Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz KRoli92 #74016 üzenetére

    Kupon felhasználás vagy banki fizetési probléma a leggyakoribb ok.
    De indulásnak a böngésző és a mobil app csere lehet hogy a másikon megy, kilépni az AliExpressről mindkettőn, törölni a böngésző Ali kezdetű sütiket, majd a böngésző gyorsítótárat, a mobill app gyorsítótárat és újból belépni. A mobil app újratelepítése előtt még a réginél törölni a gyorsítótárat , úgy eltávolítani és azután újratelepíteni
    Gondolom egy fiókod van, nem csináltál többet az új vevő kedvezményért ahol valami adatod egyezne és más AliExpress fiókban sincs a bankkártyád használva, ha már a kupont kizártad, más kedvezmény sem merül fel és nem is fogyott el közben amit ki akarnál fizetni.
    Tegnaptól jövő hét szombatig hivatalosan munkaszüneti napos ünnep van náluk, szóval az elérhetőség némileg korlátozott, de a chat robottól kell kérni ügynököt. (agent)
    Tényleg volt már olyan hogy valaki közvetlenül egymás után sok reklamációt indított és volt fiók felfüggesztés.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák