Hirdetés
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
Computex 2024: új utakra lép a Fractal
ph A számítógépházak mellett headsettel és gamer/irodai székekkel is előállt a svéd cég.
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisJack
aktív tag
Mit szopok a beszerzésével, sehogy nem jött össze hogy a megjelenés napján itt legyen, de még ma sem. Az Eu....cs-ban hitegettek hogy elvileg "hozza a futár", de még mára sem ért oda, csak jól felbaxtam magam. . Már nem várok tovább rájuk, ma megrendeltem a Konzolok szervizétől, így legalább holnapra biztos itt lesz. kopp-kopp...
Gáz hogy itt a közelben semmi értelmes bolt sincs, mindig rendelgetni kell. -
kisJack
aktív tag
Én péntek este 11-körül kezdtem vele játszani, azóta beletekertem 20+ órát, a szombati napot gyakorlatilag végigjátszottam, reggel 9-től hajnali 2-ig nyomtam. Nem találkoztam olyan játékkal ami ennyire beszippantott volna, már nagyon-nagyon régen. (Pedig lassan behúzhatom a 3. x-et)
Egyszerűen nem lehet letenni, hiába határozom el hogy na, ezt még megcsinálom és vége, mindig jön vmi újdonság ami miatt muszáj folytatni! Persze ez nagy mértékben függ az alany autók iránti rajongásától, ez nálam ugye adott. Egy DFGT kormánnyal nyomom, eddig soha nem játszottam Gran Turismot kormánnyal, ettől féltem a legjobban, hogy vajon milyen lesz az irányítás, pc-s szimekhez szokott kezeimnek, de teljesen rendben van, őszintén szólva jóval magasabb szintet hoz mint amit vártam tőle. Tényleg minden autó más, durva átülni egy pörgős kis Japán csodából mondjuk egy szénné tuningolt muscle car-ba! Apropó izomautó! Csináltam egy '69-es Camarot, aminek külső nézetből vmi olyan eszméletlen jó hangja lett, hogy 1-2 kört muszáj volt így lenyomni pedig hát kormánnyal nem egy leányálom. Pont a belső nézet miatt fel sem tűnik hogy némelyik kocsi "bűnronda" ami egyébként főleg akkor látszik, ha sokat mentél előtte prémium gépekkel, azokhoz képest elég nagy a kontraszt, amúgy nem vészesek. De a fizika azoknál is rendben van, a játékélmény ugyan az, kivéve azt a fránya műszerfalas nézetet. Egyébként talán ha három darab standard kocsiba futottam bele eddig, pedig soha nem néztem vásárlásnál hogy melyik kategóriába tartoznak. Azokat az emberkéket nem értem akik szerint a "játék grafikája nem a legszebb" de most komolyan. 1080p-ben játszom és vmi gyönyörű a látvány, van pár olyan pálya ahol a replay-eknél a hajamat leteszem, a Cape-en amikor spirálban megy fel az út, nézzetek le! Állat! Azt nem tudom milyen hosszú lesz, most azt mondja hogy 25% körül járok, de ha a megnyitható versenyek darabszámát veszi alapul, akkor sztem ez jó ha van 10%, az eleje tele van "néhánykörös" versenyekkel, a komolyabbak -nem feltétlenül endurance-re gondolok- csak később szoktak jönni.
Tudnék róla írni rengeteget, tele vagyok kalanddal, de inkább csak annyit tennék hozzá hogy aki szereti az autókat, urambocsá' szerette az előző részeket az ne hagyja ki, nem fog csalódni benne!
Yamauchi-ék megint alkottak vmit. -
kisJack
aktív tag
válasz heihachi #582 üzenetére
Nehogy azt hidd hogy kormánnyal simán meg lehet csinálni! Az az autó egy nagy kalap kaki! Viccen kívül, ha 30-szor nem álltam neki, akkor egyszer sem, de végül sikerült. Framerate fel sem tűnt.
kulfoldi: nem néztem meg válasz előtt, de nekem úgy rémlik, hogy ha elfordulási szöget nem is, de szaturációt és holtjátékot lehet állítani, kormánynál, pedálnál egyaránt.
[ Szerkesztve ]
-
kisJack
aktív tag
Tényleg, hogy lehet lehalkítani/kikapcsolni a zenét versenyre? Az elején nézegettem, de asszem csak olyan volt hogy ki lehetett szűrni zenéket.
-
kisJack
aktív tag
Ja igen, megvan közben. Display-nél van vmi olyan hogy image mode(?) vagy ilyesmi, ezen belül 3 lehetőség, próbálgatta már valaki? Én most átraktam normal-ból valamelyikbe, de nem látok semmi különbséget.
-
kisJack
aktív tag
Áááá csinálta már valaki a Top Gear-es spec 3. fordulóját, amikor azokkal a náci "dzsippekkel"
kell menni? Nagyon komoly, két 8-as brigádot indítanak egyszerre úgy, hogy a pályák keresztezik egymást! Figyelni kell, mert könnyen kigolyózhatnak bárkit, de sokkal könnyebb mint a Lotusos. Csináltam a speckókat, amik elég jól fizetnek, így összejött ~700.000 cash, de szerintem nem fogom kibírni hogy ne költsem el egy pillanat alatt a Grand Touring Garage-ban található Trans-Cammer-re. Brutálisan néz ki. -
kisJack
aktív tag
Megint jött egy "patch",1.03-as 149 MB. Nem tudja valaki mit javít?
-
kisJack
aktív tag
Nekem mondjuk annyira nem hiányzik a törés, mechanikai sérülés. Ha van van, ha nincs, nekem úgy is megfelel.
Most csináltam meg a Hystoric car-os versenyeket, ahol elvileg húszmillás gépek mennek, egy '69-es Camaroval. Igaz, Monaco-ban kénytelen voltam csalni egy picit a rajtnál, mert ha ellépett az első, akkor lehetetlen volt megfogni vele, de felkentem a falra kissé, utána pedig már nem tudott megfogni. Nem tudom mikor adja be az endurance-eket, már alig van verseny. A Formula GT-hez hol lehet kocsit venni? -
kisJack
aktív tag
válasz nokia párti #819 üzenetére
Az extreme series-ben lesz, Formula GT, már nem tom mikor adta be, de a verseny 23. szinttől elérhető.
-
kisJack
aktív tag
Nálam a főmenüben simulation-on van, ffb max (ez a legjobb köridő eléréséhez nem feltétlen a legjobb) a verseny előtt pedig abs 1-es, ha ez nincs bekapcsolva, nálam nem egyszer lefulladt a kocsi, legalábbis nagyon leesik a fordulat mert blokkolnak a kerekek, mivel nincs kuplung.
Valamint ha már nagyon felbax, skid rec. on, de csak ha minden kötél szakad.
Na még egy.[ Szerkesztve ]
-
kisJack
aktív tag
válasz heihachi #977 üzenetére
Az!
Hát igen megígérték, de ami késik... Csak jöjjenek azok a peccsek.Tegnap este megcsináltam az első endurancet, 60 kör Grand Valley-n. Egy erős közepes autóval csináltam, de ha izgalmakra vágyik az ember, célszerű vmi gyári Impreza szintű járgánnyal nekivágni, mert nem törtem össze magam a nagy sietségben, de így is 6 kört kapott a második helyezett. Kicsit uncsi, de ennek ellenére a következőnek még bikább kocsival fogok nekiállni, letudom inkább minél előbb, majd máskor ha nagyon unatkozom talán nekifutok még egyszer egy gyengébb géppel. Nem beszélve arról, hogy SPOILER! kemény 100 valahány ezret fizetett, -nem emlékszem pontosan- ami a verseny hosszát tekintve igencsak kiábrándító volt. Van olyan verseny, ahol 5 perc alatt megkeresek ennyit. Most az van, hogy vagy gyúrok a next levelre és újabb endurance, vagy gyűjtök 5 millát és Formula GT.
Mikor ad be új spec events-t?
[ Szerkesztve ]
-
kisJack
aktív tag
Hogy lehet a leggyorsabban pénzhez jutni? A legjobb amit eddig találtam az asszem az extreme sorozatban egy American/muscle verseny ahol az egyik ovál pályán 5 kör alatt lehet szerezni 98k-t, de ez még mindig rengeteg időbe kerül egy 15-20 millás gépnél. Na és mennyi ilyen gép van! Nem tud vki esetleg gyorsabb megoldást?
-
kisJack
aktív tag
DFGT-m van, és az automata váltást Istenkáromlásnak tartom. De most komolyan, engem marhára idegesít amikor keresztbe állok, próbálom visszahozni és közben visszaváltogatni, de a kormány fejen áll én meg tapogatódzok össze vissza hogy hol vannak a kis huncut gombocskák... Tehettek volna nagyobb gombot is ezek helyett. Ilyenkor a váltókarral szoktam visszapakolni, az legalább mindig ugyanott van.
-
kisJack
aktív tag
válasz nokia párti #1628 üzenetére
De sügér vagyok, köszi!
-
kisJack
aktív tag
válasz dudikpal #1715 üzenetére
TCS?
Amúgy meg ne úgy állj neki mintha driftelni akarnál, inkább mintha pályaautóznál, aztán ha megcsúszik, megcsúszik. A hajtást én nem hagytam gyárin, ahol sokkal nagyobb százalékban a hátsó tengelyt terheli, asszem úgy 60/40 környékén volt számomra ideális. Először én is csak szoptam vele, de amikor ráéreztem már Loebre is rávertem.
[ Szerkesztve ]
-
kisJack
aktív tag
Sziasztok, boldog karácsonyt mindenkinek!
Nem tudjátok véletlen hogy egy-egy versenyre vissza lehet-e állítani az autók GYÁRI állapotát? Van néhány igazi klasszikus a garázsban, amiket néha előszednék egy-két kör erejéig a Nordschleife-ra, viszont jó lenne tuningolni is őket, mert miért ne, ha lehet?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen