Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rustysaw

    csendes tag

    válasz V/ #75042 üzenetére

    Mind a négy bekezdésed mellébeszélés. Leírod, hogy 3 cégen keresztül jutnak el a rendelések, de nincs nyilvántartás róluk. Ehhez képest írják, hogy érdeklődjek...és mondod te, hogy nem tudják, hogy itt speciális a helyzet és nem tudok érdeklődni. Akkor mégis mit csináljon a vevő? Imádkozzon? Ha egy vásárló jelzi az eladónak, hogy gond van, akkor járjon utána. Ha azt, hogy nem használható a tracking, és nem tud hol érdeklődni, akkor ne hadováljon és utasítsa el a refundot, hanem intézkedjen, járjon utána, vagy refundoljon. Ennyi. Szó nincs bemondásról, ahogy te gondolod, amikor elküldöm a magyar posta nyomkövetésének válaszát kiollózva és mellékelve, hogy ismeretlen az adat. Azt pedig eladó és AE is látja, ahogy én is, hogy valahol (local delivery center, magyarul egy ismeretlen szénakazal valahol az országban) ott napozik 1 hónapja a tű. Ezen felül mégis mit kellene tennem? Mivel kellene még igazolnom a semmit, amikor visszatérítést kérek?
    A másik, hogy nem azért tartom hitványnak az AE-t (ha megértetted volna), mert nem érkezik meg 90 napon belül a termék, hanem azért, mert ügyet nyitok és amikor nem jutok dűlőre az eladóval, és amikor az AE veszi kézbe, ők is csak azt ismételgetik, hogy valahol valamilyen logisztikai központban van, ahol, valahol, 1 hónapja napozik...de érdeklődjek...refund nincs. Tehát se termék, se pénz. Ja de, a termék valahol, a pénz is valahol. De nem nálam. Meg javaslat, hogy érdeklődjek :DDD Megjegyzem nem ez az első eset, ami miatt lehitványoztam az AE-t. Ezért írtam, hogy egyre inkább az. Pár hónapja rendeltem valamit nem kevés pénzért, de nem az jött, bár hasonló, amit rendeltem, ráadásul esztétikai hibával. Ügyet nyitottam, és részleges visszatérítést kértem (volna). Az ügy nyitásakor tehát a teljes összeg egy részét kértem vissza, tehát átírtam a teljes összeget. Azonban az AE rendszere 1 !!! számjegyű összegre módosította valamiért leokézáskor. Azonnal írtam az ügyfélszolgálatnak, mivel módosítani nem tudtam ezt az összeget, hogy ez probléma, hiba történt. Azt mondták, hogy nem gond, a partial refund jogos, az általam ténylegesen a leírásban külön megnevezett összeget fogják visszatéríteni. Aztán mégsem. Hanem a 1 számjegyű összeget térítették. :W Ekkor megint írtam nekik, de akkor meg már az volt a válasz, hogy lezárt ügy, nem tehetnek semmit. Mi ez, ha nem színtiszta hitványság?
    És leírom mégegyszer, mert ezek szerint neked sem minden világos. A szállítási mód egyféle. Nincs választási lehetőség. Nincs semmi taglalva, csak annyi, hogy x összeg és van tracking. Hogy kivel, mivel szállítanak, arról egy elárvult szó nincs. Erre hoztam pluszt a példát, hogy másik, sőt több eladónál, akiktől rendeltem, karakterre ugyanez az egy "mód" és szöveg van feltüntetve. Tehát ennek fényében lutri, hogy amit rendelek és rendeltem, az 8-14 nap alatt ideér(t), vagy 2 hónap alatt sem. Szóval akkor milyen szállítási módot is kellene, vagy nem kellene választanom, vagy egyáltalán honnan is kellene tudnom, hogy egy-egy eladótól vásárolt cucc éppen milyen módon, melyik céggel, és várhatóan mennyi idő alatt ér ide? Mesélj, szívesen okulok. Kristálygömböm nincs, valami használható ötlet jól jönne.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák