A Toshiba Európában is belép az üzleti kijelzők piacára

A Toshiba első alkalommal vesz részt a február 4-6-ig, Amszterdamban megrendezésre kerülő Integrated Systems Europe (ISE) eseményen, ahol rögvest be is jelentették, hogy az európai divízió is megkezdi az üzleti kijelzők forgalmazását.


[+]

Világszinten a Toshiba már a 90-es évek elejétől jelen van ezen a piacon. A vállalat az Egyesült Királyságban, Franciaországban és Németországban is elkezdte forgalmazni termékeit a közelmúltban, felhasználva más régiókban, többek között Japánban szerzett tapasztalatait. A konszern egyébként a 2014-es év során további üzletfejlesztésekre készül Európa számos más országában is. Mindezt a felhasználói piacon már bevezetett megoldásaival egyesítve kifejezetten olyan, professzionális felhasználók számára kialakított termékeket és szolgáltatásokat mutat be, mint az egész napos használat, kiterjesztett jótállás vagy hotel üzemmód. Ezeket az új termékeket a vállalat a már működő, üzleti laptopokat és termékeket is forgalmazó disztribúciós hálózatán keresztül értékesíti.

A Toshiba széles termékskálával lép be a piacra, így számos szektor – oktatás, vendéglátás, egészségügy, szállítás, kiskereskedelem és szabadidős tevékenységek – igényét is kielégíti. A jelenleg elérhető megoldások között professzionális, 24/7-es működésre, hirdetések folyamatos megjelenítésére és OPS csatlakozásra tervezett, tartalomszolgáltató monitorok, kisebb kijelzővel ellátott, vendéglátó egységekben, hotelekben használható televíziókészülékek és Ultra HD felbontású modellek is szerepelnek.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés