Hirdetés

Végleg kámforrá vált a fantomkonzol

Idestova két éve piacon kellene lennie az Infinium Labs, illetve új nevén Phantom Entertainment AMD processzorra és NVIDIA grafikus vezérlőre épülő Phantom játékkonzoljának, mostanra azonban gyakorlatilag biztossá vált, hogy a vállalat sutba dobja a játékgéppel kapcsolatos összes tervét: nemrég a konzollal kapcsolatos összes információ eltűnt az egyre komolytalanabbnak tűnő cég weboldaláról, ahol így már csak az előfizetéses Phantom Game Service, valamint a szintúgy jóformán csak szellemtermékként létező Phantom Lapboard lelhető fel.


Így festett volna a Phantom

A lépés mindazonáltal nem tekinthető váratlannak, miután a vállalat idén februárban bejelentette, hogy bizonytalan ideig elhalasztja a konzol premierjét, időközben pedig kiderült, hogy az Infinium három év alatt tetemes, hozzávetőlegesen 62,7 millió dolláros veszteséget halmozott fel, miközben ennek az összegnek nagyjából a kétszeresét költötte marketingre, illetve olyan termékek fejlesztésére, amelyek végül soha nem jelentek meg kereskedelmi forgalomban.

A Phantom konzolról kósza ígéreteken kívül gyakorlatilag alig érkezett konkrétnak nevezhető információ az évek során, az Xbox 360 és a Playstation 3 projekt indulása, illetve a termékek kézzelfogható közelsége után pedig a fentebb is említett két neves gyártó részvétele is erősen megkérdőjelezhetővé vált. A Phantomról korábban azt nyilatkozták fejlesztői, hogy gyökeresen megváltoztatja majd a konzolokról eddig kialakult képet, mely részben a technológia fejlettségének, részben pedig annak köszönhető, hogy a játékok nem a hagyományos úton, adathordozókon kerülnek a gépbe, hanem a már említett Phantom Game Service-en keresztül kerülnek letöltésre.

Előzmények

Hirdetés