- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Hobby elektronika
- Bluetooth hangszórók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Gaming notebook topik
- iPad topik
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Computex 2024: Új utakra lép a Fractal
ph A számítógépházak mellett headsettel és gamer/irodai székekkel is elénk álltak a svédek.
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Srácok, egy kérdés.
Az S besorolású SR rankomat felsőbb szinteken mennyire nehéz megtartani? Mert most látom hogy húdefasza ez, de még mindig csak D rankban vagyok DR-ben. Gondolom ezt később nehezebb lesz megtartaniAmúgy végre látok egy jó napi versenyt. Ez a Kyoto Parki Gr.4-es futam azt adja, amit vártam. Jó versenyt, használódó gumikkal és boxkiállásal. Csak épp most buktam el egy győzelmet az utolsó előtti körben hála a lekörözendő türhőnek
[ Szerkesztve ]
All→M8
-
Nekem is alapvetően a gyengébb géposztály fekszik, élvezetre is pont az ideál. Próbálkoztam Gr.3-as futamokat egy R8-al, de nem annyira élveztem azokat. Az az R8 nagyon túrja az orrát, picit nehézkes dinamikusan venni a kanyarokat, ellenben a TT, ami úgy fal minden kanyart mint a PacMan.
All→M8
-
-
Nagyon jó munkát végeztek a fejlesztők az F1-es Mercivel, mert bár nem játszottam a '17-es F1 játékkal, nagyon jól érződik az autó tulajdonságai. Hogy milyen egy bestiális szörny annak ellenére hogy V6 Hibrid, de mindaközben olyan a tapadása azokkal a disznó gumikkal, hogy az valami elképesztő. 5-6 kört mentem vele eddig a Sante-Croix pályán (ami szintén nagyon megtetszett, mondhatni egyik kedvencemmé vált) kikapcsolt TCS-el baromi nehéz pályán tartani, gyakorlatilag 4-es fokozat alá nem is váltottam (az életben se teszik ezt a versenyzők), de még az a fölötti tartományban is ésszel kell lenni vele mert egy pillanat és mész a levesbe. További pozitívum nekem hogy nem kínszenvedés kilátni az autóból cockpit nézetben, mint eddig, olyan mélyen ülsz (bár itt lehet csalni ugye).
Mondjuk teszem hozzá ezt a kocsit pénzzé vettem (nem volt hirtelen 2 misi kreditem ), de nem bántam meg, jó móka ezzel menni.
All→M8
-
-
válasz Oppenheimer #9202 üzenetére
Én sosem azokat figyelem. Legtöbb esetben a lassításokat jelző táblákat figyelem. Ameddig gyakorlom a pályát, mindig a 150-es táblától kezdek fékezni és onnan kezdem finomítani mikor érdemes a fékre lépni.
All→M8
-
A Nations kupához mindenképpen IP alapján dönti el a játék melyik nemzthez tartozom, vagy lehet ezt valahol manuálisan is állítani? Na nem mintha bajom lenne a britekkel, csak ha lehet inkább magyar lennék, ha már az vagyok
All→M8
-
válasz Oppenheimer #9206 üzenetére
Az lehet, akkor viszont fucked, mert nem engedi a rendszer változtatni a locationt egyáltalán United Kingdomról.
Akkor mindegy, leszek akkor bözsi néniékkelAll→M8
-
-
válasz ProEvoFan #9210 üzenetére
Amennyi időm van... Talán mire kijön a következő rész.... meglesz a fele
Amúgy most kezdem érteni mire gondoltatok mikor ezt a heti pályarotát emlegettétek. Ez a verseny a Gr.4-es autókkal ezen a Nürbürgringen borzalmas. Jobban emlékeztet egy hosszútávú dodgem futamra semmint versenyzésre, ráadásul ezek az autók lassúak is. Élvezeti faktor nuku.
All→M8
-
-
Kezdem elveszteni a türelmem a játékkal kapcsolatban.
Az egy dolog hogy a sok rammer miatt már B-s SR mellett is lehetetlen tisztán versenyezni, emiatt kb. annyira kompetitív sok verseny mint egy tetris, de hogy a játék büntetési rendszere is oktatni való.... hogyan ne.
Szóval ha a hülyegyerek elvéti a féktávot, majd élesen fordul vissza, belém jön, majd lepattan rólam, az mióta sújtandó a számomra 2 másodperccel?
És a bosszantó, hogy próbálok büntetés nélkül menni, de egyszerűen sokszor nem lehet, ha meg igen, azt szenzációszámba kell venni.All→M8
-
válasz KaitouP #9233 üzenetére
Szerintem el is engedem.
Most végeztem a manufacturer versennyel, vissza is estem C-ből E SR-re, úgy hogy reggel még B-s voltam. Igaz ez a Tokio Expressway rendesen megfingatott, picit megpusziltam a falat, durrant is a +5mp bünti, be is szereztem vagy 20at, de benne lehettem a Top5-ben mert mások is hasonlóan jártak, csak egy hülyegyerek úgy döntött az hosszú egyenes kellős közepén tölti le a büntetését, és a szellemautója pont előttem változott vissza, telibe is kaptam, majd ilyet ír a végén: Karma!All→M8
-
válasz Lacko66 #9237 üzenetére
Én ha a középmezőnyből rajtolok, az első kanyar előtt kimegyek a pálya legszélére, és csak a legutolsó pillanatban kezdek el kanyarodni. Így alapjában vesztenék pozíciókat azokkal szemben akik befele kanyarodnak, de mivel majdnem mindenki ezt teszi, elkerülöm a kakaskodást majd azután elmegyek mellettük, és legtöbbször nyerek ezzel. Nem mindig jön de többször igen mint nem.
All→M8
-
-
-
válasz Major Lion #9341 üzenetére
Kérdeztem már korábban is hogy lehet e váltani, mert váltottam volna, de nem lehet. Eredendően ez egyébként a PS fxszsága, hogy magában a PSN-en belül nem lehet a nemzetet változtatni, de ennek fényében azért nem lett volna rossz, ha van erre egy opció a játékon belül, ha már ennyire komolyan veszik a dolgokat.
Nincs ezzel komolyabb bajom, nem ezen fog múlni a világ sorsa.
All→M8
-
válasz Carlos Padre #9344 üzenetére
Mi baj lenne? Ingyé zseton, mert egy másik ember a UK-ből megnyerte a bajnokságot
All→M8
-
Nem értem mi a halál f.száért (elnézést a vulgaritásért) tették be a fejlesztők a permanent damage-t, basszus összejöhetett volna egy dobogó a mostani manufacturers versenyen erre 3 kanyarral a vége előtt nekem jön a hülye megsérül az autó annyira, hogy lelassulván a fél mezőny megelőz. Nem látok az idegtől hogy ilyen gyökérséget mért kell csinálni, holott tudják hogy még B SR ranknál is dodzsemeznek a majmok.
All→M8
-
-
Az a helyzet, hogy bestiális egy állat lett a GT3as M3 E92. Kapásból nyertem Brands Hachen pedig gyűlölöm azt a pályát, még 911-el is szarrá szívtam, ezzel meg első versenyen win. Amellett hogy szerintem az utolsó szép 3as BMW az E92, és ahogy megy, hirtelen egy álomautó lett
All→M8
-
-
Nagyon élem ezt az új Formula autót
Ráadásul úgy mentem hogy az utolsó előtti körben esett le hogy hoppá, van overtake gomb is, bár nem esett le pontosan mennyit ad hozzá, de magyarázat lehet arra, hogy az ez előtt versenyen kaptam az első helyezettől majdnem egy percet, és majdnem másfél másodpercet a leggyorsabb körre.All→M8
Új hozzászólás Aktív témák
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Sorozatok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- EA Sports WRC '23
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Politika
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen