- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali fotós kérdések órája
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen monitort vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- E-book olvasók
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kirkri
addikt
válasz ---Lasali--- #102 üzenetére
A My Orders menüben a vásárolt terméknél van az "Open Dispute".
Bár ha több hónapja várod már a terméket, akkor valószínüleg nem reklamálható már, és akkor nincs "Open Dispute" gomb. Ebben az esetben nem tudsz semmit tenni, max annyit, hogy beígéred az eladónak a negatív értékelést, ha nem adja vissza a pénzed.
21 éve a Prohardveren! ™
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen