket. Sok ragszámos meg kering az űrben. Remélem azért neked is beérkezik azért a többi.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
petymek
senior tag
válasz badbull1 #33802 üzenetére
Jó a téma felvetés. Sokat segített volna, ha hamarabb olvasom ezt az új "kézbesítési" eljárást.
11.-én rendeltem, mint már sokszor. Múlt héten egyszer az egyik rendelésnél azt látom, hogy "kézbesítve". Úgy, hogy nem kaptam meg, de még csak kézbesítési kísérletről értesítőt sem.
Következő nap 2 postát felkeresve, elmondták, hogy ilyen csomagról nem tudnak, nem kézbesítették.
Értetlenül állva, azon tűnődtem, mi van ilyenkor. Kicsit később kaptam egy sms-t, egy számsorral, hogy valamilyen csomagom a kért pontra megérkezett.
Az üzenet nem tartalmazta, ki küldte az sms-t, honnan jött a csomag, de azt sem, hogy egyáltalán hova, melyik pontra érkezett meg.
Az sms-ben szereplő telefonszámot visszíhívni nem lehetett. Utána járkálás után sikerült megtudni, hogy a Lapker Zrt.-é a szám.
Őket telefonon elérni nem tudtam. Ezután pick-pack oldalas telefonszámokat kerestem, így találtam a sprinter számára. Felhívtam, elmondtam mi a gondom, mire -minthogy bizonyosan nem az első voltam- az operátor megkérdezte nem-e rendeltem véletlen külföldről. Kérte a számsort, ami alapján nem találta meg a csomagot, majd további adatokat kérve, adta, hogy xy ponton vehetem át.
Ha nem látom az egyik rendelésemnél, hogy kézbesítve, valószínű az sms-el nem foglalkozok, mert tévesnek gondolom.szerk: az Alin a csomagom azonosítója, és az sms-ben küldött szám sem volt azonos. Teljesen más formátumú volt.
[ Szerkesztve ]
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
Topikgazda
válasz badbull1 #33875 üzenetére
Nem egészen értem hogy minek estél nekem. Nem erről szól a topik.
Röviden: az Aliexpress döntésének felülvizsgálatát a döntést követő 7 napon belül lehet kérni megfelelő bizonyítékokkal alátámasztva.Néhány dolognál rossz következtetéseket vontál le.
Én kértem és kaptam igazolást a Magyar Postától a nem nekem kézbesített küldeményről és olyanról is hogy valami nem került a kezelésükbe mert nem érkezett meg. Ez nem szolgáltatás.
A vámolási dolgokat leírják a jogszabályok akit érdekel elolvassa., én nem fogom megint átolvasni. Amit leírtam a a saját tapasztalat, a Magyar Posta és eljáró Vámszerv levelei, tájékoztatásai alapján készült.
De a NAV oldalán mindent megtalálsz. Pl. Az Uniós Vámkódex vámérték vonatkozású előírásai
Nem piaci értéktől indulnak:
70. cikk
A vámérték megállapításának az ügyleti értéken alapuló módszere
(1) Az áru vámértékének elsődleges alapja az ügyleti érték, azaz az áruért az Unió vámterületére irányuló kivitel céljából történő eladáskor ténylegesen kifizetett vagy kifizetendő – szükség esetén kiigazított – ár.
72. cikk
A vámértékbe nem beszámítandó elemek
A vámértéknek a 70. cikk alapján történő megállapításakor az alábbiak egyike sem számítandó be:
f) behozatali vámok vagy az Unióban az áru behozatala vagy értékesítése miatt fizetendő egyéb terhek;és még egy szabály
74. cikk
A vámérték megállapításának másodlagos módszerei
(1) Ha az áru vámértéke a 70. cikk alapján nem határozható meg, akkor a (2) bekezdés a)–d) pontját kell alkalmazni – ebben a sorrendben – az első olyan pontig, amely szerint az áru vámértéke meghatározható.
Ennél van az hogy hasonló termék eladási ára, ügyleti értéke, de csak akkor ha nem teljesül a 70. cikk.Valamint még ez:
139. cikk
Postai küldeményeket terhelő költségek
(A Vámkódex 70. cikkének (1) bekezdése)
A postán küldött áruk tekintetében a rendeltetési helyig felszámolt minden postaköltséget bele kell számítani az ilyen áruk vámértékébe, kivéve azokat a kiegészítő postai költségeket, amelyek az Unió vámterületén merültek fel. A Magyar Posta Vámügynöki szolgáltatása ide tartozik, ezért nem számolandó.Ezt az ügyleti értéket ha bankkártyával fizettem, akkor az erre vonatkozó banki tranzakció, ha banki utalással akkor meg utalási tranzakció igazolása valamint a kereskedőtől kapott vásárlásról valami igazolás.
Az a vámügynöki díj amit emlegetsz, az sosem került beszámításra, akkor sem amikor fizetnem kellet áfát és akkor sem amikor elengedték az áfát a vámeljárások során, ez nem a beszerzéshez kapcsolódik. Nem egy eset volt amikor vámeljárás alá kerültek a küldeményeim.Ja és egy idézet magamtól, az Összefoglalóból:
Ha olyan szöveget látsz a nyomkövetésnél hogy vámon (hold customs, Into customs), az azért van, mert minden, akár 0,5 $-os tétel EU-n kívülről vámeljárás után kerül be a vámjogi szabadforgalomba az országba, az értékhatár alattiak egyszerűsített eljárással, míg a feletti értékűekhez be kell nyújtani a vásárlási igazolásokat.Segíteni akartam azokkal amit leírtam, te meg mindenáron igazolást, állásfoglalásokat követelsz tőlem. Nem áll szándékomban ezzel foglalkozni és neked sem kell elfogadni a tanácsaimat.
Továbbiakban nem tudok ebben a témában segíteni neked, már mindent leírtam, így részemről lezártnak tekintem.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz badbull1 #33929 üzenetére
Nem tudom mi a rövid, hosszabban ha írom az szócséplés lehet.
Ha nem felel meg számunkra az AliExpress döntése, a lezárástól számított 7 napon belül kérhetjük a döntés felülvizsgálatát (Appeal)
Ha javunkra döntöttek azon nincs mit felülvizsgáltatni.
Az adott dispute-nál a View details-re kattintva látható a link (Appeal) ahol lehet kezdeményezni.Csatolni kell a megfelelő bizonyítékokat. Amivel indokoljuk a felülvizsgálat kérését.
Itt a help-jük oldala ebben a témában
[ Szerkesztve ]
-
Fail3D!
addikt
válasz badbull1 #33932 üzenetére
Errol van jo storym nekem is... Azcapp jelzett egy disputot hogy van kozben nem mutatott semmit... Amugy az eladoval megegyeztem ea bezartam appban... Aztan letelt az ido emailt kuldtek 3 napom van nizonyitani a disputot.. Vegul megnyitottam gepences ott vegre megtalaltam mindent.. Teljes tortenet van az egesz vitarol idorendben.. A lenyeg.. En irtam mar az elejen nem latom hol lehet feltenni a videot de feltoltom ha kellm. A video datumra lelett mentve.. Az asztalon feltoltottem.. De duhbol beirtam, ha igy allunk hogy elvetik az egeszet akkor kerem vissza a teljes osszeget es itt a video is... Es happy endel zarult az egesz, mert a teljes osszeget is megkaptam meg vegul a csere alkatreszt is. A fo lenyeg amit,nem tudtam, hogy alihoz az appot es az asztali verziot isnkell hasznalni.. Volt hogy a desktop volt bugos volt hogy az app.
-
walakyb
aktív tag
válasz badbull1 #33950 üzenetére
Hidd el, eleg jol atlatom. Amikor valaki kuld valakinek barmilyen felszolitast, kovetelesrol ertesitest, barmit, az ajanlott szelveny alairasatol a birosagok reszere is atvettnek minosul a level, es onnantol ketyeg az ora. Azt, hogy nem te vetted at, vagy esetleg ki se vitte a postas, csak odakanyaritott valami, azt mar neked kell valahogy bebizonyitani. A Paypal is elsosorban ugyanerre az informaciora hagyatkozva hozza meg a donteseit. De picit vegyuk ugy, hogy neked van igazad, csak informalis. Mondj 1 lehetoseget, hogy a felado mivel tudja bebizonyitani, hogy igenis leszallitotta neked az akar tobb szaz, vagy ezer dollarnyi termeket?
Az ali egyebkent a normalis, regisztralt postanal siman elfogadja mar azt is bizonyitekkent, hogy ugyanazon varos masik postahivatala altal lett kezbesitve, sot, nekem az unregistered levelekkel se volt semmi ilyen gondom. Persze, valoszinuleg ebbe az is belejatszik, hogy 500+ rendelesembol kb 5-6 volt meg nem erkezes miatt nyitott dispute.
Az meg, hogy ok szervezik, az teny, de (allitolag) az is, hogy ok ugy szerveztek, hogy hazhoz kell szallitani. A ppp allitolag (sprinteres info) a meest poenja... -
Topikgazda
válasz badbull1 #33971 üzenetére
Túl sokat kell magyaráznom.
A nyomkövetési oldalak a Neten fellelhető logisztikai cégek adatbázisaiból vadásszák össze a dolgokat.
Az hogy kamuból beírták a postai adatbázisba mert úgy néz ki, még nem jelenti azt megfelel annak. Sajnálatos, de tudnak kamu postai nyomkövetési számot gyártani mert nyilvános a felépítése.
Ha valóban igazi postai nyomkövetési akkor a nyomkövetésben szerepel folyamatosan ez a két megnevezés: UNIVERSAL POSTAL UNION és HUNGARIAN POST, nemcsak a pl. Cainiao logisztikai cég bejegyzései.
Azok amelyek megfelelnek a Nemzetközi Postai Unió szerinti elnevezésnek és a posták szállítják megtalálhatóak az UPU hivatalos nyomkövetőjében.
Ha csak a Felvétel a feladótól látható az MP oldalán és más semmi, viszont ténylegesen látható más oldalakon a szállítás és átvetted mondjuk az adott PPP-n, akkor ez egy kamu nyomkövetési szám, ami észt postai nyomkövetési számra hasonlít, de nem az. Jobb jellemzőt nem tudok rá.[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz badbull1 #34007 üzenetére
Persze hogy értelmeztem. Nem az én pénzem, nem én rendeltem, csupán az én kérésemre, nekem rendelte egyik haverom. Ha megkaptam volna akkor fizetnék, de most ebből már nem lesz átvétel, mivel a kínai se válaszolt a tegnapi kérdésre. Ő szerintem már el is indította a pénzvisszaszerzési folyamatot. Igazából az a legbosszantóbb, hogy elment másfél hónap a várakozással így már nincs időm mástól rendelni, kénytelen vagyok idehaza megvenni jóval drágábban. Vagy különben még tavaszra se kerülnek fel a téligumik
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Topikgazda
válasz badbull1 #34075 üzenetére
Teljesen mindegy, mert a kézbesítés (Delivered) szó a lényeg, nem az hogy ki, de a PPP pontra leadást én sem tekintem annak.
De Agroman esetén házhoz vitték, így jogszerű a kézbesítés bejegyzés.
Egyébként nekem aztán ajánlgathatja a 17track-et, küldöm nekik azt a képet vissza amit tőlük vásároltam és nem mutat semmit rá. Egy pontatlan nyomkövetőre ne hivatkozzon.
Itt a Magyar Posta kézbesíti a postait én azzal igazolom amit ők mutatnak. Ha DHL kézbesít akkor meg az ő oldaluk.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz badbull1 #34077 üzenetére
A kézbesített bejegyzésre írtam hogy teljesen mindegy kihez köthető ha ténylegesen megtörténik.
De most akkor még megy a dispute a pénz visszakéréshez?
A te eseted speciális, mondhatjuk egyedi, mert azért nem kaptad meg a küldeményt, mert nem volt tudomásod róla hogy hol veheted át és ezért küldték vissza.
A szállító szerint kézbesített, de a címezett szerint nem, az okozna fejtörést, de írtam már több ilyen esetem is volt, más város és saját város is de mindig elfogadták az én állításomat és igazolásaimat hogy én nem kaptam meg és visszakaptam pénzt.A többiek megkapták és elolvasták az sms-t, e-mailt időben és így át is tudták venni a küldeményeket, azért ez rendszer is működik. Ha meg egyébként címre kézbesítik akkor már ezzel gond sincs, teljesen mindegy hogy Sprinter, DHL vagy Magyar Posta viszi.
[ Szerkesztve ]
-
badbull1
csendes tag
válasz badbull1 #34107 üzenetére
bocs elsiklottam a 30 nap felett én is így este valóban azt írja mivel rajta kívül álló okok miatt csúszik a szállítás ezért nem jár a 60 napon túli autó visszatérítés hanem kaptál +30 nap védelmi időt (a 6 napos kavarodás miatt )
ez egyébként látszik valahol a rendszerben a mailodon és mondjuk a vitarészleteken kívül ?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
UzziVp
tag
válasz badbull1 #34172 üzenetére
Kínán belül tudod követni, de sajnos utána nem, így értem a kamut, legyen félkamu
V/
De, Hollandiában lett DPD-s.
A 2 csomi szám ugyan akkor kapta meg az új bejegyzést, hogy átvette/adta a DPD-nek.
Mégegyszer mondom, nem tudom hogy milyen szállítási mód ez, nekem is új volt.Hab a tortán hogy 85USD volt az értéke és vámnak köze nem volt hozzá
Sajnos mixelik a szállítást és a meestes az eddigi leggázabb.[ Szerkesztve ]
-
badbull1
csendes tag
válasz badbull1 #34077 üzenetére
na még gyorsan ...
most fejeztem be az ali vevőszolgálat email megkeresésére adott kifejtő válaszom (meestes átcímkézés s spriteres "bakik")
csak igazat mondott a chatsupportos hogy megpróbálja magasabb szintre tolni a témát
persze újabb email címről jött már ez is s ezt is a spam mappában találtam
péntek délután kerestek s 2 munkanap válaszidőt adtak remélem nem a 7 munkanapos kínai hetet veszik alapul s belefértem
kifejtettem a részleteket s reményemet fejeztem ki nekik hogy megtalálják a mindenki számára elfogadható vagy pozitív megoldást
a remény hal meg utoljára ... -
Topikgazda
válasz badbull1 #34263 üzenetére
Szeretné törölni a régi kártya adatait mert az van megjegyezve.
Az amit javasolsz ugyanez van leírva az Összefoglalóban is, felesleges ismételni azt, ami már egyszer el lett mondva, le van írva.
Már leírtam neki. 2* és most akkor harmadjára is írod. Köszi a megerősítést.
Ezt írta, úgy hogy kiderül abból amit írt:
csak én nem regisztráltam a korábbi kártyámat alipay-en ez szinte biztos .
De nyilván tévedett. Viszont ha itt eltávolítja, még nem lesz kiszedve az AliExpresst megjegyzésből.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz badbull1 #34469 üzenetére
Nem egészen értem amit írsz, 2 kg súlyig és 90 cm befoglaló méretig levélküldeményről van szó, ami ennek megfelel az nem csomagként jön.
A képen az U kezdetűeknél az van írva hogy ide az tartozik ami nem könyvelt, nyomkövetett (LA–LZ), nem regisztrált (RA–RZ), nem biztosított (VA–VZ) ezeket kell vezetniük, szóval mire lehet azt mondani hogy ez akkor mégsem untracked, ami ráadásul a címkéjére is rá van írva.
Az UPU szabálya
Alul a megjegyzés:[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz badbull1 #34481 üzenetére
Az lenne a lényeg hogy amikor azt írom hogy az U-val kezdődő nem követhető, az úgyis van.
Ezzel nem érdemes számolni hogy ha megérkezést lát valaki, a mi postánk az biztos nem könyveli.
Ismerem a postai kézbesítési szabályokat. Az is átverés, mert a postaláda bedobó nyílásra 30 mm van előírva és ők 24 mm-ben szabták meg a bedobható vastagságot. Amit említesz az 2017 áprilistól él. -
Topikgazda
válasz badbull1 #34525 üzenetére
A Meest megrendeli, átadja a küldeményt szállításra egy adott helyre a Sprintertől. A Meest-et meg az AliExpress bízta meg hogy ezzel a szállítási móddal eljuttassa a vásárlóhoz a megvett terméket.
Nincs itt átverés, nincs itt jogtalanság, ez a szállítási mód most így működik. Ami nincs az konkrét tájékoztatás hogy za AliExpress standard shipping így ius működhet, azért meg az AliExpress a hunyó.
Minek ide ügyvéd, meg akármi?
A Posta törvény vonatkozik Magyarországon dolgozó összes futárcégre is, ebben sincs sumákolás.
Te mint vevő dönthetsz úgy, hogy regisztrált kínai posta küldeményként juttassák el hozzád, ott sem vizsgálja senki hogy hány kézen keresztül kerül szállításra, mire a Magyar Posta kézbesíti.
Tényleg csak azt tudom írni, hogy többszörösen átbeszéltük, tudjuk hogy ez így működik, akinek nem jó, az ne ezt válassza. -
Topikgazda
válasz badbull1 #34531 üzenetére
Leírtad, olvasható, szerintem ez itt már teljesen értelmetlen dolog.
Ha hibásnak, jogtalannak érzed ne használd, az ellenérzéseidet megérti itt mindenki. De emlékeztetnélek rá hogy kezdetektől amikor ezt a módi megjelent az az állásponton hogy ez így nincs összhangban az AliExpress és a köztünk lévő szerződési feltételekkel. Engem emiatt nem kell győzködni. De nagy ívben nem foglalkoznak vele, így teljesen értelmetlen agyalni rajta. Ez van, nem fog változni és az itteni írások sem fognak ezen változtatni.
Más szállítási mód esetén nem kell más helyre menni, legfeljebb a postára, ha nem fér be a postaládába a kézbesítési szabályok szerint.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz badbull1 #34646 üzenetére
3 $-ra biztonsági mechanizmus? 11.11 mennyi miiliárdot kaszáltak?
Oké ez van, de az hogy szerintük az hogy két személy egy bankkártyát használ az tiltott dolog, de ezt sehol nem írják le az akkor is tisztességtelen.
Ha tudnák akkor senki sem próbálkozna csak egy új kártyával.De mit írnak hogy ki az új vásárló a New User Coupon Rules-ben?
1. By definition, "New Users" are individuals who have never placed an order on AliExpress.com.
Soha nem vásárolt, az van itt. Persze kártya volt használva, de más használta, nem ez a személy. Így minimum az hogy visszaadják a kupont, mert semmi szándékos csalás nem volt benne az ismert szabályok szerint. Azt amit eltitkolnak, azt nem róhatják fel hogy nem tartjuk be.
Az utolsó pontban ezt írja:
8. The New User Coupon offer may be invalidated for accounts that have been flagged for suspicious activity or rule violations.
De ezeket nem részletezik.
Még itt sincs az hogy a kártyának is szűznek kell lenni. És sehol az oldalukon, úgy hülyeség az egész ahogy van.
Ezzel foglalkoznak, de a csaló eladókat még jelenteni sem tudjuk? Kamu nyomkövetési számot ad meg, nem azzal küldi amivel ki lett fizetve a szállítás, olyan hirdetések vannak fent ami mögött nincs termék, ezek viszont szabályszegésként le vannak írva, de nagyon nem foglalkoznak velük.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz badbull1 #34652 üzenetére
De tiltott mert az új felhasználói kuponnál néznek bankkártya adatot és ha azzal már vásároltak akkor törlik a vásárlást és elveszíted a kupont, így ezt én csak tiltott dolognak tudom venni.
No ezt az igazolást sem írják, mert akkor javasoltuk volna, de ha már elvesztetted a kupont a kártya miatt hogy a csudában adják vissza? Nagyon elméleti síkúnak tűnik ez az reklamációs lehetőség. mert nem igazán hallottam olyanról hogy kupont valami szabálysértés észlelése követően visszaadták volna, még a technikai hibák esetén is nehezen megy.
De az hogy én nem hallottam róla nem jelenti azt hogy nincs ilyen.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Xbox Series X|S
- Glo cigaretta
- iOS alkalmazások
- Hass.io - Home Assistant telepítés, beállítás
- Politika
- Külpolitika
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali fotós kérdések órája
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen