Hirdetés
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz petymek #33096 üzenetére
Nem értelek. Arra hogy nem küldi el a terméket nincs dispute. Ha a processing time vége és nem "küldi el" a vásárlás automatikusan záródik és jön vissza a pénz.
Ha szállításra van jelölve azt úgy értelmezzük hogy elküldte a kifizetett terméket és akkor a szállítási védelmi idő végéig várható.
Ez utóbbi esetén: nem érkezik meg, te indítasz dispute-t, az eladó elfogadja és teljes refund az ajánlat. Ha elfogadod akkor az AliExpress küldi vissza a pénzed, nem folyik mélységébe bele az ügybe. Te nem fogadod el a teljes refund-ot ekkor közbelép az AliExpress. De mit szeretnél ha nem a pénzed visszakapni? Minek foglalkozzanak a dologgal aminek a végén legyintenek egyet, hogy nyilván nem 100-as a páciens és teljes refundot ítélnek meg vagy mivel te nem fogadtad el az eladó ajánlatát akkor biztos nem kell és 0 refundot ítélnek meg.
Ránéztek és ennyi, teljesen felesleges időpocsékolás.
Az hogy kipróbálják az elküldés előtt a termék garancuiát nem befolyásolja, de ezt, már írtam. Ezért nincs reklamációs lehetőséged.
Jelen esetben ha ez így neked nem felel meg és még processing time időben van akkor kérheted a törlését a vásárlásnál. -
petymek
senior tag
Nem értem mit nem értesz Azzal kezdtem, hogy leírtam, már azt jelzi szállítás alatt van. Kaptam visszaigazoló levelet is. Miközben ez nem igaz.
Evidensen, az Ali pedig azért foglalkozzon vele, mert egyrészt elvárható, hogy ne verjék át a vásárlókat, különösen nem minden következmény nélkül.
Az érdeke is az lenne, hogy a színvonal ne a béka segge felé közelítsen. Te magad is azt írtad, "hígul".
Már egy több tízezres vásárlásnál, a bank árfolyamán nem elhanyagolható összegeket veszít az ember. Nem azért rendelek, hogy abankomat támogassam e módon.33087: A szokásos mód nem működik. Tabletről nem ment, de most megnéztem PC-ről is. Nem tudok értékelést leadni rá.
Rákeresve a rendelési számra sincs találat. Ez sokadik eset.
Tehát átvernek, és még értékelni sem tudom. Így könnyű közel 100%-os értékelést produkálni.Kupon kódok:
Nem értem miért problémázol ezen velem és másokkal is. Ez a fóruma, mégis mitől ne segíthetnének a felhasználók egymásnak??
Itt gugli nem barátod.
Ha nincsenek ilyen segítőkész emberek, mint Fail3D, akkor nemigen találok semmit. Ahogy mások is jelezték.
A fórumtárs által megadott oldal egyébként még orosz oldal volt.Amíg leírtad, hogy "fedezzem fel magam", addig az összefoglalóba is be lehetett volna rakni.
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
Topikgazda
válasz petymek #33106 üzenetére
Félreérted ami írtam a dispute témában. De benne az Összefoglalóban: Ha az eladó feladta a megvett terméket, a feladás napja után a 11. napon lehet dispute-ot nyitni.
Tegnap írtam azt is, hogy ha gondod van a hirdetéssel, az eladóval akkor miként lehet jelezniAz értékelés leadási igényed még korai, amikor zárul a vásárlás azután adható. Vagy te zárod vagy a szállítási védelmi idő lejárta után. A kérdésedből nem tűnt ki hogy most akarsz adni.
Van egy Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF) amely leírja hogy mit lehet és mit nem. Nem szándékozom magyarázni.
-
petymek
senior tag
Kérlek annyit írj meg, hogy melyik pontba ütközőnek tartod, a kódok megadását?
Emellett írok egy privátot is.Szerk.: Időközben az eladó törölte, a termék oldalát, így nincs hova értékelni sem. Röhög a markában.
[ Szerkesztve ]
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
havri1
félisten
válasz Fail3D! #33097 üzenetére
Feladta a telefont a csóka?
Nekem semmi, üzenetet nem olvassa, statusz waiting, cancel nincs. Holnap vagy max hétfőn megyek a bankba. Ez elég átverés szagú.
De hogy én többet aliról nagyobb összegért semmit, az fix. Vásárláskor sehol nincs feltüntetve, mennyi időn belül köteles feladni, és futhatok a pénzem után.Addig nem merek másik készüléket venni, mert mégis feladja 38 nap múlva, lesz 1 felesleges készülék..Szerk. Ezt persze nem neked, megviccelt az avatarod. pn4hvq -nak szántam.
[ Szerkesztve ]
havri
-
Topikgazda
válasz havri1 #33112 üzenetére
Érdekes, az Orders üzentek közt a vásárlás és a szállítás is. Ha már a szállítás sem jelenik meg akkor csak gond van azzal a vásárlással.
Ez amit a képen látok az a vásárlás, nem az üzenetek rész, arra gondoltam hogy az eladó talán küldött valami tájékoztatást.[ Szerkesztve ]
-
K.Andras.Vfx
tag
Na ma megint agyfaszt kaptam, ha rendelek valamit feketében, akkor nyilván azért feketét választottam mert olyat szeretnék, nem kéket, nem zöldet vagy hupililát hanem feketét. De nem, a parasztja ír, hogy a fekete elfogyott!
Tényleg?
Akkor mi az anyádért tudtam megrendelni, miért nem updateled a kurva oldaladat?!
Semmit nem utálok jobban annál, mint arról beszélgetni akárkivel, hogy miért azt a szint szeretném amelyiket megrendeltem, és gyűlölök napokat várni arra, hogy visszatérítsék a pénzem... Ha megrendeltem akkor szállítsd, ha elfogyott valamelyik szín akkor meg updateld az oldalon, hogy már nincs.
-
pn4hvq
senior tag
válasz havri1 #33110 üzenetére
"Feladta a telefont a csóka?"
Bár nem engem kérdeztél, de írtam fentebb, hogy megjelent a tracking, azóta halad is. A legfelső az gondolom ütemezett indulás miatt mutat holnapra.
2019-11-15 11:50 SMADB, Send item abroad
2019-11-14 07:43 ESMADB, Insert item into bag
2019-11-13 22:44 ESMADB, Receive item from customer
Mindenesetre videózom a csomagbontást, mert felmerültek érdekes kérdések ettől a store-tól -
fairi
addikt
válasz K.Andras.Vfx #33115 üzenetére
Real time raktárkövetés rosszul megy. Sőt másik probléma legtöbb eladó dropshipper vagyis nincs saját raktáros hanem egy közvetítőn keresztül dolgozik. Egy ilyen közvetítő tucat boltot szolgál ki. 11.11-kén a dolgok még kaotikusabbak.
Színeken nem éri meg idegeskedni, vagy elfogadod vagy cancelt kérsz. legalább tisztességes volt és szólt neked.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #33121 üzenetére
Nem holland, kínai posta mert CN a vége, a holland esetén NL. De ez követhető lesz. Mikor kaptad?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Nekem sajna még egyik csomagom se került a szállító céghez csak az adat, hogy egyszer talán lesz vmi melójuk is
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #33123 üzenetére
Az eleje a küldemény fajta.
-
Ixion77
őstag
válasz K.Andras.Vfx #33115 üzenetére
Nem érted te a kínai eladókat... A rózsaszín is majdnem fekete. Ugyanazt tudja ugyanúgy, semmi különbség. Sötétben vagy bekötött szemmel te sem tudnád megmondani hogy melyik melyik. Szóval csak kötekedsz
Anno a kínai piacon akartam venni egy övet. Egyet levettem a sok közül, megpróbáltam, de messze túl hosszú volt. Mondja a kínai várjak egy percet. Elment hátra, gondoltam hoz rövidebbet. Ehelyett fúrt vagy három újabb lyukat egy ugyanolyan hosszú övre, majd kihozta hogy tessék, fizessek. Mondom neki egyrészt nekem az új lyukakkal sem kell olyan öv ami a hátamig ér, másrészt meg még csak rápróbáltam 5mp-re hogy tetszik-e egyáltalán. Ő meg nekem ugrik hogy mit képzelek, már egyedire lett miattam alakítva az öv, köteles vagyok kifizetni...
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
gyulazsolti
senior tag
Meg még ilyet kaptam ami ismeretlen nekem. UW084416314CN , UF150652118SG
A többi szokásos S , LV , LVS,.Meg még ezt kaptam ami gyanús. Franciaországra mutat. LX929545295NL
Más.
Nekem szerencsém volt lehet.
11-én rendeltem pólót "S " méretben, de közben kiderült, hogy nagyobb kellene.
Mivel még nem volt feladás, írtam az eladónak tegnap, hogy inkább "M"-est küldjön.
Ma válaszolt, hogy rendben, és lett tracking is.
Ha megérkezik, elválik, hogy sikerült-e nagyobbat küldetni vele.[ Szerkesztve ]
-
Fail3D!
addikt
Na most kicsit szoporolleren vagyok.. Az 1ik boltttol kulon rendeltem dolgokat.. Fizetek is a szallitasi koltsegert... A 40$ rendeleseket adtam le es egybe csomagolta... A masiknal meg kb 15$ csibalta ugyan ezt.. Elvileg jo par uzenetvaltassal sikerult megbeszelni es visszkerik es ujra fogjak majd szortirozni a csomagokat... Kiv leszek.. Mert gondolom kb az aru ertekenek az 50% cizethetem meg ki itt...
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #33127 üzenetére
U-s az országon belüli lenne, ha az adott ország használja, ezek nem igazi nyomkövetős azonosítók, semmi értelmes információ legfeljebb a kiindulási postához kerülés ami használható.
-
fairi
addikt
válasz gyulazsolti #33127 üzenetére
Bátor vagy hogy így begyűjtötted a levélküldeményeket. Nagy kérdés hány fog megérkezni karácsonyi forgatagba vagy utána és hány végzi simán kukában.
én próbáltam minimalizálni.LX929545295NL ebben semmi gyanús, holland posta elsőbbségi levele. parcelapp szerint a Buy Logic szállítja jelenleg franciába, tegnap érkezett meg. http://parcelsapp.com/en/tracking/LX929545295NL
reméld vámolás után küldik neked tovább... -
gyulazsolti
senior tag
Ha egyszer így küldik.
Meg szoktak érkezni, csak mostanában nagyon lassan.
Aug- szept 65 csomag, 2 akadt el.De minek ment Franciaországba?
Legutóbb ettől az eladótól így jött. http://parcelsapp.com/en/tracking/RT018151567KZ[ Szerkesztve ]
-
anonymus89
addikt
Lenne még egy kérdésem, rendelnék akkut egy nokia 6700c-be érdemes Aliról vagy német ebayről?
Inkább maradjak hazai beszerzésnél?Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Topikgazda
Srácok most komolyan. Olvassátok már el hogy mire lehet dispute-t indítani az AliExpressnél.
Az is többször említve volt, hogy előfordulhat hogy az egyszerre meg vett több terméket egybe is csomagolhatják. Azt a vásárlás előtt célszerű tisztázni, de 11.11-én azért lehetnek reakció késések, így ne igazán nyerő a helyzet.
Az EU-n kívülről érkező dolgok vám és áfa kötelesek, az összeg határok is ismertek, ha vámeljárás alá vonják a küldeményedet, arra semmiféle eladói garancia nincs. Ez benne van a pakliban. Még akkor sem, ha ő optimalizálta a szállítást.
Ha EU--raktárból történik rendelés, de nem onnan kerül szállításra, lehet próbálkozni a +költség kifizetés kérésével az eladótól, de az AliExpress ehhez nem nyújt támogatást. Én sikeres ilyen kérésről eddig nem tudok. -
Fail3D!
addikt
Olvastam es ertem. Itt az 1ik rendelesnel a fo gond az, ha o felszamolja ugyan azt a dijat szalkitasi koltsegnel a masik termekre is.. Akkor nekem miert ne lenne jogom reklamalni? Ha eu raktarbol rendelem es bem onnan jon akkor mar menetkozben disput es abba nem kothet bele az ali nem?
Mas: kattintgatok az appban es,minsig talalok ujat... Ami nemtudom micsoda.. Ez meg el vagy csak 11.11 re volt valami akcio?
[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
válasz gyulazsolti #33132 üzenetére
neked hány napra érkeznek most?? szept. 17-én rendeltem 5 levélküldeményt, 2 megjött 46. napra, három darab seholse.
Kazah posta kedves tényleg minden személyes adatot feltölt a netre, mondjuk előnye hogy tudod tényleg a te csomagod és nem másé.
Pl az LVS nevűeket pl ezért szeretem, mert ott leírják kié a csomag és milyen néven adta fel az eladó.
yanwennél max elhiszed hogy hozzád jön -
K.Andras.Vfx
tag
"legalább tisztességes volt és szólt neked."
Csinálhatta volna tisztességesen is, csakhogy beállította mintha szállítaná és utána irt, hogy nincs fekete. Vagyis már nem lehetett cancel-t nyomni... És utána próbált meggyőzni milyen csudi jó színei vannak. Ha kapásból ír akkor azt mondom tényleg korrekt. Na de egy kamu tracket adni, hogy már ne lehessen cancel-t nyomni az annyira azért nem tisztességes?
-
fairi
addikt
válasz K.Andras.Vfx #33139 üzenetére
de legalább szólt. és nem megérkezéskor lepődsz meg és olvashatod a kamu sztorit. és kitalálja az mégis csak fekete és nem valami sötétbarna, kék, szürke...
színek tekintetében nagyon liberálisak a kínaiak, szívük szerint minden random színben küldenének. -
Topikgazda
válasz Fail3D! #33137 üzenetére
A jogod van reklamálni és lehetséges reklamálni az nem mindig egyezik. Én az áfa és vámeljárás költségének a visszakéréséről írtam ami azért következik be, mert a küldemény együttes értéke meghaladja az értékhatárt (41,26 $).
Amit te most írsz az egy másik szituáció. Kérheted a szállítás költség különbséget, de azzal meg úgy számolj, hogy mivel az együttes súlyuk több az 1 darabra megadott szállítási költség az nem számolható alapnak, összeadod amit erre kifizettél, megnézed hogy mennyi a nagyobb súly díja és a kettő közti különbséget kéred, az jogosan jár.eu raktarbol rendelem es bem onnan jon akkor mar menetkozben disput Szerintem nem lehetséges, mert szállítás alatt van. De milyen okkal indítod?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz K.Andras.Vfx #33139 üzenetére
csakhogy beállította mintha szállítaná és utána irt, hogy nincs fekete. Vagyis már nem lehetett cancel-t nyomni.
Ezt a nem korrekt hozzáállást 1 *-al értékelem és dispute, mert nem azt küldött amit kifizettem. Az elvesztegetett időt és az esetleges árfolyam veszteséget nem kárpótolja senki. -
rob2174
tag
rendeltem 1 db kést [link] , kaptam 2 db track számot, 2 különböző feladási idővel (11.12. és 11.14.) az 1 db vásárláshoz
SF6042071769399 és SF6042067669470
ilyenkor mi van? -
Fail3D!
addikt
Igen.. De azert megprobalom es remenykedek.
Azzal az indokkal, hogy azert rendeltem eu raktarbol, hogy vam es afa mentes legyen es nem ugy kuldik. Azt nem ertem, hogy az ali hogy ne,nyujtana tamogatast abban ha egy rendelest eubol kersz es nem onnan kapod es ezert eleg komoly anyagi kart okoznak neked.. Az alin se veletlenul vannak ugy hirdetesek hogy afa es vam mentes rendeles.,, es ez pont nem az lesz.
Mas problema.. 11.11 el csinaltam 1 rossz clikelest. De a vasarlast le mondtam azonnal. A penzt levontak.. Mas mar irta, hogy 1 v 2 nap es vissza jott a penze. A revolutra vissza utalas lasabb vagy ez alltalanos? Ma jott 1 masik esetben, hogy nem kaptam az eladotol trackszamot 1 het alatt ezert vissza utaljak a penzt: 3-20 nap. Nem sietik el.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs