Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Voice24

    őstag

    Bocsi, most néztem rá az Alira, és az előzőt már nem tudtam módosítani.
    Pár napja írtam itt egy másik rendelésemről, ami 12-én lejárt, a cucc pedig nem jött meg. Indítottam egy dispute-t, kérve a visszatérítést, mivel az eladó nem igazán mocorgott, ez most fog lejárni 18 óra múlva. Közben ráírtam az eladóra is, hogy mit kérek. Először azzal kezdte, hogy nézzem meg a postán, nincs-e ott a csomagom, majd a nemleges válaszomra már azt, hogy a vámosok visszaküldték, és ha akarom, ő újra elküldi. Mondtam neki, hogy hülyeségeket beszél, én ebből nem kérek, térítse vissza a pénzt Erre az üzeneteknél és a dispute-ba is azt írta, hogy adjam meg paypal accountomat. Ez furcsa nekem, eddig ha volt visszatérítésem, azt ugyanarra a bankkártyára megoldották, amivel én kifizettem. Nem ugyanaz a központ kezeli az összes fizetést? Itt is azt mondtátok, hogy az eladó addig nem kap pénzt, amíg én át nem vettem az árut. Akkor mitől függ, hogy hogyan térítenek vissza? Paypal-on keresztül nem lesz nekem ráfizetés? Ötezerpárszáz forintról van szó. És ha azt írom neki, hogy nincs paypal accountom, akkor mit csinálnak? (Alihoz nem kell)

    Ja, és a dispute-ban az ő válaszánál az szerepel, hogy proposal: Refund HUF 0,00

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák