- Androidos tablet topic
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós kamerák
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- OLED TV topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
Hirdetés
-
Már elérhető a Star Wars: Hunters
gp A próbaverziók és a régiós tesztek után végre befutott a teljes változat.
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
(Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
ph Jó pár éves kihagyás után, a Computex örömére elkezdjük a videós tartalmak gyártását is.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
Hello
Eddig 3x rendeltem az Aliról, de most először egy rendelés el se indult. Indítottam refundot, meg beszéltem az eladóval. Mondta hogy van refund csináljam, erre most ezt a levelet kaptam.Ez mennyire hihető? vagy ez mi? 70ezer körüli összegről van szó kb.
"Hi, you opened the wrong way of dispute, please reopen the dispute for personal reasons Step 1: Please select "Received Goods".(actually you don't received ,but please don't worry ,just choose it. ) Then click 'open dispute' , Next please select "Return Goods & Refund". (Actually you don't need to return anything, just choose it, please don't worry.) Step 2: Please select "I want to return the goods." Step 3: Please select the reason for the refund. Such as "Shipping method was not as described" ‘No longer need the item’ “Ordered the item by mistake”, ...You can choose this."
Mi a teendő?
Köszönöm
Szabi[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Topikgazda
válasz Kiskokó #60951 üzenetére
Véletlenül nem PayPal-al fizettél? Mert akkor van egy második, hosszabb időtartamú reklamálási lehetőséged is ha emez véletlenül nem jönne össze, hogy a pénzed az eladó szerinti móddal nem kapnád vissza.
A rendszer szerint elindult (van szállítási információ) mert akkor ha nem kerül "feladásra" a pénzed automatikusan visszajön
Azt kellene csinálnod amit leírt, mert ha szállított az állapota a vásárlásnak, akkor a rendszer a dispute-t nem engedi, mert szállítva a termék és meg kell várni a szállítási védelmi idő végét. Eddig így működött.
De csinálhatod azt amit B_I_G írt és nem azokat a lépéseket amit az eladó adott meg, majd oszd meg velünk hogy el lett-e fogadva a dispute.[ Szerkesztve ]
-
Csatravi
senior tag
Üdv!
Vettem egy terméket de sajna a hirdetett termékhez képest eléggé eltérőt küldtek. Konstrukció hibás. (telefontok, 6500Ft ) Mit ajánlott ilyenkor tenni? Néztem a postadíj kalkulátor, kínába küldve 7500 Ft lenne a posta.
Gondolom, dispute nyitást kellene kezdeményeznem. De milyen tartalommal lenne érdemes? -
-
Kiskokó
veterán
Köszi mindenkinek!
Nem, sima bankkártyás fizetés volt. 6 különböző tétel. Hát ha más nem akkor 1 tételen kipróbálom azt amit mondott egyelőre.
A történet teljességében úgy volt, hogy megrendeltem 6 terméket az eladótól (porcelán és egyéb díszek). (ez egy elég nagy store és jelenleg is üzemel, nem tűnik kamunak P-Home Store)
90 napot írtak szállításra, de a DHL-es tracking számra nem jött be semmi pedig már vagy 2 hónap eltelt. Tehát annyi szállítási infó volt hogy egy tracking szám, csak soha nem jött be rajta semmi. Ekkor kérdeztem rá, hogy mi a helyzet. Erre első körben azt a választ kaptam, hogy ne várjam meg még letelik a határidő hanem nyomjak a "confirm recepitre", mintha megkaptam volna, ezután van 15 napom disputeolni. Ez így is volt.
Megcsináltam amit írtam, nyitottam dispute-ot azzal hogy nem sikerült postázni, de ugye erre jött a fenti válasz.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Csatravi
senior tag
Igazad van, nem buktam. 2 külön rendelésem volt két külön cégtől de gy csomagban küldte az Ali és a Paypal-ról egy összegben vonta le. Megnéztem a számlát és annak a két terméknek az összege volt 19,7$. Szóval passzol minden és korrektül, elszámolt az Aliexpress. Dicséretes!
-
Kiskokó
veterán
Helló
Amúgy sose voltam Ali párti, irtózok a gagyi dolgoktól, de néha van kivétel.
Értem én, kína , messzi van, friss account, nézzük hülyének a vevőt. De ,hogy ennyire nyilvánvalóan akar lehúzni az létezik?
Mert nem hiszem el nyilván amit ír...
Még 4-5 nap mire az Ali reagál rá. Addig hagyjam vagy inkább írjak az eladónak, hogy most Tééééényleg hülyének nézel ? Szépen küldjed csak a pénzt!! ??Érdekes ez a story... Ali express én így szeretlek
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Topikgazda
válasz Kiskokó #60961 üzenetére
A helyzet az hogy a megnyitott dispute-ra az eladónak kell reagálni valamit, jön egy válasz tőle, ha az neked nem felel meg akkor fordulsz a segítségért az AliExpress-hez, szóval tedd azt. Bár most azért nem egészen értem hogy hol tart ez a dispute, van-e neked Accept és Reject gombod?
De pontosan milyen okot választottál mert olyan nincs hogy nem sikerült postázni.[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
Az megvan. Ugyan azzal az indokkal NO Refund választ kaptam mint amit üzenetben is küldött.
Egy terméknél egyelőre rámentem hogy Reject, a többihez még nem nyúltam. Meg íram üzenetet is, hogy magyarázza már el miért is kéne úgy csinálnom ahogy leírj, sőt nekem ha újra küldi is megfelel ... vagy küldje vissza a pénzt azt kész.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Topikgazda
válasz Kiskokó #60963 üzenetére
Ha mindegyikre no refund jött akkor egyiket sem kell elfogadnod, ha azt szeretnéd hogy az AliExpress döntsön a javadra nem kellene megvárnod azt hogy a reakciód hiányában az eladó "ajánlata" legyen az érvényes.
Vagy mindnél Reject vagy egyiknél sem.
Ha el sem lett küldve úgy hogy egy nyomkövetési azonosító van mindegyikhez akkor nincs értelme csak egyre alkalmazni. -
Wasquez
senior tag
Melyik csomagküldés van még a aliexpress saver-en kívül, ahol a posta nem sarcol?
És mi a különbség köztük?PC
-
Wasquez
senior tag
Az aliexpress saver és a standard közti különbségre gondoltam.
És mi az economi és az economi global közt a különbség? Ezeket a posta szállítja, ugye?
Magyar Postából kezd elegem lenni, 04.04 óta ott áll valahol a csomagom, már kifizettem rá mindent! Azt sem tudom már, hogy mi lehet az!?
PC
-
Topikgazda
válasz Wasquez #60967 üzenetére
A kérdésedre válaszoltam. Ami leírtam az az AliExpress standard jellemzője, ennek az ellentettje az AliExpress saver-re jellemző. Nem gondoltam leírni, de akkor legyen: lassú, posta kézbesíti, olcsóbb lehet.
Nagyon lassúak és a Magyar Posta kézbesíti, esetleg úgy hogy még az áfát is beszedik újból. -
Balazs84
csendes tag
Sziasztok!
Jött alliról egy csomag, amit a posta szépen le is ÁFÁ-zott még egyszer, pedig az eladónál már fizettem. Az összefoglaló 8.2 pont szerint ki is fizettem az áfá-t a postának, és írtam ide (https://posta.hu/vam/felulvizsgalati_kerelmek_benyujtasa) panaszt a 8.2 pont szerint.
Visszajött egy levél, hogy nem jó helyre írtam:
"Tájékoztatjuk, hogy kérdésének megválaszolásában más szakterületünk illetékes. Ezen a csatornán (Elvégzett vámkezelés utólagos módosítása iránti kérelem benyújtása) a korábbi hatósági döntések módosítására irányuló vámkezelési megbízásokat és a kapcsolódó dokumentumokat fogadjuk, valamint a megbízások alapján intézkedünk az új vám-árunyilatkozatok NAV-hoz történő benyújtásáról. "
Akkor most hova is kellene írnom?
Köszönöm a segítséget!
-
Topikgazda
válasz Balazs84 #60970 üzenetére
Sehova ami Posta, nem véletlenül írtam az Összefoglalóban hogy nem a Postával kell foglalkozni, hanem visszakérni az áfát az AliExpress-től, 5 napon belül visszakapod míg a Posta meg 120-150 nap után elutasítja.
8. Reklamáció módja ha az IOSS kezelésű (kereskedő szedi be az áfát) küldeménynél a Magyar Posta újból felszámolja az áfát és a 8.1 rész
Milyen nyomkövetési számos volt? Mert ha szállítás közben váltott postai szolgáltatót akkor igaz szokott lenni hogy a nem kapják meg a szükséges adatokat és így csak áfázásos vámolás történhet.[ Szerkesztve ]
-
draco31
veterán
Sima szállításnál mindenképpen sarcolnak igaz?
Kis 500Ft-os cuccoknál még kicsit nehéz lenyelni az 1500-as postátASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
Topikgazda
válasz draco31 #60972 üzenetére
Számold rá a 399 vagy 799 Ft-ot és ha jó a lassú szállítás és ennél drágább lenne a nem fizetős postai akkor azzal a móddal vedd meg. Végül is megspórolhatsz 701 vagy 1101 Ft.-ot ha 1500 Ft-ba kerülne. Ha meg esetleg az áfát is kéri a posta akkor az AliExpress-en fizetett áfát az AliExpress-től visszakéred.
[ Szerkesztve ]
-
draco31
veterán
Ezt keresgéltem ma, már azon gondolkoztam, hogy veszek több csomagot, hogy úgy esetleg megérje a dolog.
ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
-
fairi
addikt
válasz draco31 #60981 üzenetére
sima economy jó eséllyel ugyanúgy belga posta lesz, csak vonattal fog jönni, vagyis 2 hónap körül számolj.
Global, és speciel szokott harmadik világbeli posta lenni. Ha több csomagot rendelsz egyszerre eltérő eladóktól akkor egy jó eséllyel még a globalból is lehet EO csomag a csomagegyesítés után.
-
Debilon
addikt
szia!
jól emlékszem, hogy elektronikai cuccokra (pl.: dashcamek és ilyesmik) nincs rájuk VÁM? kifizetem az ÁFA-t aztán ennyi?mert amit kinéztem motoros dashcam azok drágábbak mint 150 eur és nem feltétlenül van futáros szállítás, legalábbis legutóbb amit néztem 1-2 hónapja
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Topikgazda
válasz Debilon #60985 üzenetére
150 € felett kereskedelmi vámtarifa van, ami lehet 0% is, de ha van az is 2,5-3,5 % körül a termék besorolásától függően, szóval az úgy nem teljesen igaz hogy az elektronikai cuccokra nincs vám. Ha pontos információ kell akkor az Összefoglaló, 7. Az AliExpress-en megvásárolt termékek vámkezelési szabályai leírásban ott a TARIC linkje.
Fizeted az áfát és a szolgáltató eljárási költségét (Posta 4000 Ft) a vámon felül ha az is lenne, ha nem EU raktárból jön.[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
Helló
Na rányomtam egyelőre az összes terméknél a Reject-re mivel elutasította a Refundot az eladó.
Gondolom egyértelmű a helyzet és az Ali simán intézi.A legviccesebb az az egészben, hogy írtam egy üzenetet az eladónak, miután elutasította a refundot.
Ugye kaptam azt az üzenetet (amit a disputenál is leírt) amit feljebb már bemásoltam.
Erre írtam ezt :
Hello , I don't understand that, why should I do this? Please explain to me. It's good for me to send it again.why can not ? or cant sending, only send it back my money and done. Thank you.Amire ezt a sablon választ kaptam :
Always at your service , what can we do for you ?Mindezt úgy, hogy az üzenetekben végig ott az előzmény beszélgetés, nem is értem....
Így fogtam magam és az összes terméknél rányomtam a rejectre.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Balazs84
csendes tag
Szia Okés, akkor ott kérem vissza. Ez volt a csomagszám: RE248055454CN
-
dbius
veterán
Update: ma reggel hozta a postás... hétvégén - vasárnap - váltott a nyomkövetés, de online fizetés elérhető szöveg nem jelent meg és nem is tudtam online fizetni, pedig próbálkoztam minden nap többször is, végig ugyanaz a hibaüzenet volt.
-
Topikgazda
Ezt eleve nem lehetett online fizetned, hiányzott nekik az elektronikus elérhetőséged és ezért nem csinált a program online fizetést:
Ha ez alábbi lett volna a sorrend csak akkor lehet fizetni:
2022.05.03. | 09:25 A bejövő küldemény átvétele a kicserélőben Nemzetközi Posta Kicserélő Központ Vecsés
2022.05.06. | 07:38 Vámkezelés vége NPKK Vam
2022.05.06. | 07:54 Online fizetés elérhető NPKK Vam Ez hiányzik.
2022.05.08. | 15:54 A küldemény feldolgozása folyamatban Nemzetközi Posta Kicserélő Központ Vecsés
2022.05.08. | 15:54 Továbbítás belföldre Nemzetközi Posta Kicserélő Központ Vecsés
799 Ft-ot kért a postás?[ Szerkesztve ]
-
dbius
veterán
Nem Aliexpress volt (csak itt tettem fel a kérdést), Bartonwatchbands oldaláról rendeltem szíjat, rendeléskor nem fizettem áfát, tehát azzal nincs semmi gond, teljesen jogos a felszámítása, csak az zavart, hogy miért nem engedte online fizetni, főként, hogy telefonon megkaptam a kódot is 6-án délelőtt (miért adnak kódot, ha az elektronikus rendszer szerint nincs kinek kiküldeni, ha pedig adnak, akkor miért nem lehet fizetni mindentől függetlenül online a díjat?). Azért tettem fel a kérdést, hogy egyáltalán megy-e a fizetési szolgáltatás a posta oldalán, vagy leállás volt. Köszönöm a segítséget!
-
Honzi
senior tag
Szasztok!
Ma jött 2 csomagom mind a kettő UAXXXXXXVU számmal mind a kettőre 980 ft ot kéne fizetnem.
Amennyire utána néztem lehetne ez sokkal olcsóbb bár ezt az összeget se igazán értem semmi értesítést nem kaptam egy mailt vagy egy tetves sms-t igazán küldhettek volna persze ha fele ennyit fizetnék kevesebbet keresnének rajta.
Hogyan jön ki a 980 ft ha az egyik értéke 2000 a másiké meg 800 ft többet kérnek a vámolásért mint a csomag értéke?
Mi történik ha nem veszem át alitol vissza tudom kérni a pénzt?Ryzen 3600 & GTX 1080
-
Topikgazda
Ha átveszed akkor az áfát visszakérheted az AliExpress-től, mert tőlük gyorsabb.
A kezelési költség meg ennyi és a jelen esetekben ez nem jogtalan, bizonyos szállítási módoknál ezt számolnod kell és ennek megfelelően kalkulálod hogy megéri-e a vásárlás, ezt a fizetés előtte kell megejteni. Az hogy nálunk a posta díjat kér azért még nem az eladót szívatjuk, mert dispute esetén az történik ilyen szituációban.
Nagyon sokat írtam már hogy miért van ez és hogy van kiszámolva.
Ha nem kapják meg az elérhetőség adatokat elektronikusan akkor nincs online értesítés, ha nem kapják meg szintén elektronikusan az IOSS adatokat, akkor meg az áfás modulja fut a programnak a feladó által megadott érték és szállítási költség alapján.
Az utánvétes 799 Ft az "jogos" mert ezek amelyek postát váltanak a szállítás közben hiányos adatokkal kerülnek a postához a feldolgozó program nem tud csodát tenni, az áfát meg visszakéred az AliExpress-től, leírva minden az Összefoglalóban a vámolási témánál.
Nem véletlenül nem javasoljuk azt a szállítási módot amivel megvásároltad ezeket a dolgokat.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Óra topik
- Filmvilág
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- PlayStation 5
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- 2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs