- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- OLED TV topic
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- SONY LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
baly81
aktív tag
válasz fecaga21 #75199 üzenetére
Mire gondolsz a "pántos" alatt?
Amit linkeltem annak pl. a két füldugójának külső részén mágnesek vannak, így, ha mindkettőt kihúzod a füledből, azok összetapadnak így olyan lesz az egész headset, mint egy nyaklánc. Nem tudod elhagyni.
Amit én nem szerettem az én típusomban, -és ezt már tapasztalatból írom-, hogy a kábelen csak egy oldalon van súly (kezelő, akku, stb) így az egész aszimmetrikus. Ha sokat mozgatod a fejed, arra az oldalra fog elmozdulni amerre ez van. Főleg fizikai munkánál és nyáron, amikor "rádtapad" a kábel fejforgatás közben gond ez, aztán állandóan igazgatni kell. Ha rám hallgatsz, olyat vegyél, aminek a kábeljén mindkét oldalán "bumszli" van. Így középen fog maradni a nyakadban. Az AWEI-nek is van ilyen![ Szerkesztve ]
Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
baly81
aktív tag
válasz Intruder2k5 #75202 üzenetére
Próbáld meg!
Nincs mit megköszönni!
Remélem sikerül!Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
axlfsi
veterán
válasz Intruder2k5 #75170 üzenetére
Átveszem majd, ... hisz tudod!
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
Topikgazda
válasz dzf007 #75208 üzenetére
Akkor nem kapsz vissza semmit ha nem igazolják le hogy megérkezett és megfelelő állapotban van. Írogatni kéne nekik hogy mi a helyzet, AliExpress ügyfélszolgálat Chat majd legyen meg a vásárlási ID és ha van a visszaküldés azonosítója, hogy be tudd másolni az üzenet ablakba, amikor már kezd kifárasztani a robot akkor agent a megváltó szó, aztán a munkaidejükben lehet pontosítani.
Egy régebbi hozzászólás segítségül:
A kommunikációt többször írtam, chat roboton keresztül (munkaidejükben, de azt kiírja ha nem tud kapcsolni) Agent felajánlásig eljutás vagy eleve annak kérése.
A lenti képen van egy e-mail címük is oda is lehet írni, de válaszolási reakció idő nem ismert számomra, mert az Agent eddig tudott segíteni
De nem tudnak segíteni, mert csak a technikai részleg tudna ránézni, de nem valószínű hogy foglalkoznak, az általános megoldási javaslat ha valaki be tud lépni, hogy törölje ha adott hozzá kártyát ésa regisztráció törlése majd újból regisztrálni.
"Teljes adatfrissítés" lényegében.
Chat robot és vagy konkréten írod az agent-hez irányítást vagy addig beszélgetsz a robottal amíg fel nem ajánlja, vagy alul az ajánlott gombok közt meg nem jelenik. A képen jobb szélen vannak azok a szavak amiket beírtam, választottam és a 4. után előkerült lent a Chat with an agent now[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz lacoka55 #75207 üzenetére
A 27% áfát $43.00 után (15680 Ft-nak a 4234 Ft-ja), az értéksávos postai vámügynöki szolgáltatási díj, a 22,01-50 € közt, de hozzáadják a szállítási díjat is az alaphoz és akkor 1-2 kategóriával feljebb ugrik. Ha a Postán keresztül jön. Itt nem tudni hogy mivel szállítják ezért a díja és ha egy másik szállító lenne annak a vámolási költsége mennyi.
-
laca223
csendes tag
Ennek a tackingnak ECSCCA0055105392 utána lehet nézni valahol?
Február végén vettem, állítólag március 25 óta az országban van, de valahogy nem akar ideérni. -
Topikgazda
válasz laca223 #75211 üzenetére
Mindennap legalább egyszer válaszolok egy ilyen kérdésre és tegnap is többen írták hogy megkapják még a március 25 előttieket is, jó eséllyel te is megkapod pár napon belül.
Sehol.
De ezek szerint hiába van beírva az Összefoglalóba, hiába írom naponta itt.
Olyan küldeményről amelynek nincs postai nyilvántartási száma, nem olyan amit könyvelni kell, arról senki nem tud információt adni.
Azt látod a logisztikai információknál hogy feladva és még azt hogy vámolják és átadják egy másik logisztikai cég, ez utóbbi két dolog csak elektronikusan történik a szállítólevél alapján, a fizikai megléte a küldeménynek nincs bizonyítva és a további sorsa sem ismert.
Tudom hogy nem tetszik, de csak az van hogy megvárod hogy a szállítási védelmi idő lejárjon, a rendszer zárja a vásárlást és 15 napon belül dispute keretében visszakéred a pénzed.
A másik opció amit írok az vagy bejön, vagy nem. Nem 100%. A Postától igazolás. -
Topikgazda
válasz laca223 #75214 üzenetére
Semmi gond, nekem is van egy pont március 25-én ugyanilyen bejegyzésű, szállítási tesztként rendeltem, mert előtte 15 napon belül mind megjött, ezek szerint tényleg rendszerszintű a probléma. Lehet hogy írok az illetékes Zrt igazgatójának, hogy hiába dicsőíti a cégét a médiában, gyakorlatilag szégyenteljes amit művelnek, fel is mondhatják a szerződést, mert nem tudják ellátni a feladatokat, a pénzért dolgozni is kellene és ha lehet hatékonyabban. 3-5 nap és itt van Kínából ők meg akár 3 hétig ülnek rajta.
-
Zaggato
újonc
Sziasztok!
Január óta 5 tételt rendeltem, de egyik tétel sem sem jött meg. Az Aliexpress nyomkövető oldalán mindegyik tétel már 1-2 hónapja"Delivery update
Arrived at local delivery center"állapotot jelez, de hiába mentem be többszőr a postára, semmit nem tudnak a csomagokról.
Az egyik tételnek a szállítási idő védelme most járt le. Írtam az Aliexpress-nek és azt a választ kaptam, hogy a helyi postán van, érdeklődjek ott. Megint bementem a postára és továbbra sem érkezett meg egyik csomag sem. Megint írtam az alinek és ugyanaz a válasz. Kértem a postán egy igazolást, hogy nincs ott a csomag.
Nyitottam egy vitát csatolva a Posta igazolását. Lezárták a vitát azzal az indokkal, hogy a helyi postán van a csomag.
Félek mindegyik csomagomat elbukom, amit Január óta rendeltem és elvileg a helyi postán van.
Ebben a helyzetben hogyan tovább? -
Topikgazda
válasz Zaggato #75219 üzenetére
Nincs postai nyilvántartása azoknak a küldeményeknek amelyek logisztikai azonosítója ECSC0000.... formával indul.
Ezért az egészségügyi sétán kívül nincs más értelme a postára bandukolni. Ez így nem igaz: elvileg a helyi postán van. Nem, nem csak ott lehet.
Az AliExpress eladók nem tudják hogy köztük és te közted még 3-5 cégen keresztül jön a csomag és bárhol elakadhat. Ez Arrived at local delivery center 2 céget is jelenhet ebből a második a Magyar Posta lenne, de ugye azt nem könyveli senki hogy hozzájuk került, mert nem nyilvántartott levélküldeményről van szó.
A helyi posta igazolását eddig nem fogadták el, a központi ügyfélszolgálat angol nyelvű igazolása szokott jó lenni. (De megjegyzem hogy csúsztatunk egy kicsit, mert ez még nem a Posta Arrived at local delivery center)Összefoglaló 2. pont vége és olvass vissza a mai és tegnapi hozzászólásokból.
Egyébként ha lejár a szállítási védelmi idő és addig tényleg nem kapod meg akkor a lezárás után indított dispute keretében a pénzed visszakapod.[ Szerkesztve ]
-
Zaggato
újonc
Mielőtt ide írtam, elolvastam a 2. pont végét is és ahogy írtam pont úgy tettem.
"az AliExpress csak akkor fogadja el a meg nem érkezési dispute okot ha a dispute-hoz mellékelsz egy olyan postától származó igazolást, hogy ezt a ESC00xxxxxx számú küldeményt nem kapták meg a látható bejegyzés ellenére"
Az Aliexpress zárta a vitát és nem fizeti vissza a vételárat és nem vette figyelembe a posta igazolást!
Ezért kérdeztem, hogy van-e még valami, amit tehetek az ügy érdekében, vagy törődjek bele, hogy ezt elbuktam
A postán is megtettem a panaszt amit elvileg kivizsgálnak, de már előre mondták, hogy ne várjak túl sokat, mert rengeteg panasz érkezik ESC00xxxxxx számú küldeményekkel kapcsolatban. Ha ez az egy tétel lenne már nem érdekelne, hogy elbukom, de van még 4 másik is és már csak pár nap van mire lejárnak a szállítási védelmi idők és nem tudom mit tegyek, hogy visszakapjam a pénzem.kb. 10 éve használom az Ali-t, talán 1-2 szer volt olyan, hogy nem jött meg valami, dehogy Január óta semmi nem jön meg és vissza sem fizetik a vételárat, eddig ilyen nem volt.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Zaggato #75221 üzenetére
Az Aliexpress zárta a vitát és nem fizeti vissza a vételárat és nem vette figyelembe a posta igazolást!
Eddig ez az első ilyen visszajelzés. Pontosan mi az AliExpress döntése?
Lehet a döntés ellen fellebbezni ha végleges, nem pedig az hogy várjál még.
Pontosan mit tartalmazott ez az igazolás?A Postán hiába teszel panaszt.
1. Az Általános szerződési feltételekben leírva hogy nem könyvelt küldeményre semmi kártérítés nincs.
2. Nem biztos hogy hozzájuk került és náluk veszett el, de ha igen akkor meg az 1. pont.[ Szerkesztve ]
-
Zaggato
újonc
A dispute-hoz természetesen angol nyelvű postai igazolás volt mellékelve és nem érdekelte őket.
-
Topikgazda
válasz Zaggato #75223 üzenetére
Értem, de mit írtak benn, mert nem mindegy. Az előbb írtam hogy még van lehetőséged.
Öf-ból, elméletben működik a linkA dispute döntés elleni fellebbezés
Ezen a linken Aliexpress Special Dispute Appeal
áll rendelkezésre egy fellebbezési űrlapA linkre kattintva egy bejelentkezési oldal jelenik meg. Az jó ha nem vagyunk belépve az AliExpress-re mert megkavarja egy kicsit és kínai nyelvre válthat.
Az AliExpress azonosítónkkal lehet belépni.[ Szerkesztve ]
-
Zaggato
újonc
Ez a kép a fellebbezés elutasításáról készült. (az előző már nem található)
Ezt megelőzően a vásárlói védelem még élt mikor a panasz be lett nyújtva.
Az elutasítás után fellebbeztem, de már közben a vásárlói védelem is lejárt.
Ugyanazt a választ kaptam a panasz benyújtása után és a fellebbezésre is, hogy a postán keressem a csomagom. -
Topikgazda
válasz Zaggato #75225 üzenetére
Ez az ok eleve nem jó. Proposal: Purchase Protection is running out, but package is still in transit
A további szöveg meg ugye azt írja ha gond van a csomag tartalmával akkor írd felül az eredeti indítási okot.
Chat robot és kérd tőle újból a dispute-t és elveszett a csomag.
Nem véletlenül írom hogy meg kell várni hogy le legyen zárva a vásárlás mert ha előtte megy a dolog akkor 50%-50% az esély az igenre vagy nemre[ Szerkesztve ]
-
ssj4vegita
csendes tag
Sziasztok,
Évek óta vásárolok az Aliexpress-ről, innen raktam össze a vízhűtést is a gépbe és nem igazán volt sok gondom eddig velük.
Azonban újabban elkezdtek g.cizni. Eddig kisebb pár dolláros értékeket "hagytak ki" az eladók a megrendelésemből, amire a megnyitott disputeon még az ali is melléjük állt (ez már eleve egy rossz indikátor volt), de most végleg betelt a pohár.Rendeltem egy ütvecsavarozót tokkal-vonóval, soksok kiegészítővel. Elég gyorsan megérkezett. Azonban rögtön feltünt, hogy túl kicsi a csomag ahhoz képest, aminek benne kell lennie. Rögtön kértem a párom, hogy vegye fel ahogy kicsomagolom, minden dokumentálva lett ezzel a videoval és a képekkel. A címke, a méret hogy körbe lett forgatva, minden jól láthatóan került felvételre, az is, ahogy kicsomagoltam.
Természetesen a szett 80%-a hiányzott, ami meg is lett részletesen mutatva a videoban, dokumentálva mindennel.Fotók, videok feltöltve, dispute elindítva: refund only opció, részleges refund ár arányosan a hiányzó termékek értékéhez. Első válasz az eladótól küldjem el a súlyát. Mondom ember ott van a fotókon, meg a videon minden jól láthatóan, de feltöltöttem újra. Következő az volt, hogy bocsi bocsi újraküldik, de légyszi zárjam le a dispute-ot. Ezt rejectáltam, erre elküldte újra ugyanazt. Majd erre megírtam el ne küldd, refund légyszi. Majd ezután közbelépett az ali, és elutasították a kérést! Pedig az eladó is elismerte a hibát és minden bizonyíték ott van mellékelve. Indoklás: Please kindly provide picture of shipping waybill. Please make sure the tracking number on it can clearly be seen. Please provide official product appraisal report from local post office to prove when you opened the package the item was missing.
WTF?! Az első TÖBBSZÖR is fel lett nekik töltve, a második megy egyszerűen nonszensz! Mégis melyik szállító/posta VÁRJA MEG még kicsomagolod majd IGAZOLJA hogy hiányzik ez meg az belőle! Nem is az ő hatáskörük, felelősségük, hogy az eladó mit küld vagy nem küld meg a csomagban a megígért szettből. Ez totálisan életszerűtlen és egyértelműen azt üzeni hogy b.szd meg magad, így jártál, sz.runk a fejedre. Egyértelmű rosszindulat és igazságtalanság, bukd be a pénzed mert mi nem fogunk védeni, akkor is az eladót védjük, ha átbasz. Én ezennel elhatároztam, hogy törlöm magam és többet nem vásárolok onnan. Még chargeback-el azért megpróbálozom.
-
l_sanyi
csendes tag
válasz laca223 #75211 üzenetére
Várni kell türelemmel, mást nem tehetsz.
Nekem ma érkezett az SMS hogy átvehetem azt ami március 1 óta pihengetett valahol kis hazánkban.
Az "Arrived at local delivery center" nem azt jelenti hogy a postán van.Delivery update
Arrived at local delivery center Mar 1, 4:47 PT
Received by local delivery company Mar 1, 4:45 PT
Customs clearance complete Feb 29, 8:19 PT[ Szerkesztve ]
-
l_sanyi
csendes tag
Még van remény hogy megkapd, nekem tavaly majdnem két hónapig állt egy csomag ebben a státuszban.
Le is mondtam róla, aztán egyszer csak megérkezett az SMS.Tudom nem újdonság amit írni fogok, csak a saját tapasztalatom:
Jelenleg elég nagy gebasz lehet valamelyik közbeiktatott logisztikai cégnél, mert már a sokadik Express One csomagom végezte refunddal, ilyen régebben sosem fordult elő.Az Ali szó nélkül elfogadta a 90 nap letelte után és utalták is vissza a pénzt. (Természetesen nem ECSCCA volt egyik sem)
Most is van néhány letelt 90 napos, amit automatikusan lezárt a rendszer, majd indítom is a refundot.Úgy általánosságban azt vettem észre az évi több száz csomag alapján hogy az első anomália a tavaly novemberi rendelések idején volt, ami folytatódott idén januárban és februárban. Az ekkor feladott rendelések nagy része ismét megállt valahol. Olyan mintha kicsi lenne a raktár és nem FIFO hanem LIFO szerint dolgoznának, magyarul nem férnek hozzá a régebbi konténerekhez. Hullámokban érkezik néhány régebbi csomag, aztán megint semmi.
Volt olyan hogy a megrendelt terméket két csomagban küldte az eladó, az egyik ideért néhány nap alatt, a másik már több mint egy hónapja áll valahol, gondolom két külön konténerbe kerültek.Már azt várom az Ali mikor szünteti be a magyar címekre kiszállítást a sok probléma és refund miatt.
[ Szerkesztve ]
-
l_sanyi
csendes tag
válasz ssj4vegita #75229 üzenetére
Csak ötlet,
ha Express One-os akkor a nyomkövetőjükben látható a súly is.
Talán azzal már tudsz valamit kezdeni vagy bizonyítani.
(https://tracking.expressone.hu)[ Szerkesztve ]
-
ssj4vegita
csendes tag
válasz l_sanyi #75233 üzenetére
A külső csomagoláson is rajta van. Természetesen a teljes kép csomaggal, tartalommal, címkékkel, mindennel el lett nekik küldve. És maga a kicsomagolásról készült video is, részletesen megmutatva a címkéket közben. Egyébként Deutsche Post, Germany raktárból jött látszólag, Kinai feladóval.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz baly81 #75195 üzenetére
Én csak a notification kikapcsolásra találtam opciót az appban, ami ugye nem azonos a promóciós üzenetek tiltásával. Ettől az üzenetek még jönnek majd, csak az app nem küld róla értesítést. Ez meg eddig se volt probléma, mivel nem volt app, és ezután se lesz.
[ Szerkesztve ]
-
l_sanyi
csendes tag
válasz ssj4vegita #75235 üzenetére
Nekem ez új infó, eddig nem szórakozott az Ali ha volt csatolva kicsomagolós videó, csak az eladók játszották a hülyét.
-
ssj4vegita
csendes tag
válasz l_sanyi #75237 üzenetére
Hát ez az, ez a röhejes, meg az indok amit mellétettek: "Please kindly provide picture of shipping waybill. Please make sure the tracking number on it can clearly be seen. Please provide official product appraisal report from local post office to prove when you opened the package the item was missing." Az elsö része többszörösen ott szerepel a disputeban, a második meg szimplán nevetséges, életszerütlen.
-
baly81
aktív tag
válasz Intruder2k5 #75236 üzenetére
Itt kapcsold ki:
Bemész az értesítésekbe, jobb felül a hatszög ikonra bökj.És itt csak az orders-t engedélyezd.
Nálam nincs semmi kéretlen üzenet ezzel a beállítással!
[ Szerkesztve ]
Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
kani
újonc
Az mennyire normális, ha Kína elhagyása után heteken át semmi frissítés a nyomkövetésben egyik felsorolt oldalon se, sem az Alitól kapott CK##NL, sem Cainiao LP## kódjával?
Parcelsapp kb 5. verzió után fel is adta a delivery estimate kiírását. -
Topikgazda
Oda kell érni Hollandiába hiszen az azonosító hivatalosan onnan él, amíg nem adják át a holland postának addig nem kell látszódni semminek, az LP00... logiszikai azonosítónál lehetnének bejegyzések, de azt a Parcelsapp mutatja. Én úgy gondolom hogy még nem érkezett meg a hollandokhoz folyamatban a szállítása valamivel. Van amit nem repülővel szállítanak.
-
kani
újonc
LP## ugyanezt mutatja, pontosabban ennél többet az sem mutat sehol. Azért is kérdeztem, mert az csak kellemetlen lenne, hogy X postán ülnek rajta hetekig, de ahogy te is mondtad még nincs PostNLnél, így már azon aggódok út közben keverték el/esett a tengerbe/ették meg a tatárok stb.
-
Harcipocok84
junior tag
Nagyon úgy néz ki, hogy valami általános gubanc van a március 25-én beesett csomagokkal. Ahogy nézem a kollégának is akkor esett be a vámra a csomagja, és azóta se tud semmit róla....
Nekem speciel folyamatosan érkeznek a 25-i dátum után vámra beesett csomagjaim. Ma kaptam meg olyat, ami 5-én esett be, pedig ugyebár én minden csomagot vámkezeltetek, és ez a 4-i csomag 9-én már határozatot kapott, ami alapján fizettem, és 2 nap alatt kihozták.
Három csomagom van 25-i dátummal, és még csak határozatot sem kaptam, hozzá sem kezdtek... Tudom hogy itt nektek hiába puffogok, de nagyon dühítő, hogy gyakorlatilag áll a vállalkozásom, mert az egyik csomagban egy alap alkatrész van... Grrrrrr... -
kani
újonc
Hát úgy tűnik csak panaszkodnom kellett itt egy sort és egyből be is ért PostNL-hez.
-
MrRL19
senior tag
Csao hello
Kérdésem ,hogy milyen + költségre számítsak majd átvétel előtt ?! 176$-os csomagnál (3db cipőt rendeltem)
Nagyon rég nem rendeltem ezért kérdezem mi várható((3 shoes = 3 parcel = 3 tracking number
Ingyenes szállítás Várható kézbesítés: május 03 Kínából Magyarországra DHL - en keresztül Nyomon követés elérhető))köszönöm előre
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
DDA40X
aktív tag
Pipoláj!
Most rendeltem először spanyol raktárból terméket. Mennyi idő alatt szokott itt lenni? Mik a tapasztalatok? Az van oda írva egyébként hogy 7 napos szállítás. Tegnap este óta már 18-a van kiírva.Köszi!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen