Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kirkri

    addikt

    válasz WOT-H-A-C #3316 üzenetére

    Ma egy kicsit csalódtam az Aliban.

    Vettem november 11-én különböző kültéri karácsonyi világításokat kb. 6k értékben.
    Az eladó 49 napot garantált kézbesítésre.

    Kaptam ugyan egy tracking számot egy hét után, de egy jó ideig nem mutatott semmit, így gondolom csak befoglalta, és a terméket nem adta át a szállítónak. Írtam neki, hogy a karácsonyi szezonban kellene a termék, nem tavasszal, így legyen kedves mihamarabb küldeni. Erre az volt a válasz, hogy 11/11-én nagyon sok rendelést kaptak, küldi amint tudja.

    Mivel a világítások nem érkeztek meg, így végül vettem itthon karácsony előtt két nappal.
    Aztán a 49 nap leteltével (30-a körül) nyitottam egy dispute-ot, és kértem vissza a pénzem. Ezt ma az eladó a dispute lejárta előtt pár órával elutasította és a delivery time-ot kiterjesztette 7 nappal.
    Gondoltam semmi baj, eszkalálom a dolgot az Alinak és visszakapom a pénzem.

    Tévedtem, ugyanis az eszkalálás gombra nyomva ezt az üzenetet kapom:

    "Due to the seller has promised you will receive your order before 09. Jan 2015. You can not escalate this dispute, please be patient or contact the seller to confirm the delivery status."

    Chat-eltem a customer service-el és azt az ígéretet kaptam, hogy továbbítja a megfelelő osztálynak a problémámat. Érdekesség a dologban, hogy tőlem kért egy print screen-t, arról, hogy 49 nap volt a garantált kézbesítési idő, azt hittem ezt látja a tranzakciónál.

    Szóval én azt vártam volna az Alitól, hogy az eladó ne tudja kénye-kedve szerint módosítani a feltételeket.

    [ Szerkesztve ]

    21 éve a Prohardveren! ™

Új hozzászólás Aktív témák