Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Inhouse

    őstag

    válasz V/ #40023 üzenetére

    A végét nem értem. Kértem tőle, hogy tolja ki a védelmet, nem tette. Amikor a rendszer finished-re rakta, nem vártam 15 napig, indítottam a dispute-ot, még a végén én felejtem el, főleg, hogy 2 ilyen van 1 nap eltéréssel (csak az egyik jóval régebbi rendelés). A dispute 15 napját nem számolja semmi vissza.
    A frissebb eladó már meg is jelent és rimánkodik. De nem fogom negatívan értékelni, mivel nem tudom ki tehet róla, hogy nem jött meg, csak a pénzt adja vissza. Ez meg már ketyeg kb 2 nap van hátra. Illetve itt már nem az Alira várok, hanem vagy elfogadom, vagy nem, hogy ő aztán kártalanít, ha mégsem jön meg. Olyat még nem hallottam itt, hogy egy ilyen garancia nélküli ígéret teljesült volna, fordítva viszont igen, én is fizettem ki késve megérkezett terméket a visszautalás után. Pitiáner összeg, először gondoltam, hogy rábízom magam, de nem hagy az önérzetem. :)
    Ó, most nézem, hogy a privát üzenet és amit itt írt, nem egyezik. Itt most azt ajánlja, hogy visszaadja a pénzt és meg kifizetem, ha mégis megjön? De, akkor miért van ott, hogy:
    "Seller's Proposal
    Proposal: No return & No refund "?
    Most akkor mi van?
    [kép]

    [ Szerkesztve ]

    Üdv Inhouse

Új hozzászólás Aktív témák