- Hobby elektronika
- SONY LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Házimozi belépő szinten
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- Gaming notebook topik
- Samsung LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
[SoP] Konzolokra is megjelenik a Marvel Rivals
gp A következő zárt béta júliusban érkezik, ez már mindhárom platformon futni fog.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kirkri
addikt
válasz #16729600 #6949 üzenetére
Szerintem nem sértettél meg senkit. (Ha az enyém lenne az Aliexpress, akkor persze más lenne a helyzet. ) Értem amit mondasz, és megértem a bosszúságod is. Tőbb éve vásárolok az Alin, nagyon sok bosszantó dologgal találkoztam már, szóval a rendszer koránt sem tökéletes. Valószínűleg úgy vannak vele, hogy amennyiben az eladók 90%-nak megfelel így a rendszer, akkor megvizsgálják, hogy a maradék 10% megnyeréséhez érdemes-e több pénzt/embert befektetni az üzletbe.
Azt írod, hogy eszed ágában sem lenne az Alin vásárolni és hónapokat várni, ha lett volna az EU-ból, akár tízszeres áron is megvetted volna amire szükséged volt.
Ebben az esetben nem lett volna egyszerűbb EMS-el rendelni? Persze drágább, de egy pár nap múlva nálad van.(#6950) Gabesz1019: Sajnos ezt sehol nem tudod követni, nem valós a TN.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
Gabesz1019
senior tag
21€ értékben rendeltem cuccot. Az volt a shippingnél, hogy singapore post. Ehhez képest kaptam ezt. Szombaton rendeltem a cuccot, ma kaptam a TN-t. Ilyenkor mi a teendő? Írjak Alinak, hogy singapore volt írva de nem ahhoz tartozó TN-t kaptam. Vagy semmire sem megyek vele? Esetleg az eladót kérdezzem meg, hogy ez most mi?
-
Turbobacsi
senior tag
válasz Gabesz1019 #6952 üzenetére
hasonlóan jártam: rendeltem 2 endoszkóp kamerát, ugyanattól az eladótól: az olcsóbbhoz seller shipping method volt írva, a drágábbhoz CN posta. Feladta egyben, egy számsorozatos számot kaptam hozzá, ami ugye semmire nem jó. Érdeklődésemre kaptam egy CN-es TN-t, ami működik, már úton van (elvileg) hozzánk.
"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"
-
kirkri
addikt
válasz Gabesz1019 #6952 üzenetére
Írhatsz az eladónak, de sokra nem mész vele, ha már elküldte "sima" légipostával. Ha még nem küldte, akkor kaphatsz valós TN-t. Valószínűleg így is megjön minden probléma nélkül, bár ez gondolom nem vigasztal. Mostanában nagyon elharapódzott ez a kamu TN dolog az Alin.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
lkksioskdl3
aktív tag
sziasztok!
Ma érkezett egy csomag aliról. A gond csak az volt, hogy szabályosan ki volt nyitva.
Benne volt minden.Az lehet hogy vám ellenőrzés miatt volt(nem gondolom).
Legvalószínűbb, hogy postás. Ha igen akkor a postán, hogy tudom bizonyítani, hogy felbontották?üdv.
-
agroman
senior tag
válasz lkksioskdl3 #6956 üzenetére
sehogy. ha nem regisztralt kuldemeny volt, amikor a postastol veszed at es akivel felvetetsz azonnal jegyzokonyvet sehogy nem tudod bizonyitani.
------
-
kirkri
addikt
válasz lkksioskdl3 #6956 üzenetére
1; - Amennyiben a vámosok bontják fel, akkor tesznek rá egy értesítőt, hogy vámeljárás miatt volt kibontva. (És visszazárják a csomagot.)
2; - Ha a csomag megérkezik a Nemzetközi Posta Kicserélő Központba és ki van szakadva a csomagolás, akkor lezárják egy postás ragasztószalaggal és jelzik, hogy a küldemény bontva/sérült csomagolással érkezett az országba.
Arra most nem emlékszem pontosan, hogy a ragasztószalagokon van-e az értesítés, vagy papír formában van a csomaghoz csatolva.Szóval elvileg a bontás már később keletkezett a csomagodon.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
beg
veterán
válasz lkksioskdl3 #6956 üzenetére
Ha hivatalosan bontották, akkor posta feliratú ragasztó szalaggal zárják vissza, plusz kapsz egy jegyzőkönyv szerű fecnit, hogy ők voltak. Ugyanez akkor is, ha ők már szakadtan kapták. Ha ezek hiányoznak, akkor a környékeden keresd a hibát.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
lamazonia
tag
üdv,
új vagyok, de remélem nem nagyon lemaradva.
több dolgot rendelve eddig, mindig minden frankó volt.
most nem rég rendeltem egy xiaomi piston 3at, megjött. kísértetiesen hasonlít az eredetire, de ezek alapján: http://en.miui.com/thread-176173-1-1.html fake.
dispute-t nyitottam, de kínai barátom bizonygatja hogy 100% original, viszont felajánl 5$-t.
de én nem 12$ért akarok egy fake-t, hanem egy originalt szeretnék.
hogyan kell escalálni? mit lehet ilyenkor tenni? azt bánom hogy csomagolását/borítékot már kidobtamAz elmúlt 20 év legjobb Tankcsapda refrénjét a Krúbi írta.
-
Turbobacsi
senior tag
válasz lkksioskdl3 #6956 üzenetére
már én is jártam így, ráadásul egy telefonnal
ha minden benne volt a csomagodban, nem tudsz mit csinálni, mint húzni egy tiszta alsót"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"
-
kirkri
addikt
válasz lamazonia #6960 üzenetére
A My orders menüpontban a megvásárolt termék mellett van egy Open dispute szöveg.
Erre rányomsz, majd a következő oldalon lesz szintén egy Open dispute gomb.A reklamációs oldalon kiválasztod, hogy megkaptad a terméket.
1; Did you receive your package - Yes
Majd alább kiválasztod, hogy hamis terméket kaptál.
Received counterfeit goods
A következő pontban kiválasztod, hogy milyen összeget kérsz vissza, ami esetedben teljes visszatérítés.
2; Your Refund Request: - Full refund
Majd azt kell kiválasztani, hogy vissza akarod-e küldeni a problémás terméket.
Do you want to ship the goods back - No
Alább pedig a szöveges mezőbe, "Please write your request detail." leírod angolul, hogy hamis terméket kaptál. Esetleg érdemes a linket is beírni, hogy mi alapján gondolod, hogy a termék hamis.
Illetve fényképezd le a fülest úgy, hogy látszódjanak azok a pontok amiről beazonosítható, hogy hamis a termék. Ezt feltöltöd a "Please Upload Attachments: " pontnál.Ezzel a reklamáció elindul. Innentől számítva van az eladónak 5 napja reagálni a reklamációdra. Ha nem teszi, akkor automatikusan visszakapod a pénzed. Valószínűleg nem ez fog történni, hanem ajánlani fog neked egy pár dolláros kompenzációt, vagy elutasítja a reklamációd. Ilyenkor résen kell lenni, mert számodra is adott számú nap áll rendelkezésedre, hogy reagálj az ajánlatára, ha ez alatt nem teszel semmit, akkor automatikusan elfogadod az ajánlatát.
Szóval, ha nem azt a választ kapod, hogy elfogadta a teljes visszatérítést, akkor nyomd az escalate dispute gombot, és ezután már az Aliexpress fog dönteni. TeXaSeee fórumtárs tapasztalata szerint ilyen esetekben mindig teljes visszatérítést ítél az Ali, a problémás termék visszaküldése nélkül.[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
lamazonia
tag
ez ígytörént ahogy leírtad.
5$ felajánlott, feljebb írtam.
escalate gomb nem jelent meg, kiderült hogy a dispute után 3 nappal jelenik meg.
most várok erre, aztán eszkalálok.
aztán meg rendelhetek újra, és újra várhatok ...közben pedig egy fake zörög a fülemben. és alig várom hogy legyen egy eredetim ...
Az elmúlt 20 év legjobb Tankcsapda refrénjét a Krúbi írta.
-
kirkri
addikt
válasz lamazonia #6966 üzenetére
Ha jól gondolom, akkor neked nem a dispute keretében ajánlott 5 dollárt, hanem egy üzenetben írta.
Mert ha a dispute keretében ajánlotta volna fel (egészen pontosan elutasítja a te kérelmed a teljes visszatérítésről és megajánl neked egy alacsonyabb összeget) akkor rögtön lett volna escalate gombod.21 éve a Prohardveren! ™
-
lkksioskdl3
aktív tag
Köszönöm mindenkinek a gyors választ!
Ne haragudjatok, hogy egyenként nem köszönöm meg, csak annyira sokan vagytok!Szabályosan bontva volt. 1$ érték volt benne. (meg van csak, zavar hogy felbontották.)
Sajnos postásunk nem csinál mást, minthogy ami befér az betuszkolja a posta ládába, ami meg nem azért be el kell menni. A csengőt messziről kerüli. Egyszer konkrétan kihajlította a postaláda szélét( kb úgy 45°ban), hogy beférjen a küldemény.
[ Szerkesztve ]
-
altegn0
újonc
"Hanem azért, hogy amennyiben elkallódik egy csomag és a vevő claimet nyit, rá tudjanak nézni, hogy a TN mit mutat. Ha van TN adat, akkor egyértelmű a csomag útja, ha nincs, akkor a vevő visszakapja a pénzt. Nincs vita, mert egyértelműek a szabályok. Ezáltal nem kell annyi ügyfélszolgálatost foglalkoztatnia az Alinak.
Hoztak egy szabályt, aztán, hogy az eladó tartja magát hozzá és valós TN-t ad, vagy kockáztat és kamu TN-t, az a saját felelőssége."
Mi van akkor, ha kamu TN-t ad, de a csomag megjön és claim-et nyitok rá?[ Szerkesztve ]
-
kirkri
addikt
válasz altegn0 #6970 üzenetére
Erre nem szeretnék válaszolni...
Ha sok csomagot tagadnak le a vevők adott országból, akkor az eladók tiltó listára teszik azt az országot.
Vagy az ilyen országokba kizárólag csak regisztráltan hajlandóak postázni (természetesen drágábban). Sajnos mindkét megoldásra van már példa az inkorrekt vásárlók miatt.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz altegn0 #6972 üzenetére
A két dolgot külön kell választani.
- Az, hogy letagadom a csomagot annak reményében, hogy visszakapom a pénzem, az inkorrekt.
- Részben van igazad, de ennyire nem fekete és fehér a dolog. Ugyanis, ha majd azt tapasztaljuk, hogy egyre több terméknél van az, hogy nem postázza az eladó Magyarországra, akkor lehet háborogni. Ez a típusú üzleti kapcsolat a bizalomra épül. Hogy mennyire fizetjük ki a TN-t, azt nem tudom megbecsülni. Az Aliexpressen általában TN-el együtt is olcsóbbak ugyanazon termékek, mint az eBay-en TN nélkül.
21 éve a Prohardveren! ™
-
#16729600
törölt tag
-
A texasi
aktív tag
Ennek nincs jelentősége;
nem a "sajátos szóhasználat" a döntő az Ali szemében!Ha hamis terméket kaptál, vitát nyitsz
Counterfeit Product megjelöléssel és
indoklásnál feltünteted, hogyFake Good,
természetesen bizonyító képekkel!A Case Management Team nagyon "harap"
a hamis terméket értékesítő eladókra;
büntetést fizettetnek meg vele az AliExpress felé,
továbbá el is távolítják az oldalról az ilyen eladót,
ha több alkalommal is bebizonyosodik róla,
hogy csaló!(2 eladó távozását segítettem eddig elő;
tapasztalatból írom!) -
MegaNorby
tag
Hellósztok,
Ha lejárt a bankkártyám hogyan lehet a régi adatait törölni és az új bankkártya adatait menteni?
Northlight music
-
peestike
senior tag
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy most kaptam track számot az eladótól, formátuma: RRxxxxxxxxxVN. Mit gondoltok, fake szám, avagy valós? Soha nem láttam még ilyen VN végű számot.... Köszönöm szépen!
[ Szerkesztve ]
42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.
-
Melack
veterán
Dispute-ot escaláltam. Azt kb mennyi idő alatt bírálják el?
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
agroman
senior tag
nem igazan ertem ezt az ali shipped method-ot.
nemreg kaptam egy pakkot ezzel es csak egy kulon weboldalon volt kovetheto, raadasul csak kinan belul.
amikor kezhez kaptam ott volt a csomagon a chinapost-os tracking number is (RX****CN), amit le is ellenoriztem, ugyan azok a bejegyzesek voltak, csak azzal lathattam volna ahogy beerkezik az orszagba es mikor hozza a postas.[ Szerkesztve ]
------
-
Zoty4
őstag
11.11-i buli hánytól indul a mi óránk szerint?
-
Gabesz25
tag
sziasztok
első alis rendelésemen vagyok túl, október 16án rendeltem telefonhoz új kijelzőt. kaptam TN számot RP*****SG, az alapján "26-10-2015 Arrival at Destination Post".
ez az utolsó bejegyzés, azóta semmi nem történt. kérdésem csak annyi lenne, hogy ez normális és esetleg a vámon tartják még?
köszi -
Defibri
csendes tag
Sziasztok!
Ha a telefonnak:
- Wifi-t ledobó és szétkapcsoló gondja van
- az akkumulátor lemerül 1-3 percen belül
- és ha úgy van kedve a telefonnak olykor folyamatosan újraindul mennyi esélyem van, hogy javításra küldés helyett egy újat küldessek az eladóval? ( dispute megnyitva, videót küldtem róla)Mit írjak még az alinak? vagy az eladóval kell leboltolnom, hogy mi legyen? ( én személy szerint 3 napot adnék neki, hogy postázzon egy újat, vagy full refundot kérek és visszaküldöm)
Köszi a válaszotok!
-
Gabesz25
tag
posta.hu semmit, mivel Németországban vagyok. próbáltam német posta oldalon utánanézni, de semmi. itteni fórumokon 20-40 nap szállítási időt írnak, szerencsés esetben 10 nap. Ha a vámot kell fizetnem, akkor kapok értesítőt, hogy hová kell mennem érte (ha jól értelmeztem). úgyhogy várakozok még. köszi azért
-
stinky14
csendes tag
válasz Turbobacsi #6961 üzenetére
Vásárlásnál egy terméknél több kupon is felhasználható? 11.11re van pár.
-
stinky14
csendes tag
válasz Turbobacsi #6994 üzenetére
Akkor majd jövő hét szerdán minden kiderül már csak azért is várok nagyobb rendeléssel, hogy el tudjak használni legalább egyet.
-
kirkri
addikt
-
Predator2
addikt
Helló
A közelgő ünnepek kapcsán szoktak nagyobb akciók lenni zseblámpákra?
Illetve (ha van) akkor hogyan lehet kuponhoz jutni?Üdv
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
- Apple iPad (7.generáció) IPS Wi-Fi + Cellular 32GB Tablet DOBOZOS
- Apple iPad (8.generáció) RETINA Wi-Fi 32GB Tablet Dobozos
- Iphone 12 pro max 256gb,akku 100%, hibátlan működés,szép állapot,független
- Újszerü HP 850 G2 Világitó Magyar Bill /Intel i5-5300 /8gb ram / 256gb SSD
- Apple watch series 7 45mm Product Red megkímélt,tartozékaival,fix 67000ft.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen