Katartikus sikerrel járt a ShiftWear megálmodói által indított indiegogos közösségi kampány, hiszen eddig közel 570 000 dollárt sikerült összeszedni a kitűzött 25 000 helyett a világ egyik legkülönlegesebb cipőjére. A ShiftWear oldalára ugyanis egy HD felbontású (bár a pontos specifikációkat nem részletezték), színes, vízálló, hajlítható e-papír kijelzőt applikáltak.
Ezen pedig egy okostelefonos alkalmazás segítségével gyakorlatilag bármilyen animáció, felirat vagy kép jeleníthető meg. Magyarul egy olyan ruhadarabot sikerült megalkotni, amely bizonyos korlátok között ugyan, de személyre szabható. Jelenleg 250 dollárt kell fizetni érte úgy, hogy a cipő csak 2016 őszén érkezik. Ha minden a tervek szerint halad, akkor idővel érintésérzékeny kijelzővel ellátott, illetve zenelejátszó funkcióval megtámogatott változata is elérhető lesz majd.