Hirdetés

Presztízsmárka az InnoVision kínálatában

A teljesítményt hajszoló játékosokra mindinkább hatással van a belbecs mellett a külcsín is, legalábbis a PC-s komponensgyártók így látják ezt a speciális igényeket támasztó célközönséget. A termékek megfelelő tálalása ebben a szegmensben fél siker, így itt is egyre-másra jönnek létre a presztízsmárkák, melyek az átlagosnál mindig többet, jobbat ígérnek, bemutatásukat pedig többnyire hangzatos marketingkampány kíséri.

Ilyen presztízsmárkát jelentett most be a hongkongi InnoVision Multimedia, melynek Inno3D márkájú videovezérlői kedvező árfekvésük miatt hazánkban is jól ismertek. Az Inno3D most útjára indított i-Chill márkacsoportja kivételesen jó minőséget, nagyobb mértékű tuningot és halkabb hűtést ígér vásárlóinak, mindezt három évre növelt jótállással megtetézve. Az új márka első újdonságaira még várni kell, az Inno3D ugyanakkor markáns termékimázst alakított ki az új videokártyáknak, így az új logó, az átdolgozott csomagolás, egyedi hűtés és az aranyszínű DVI-csatolók révén bizonyára azonnal megkülönböztethetők az i-Chill termékek az Inno3D hagyományos (és hagyományosan olcsó) megoldásaitól.

Az InnoVision egyelőre nem közölte, hogy mikor kívánja piacra dobni az Inno3D i-Chill széria első újdonságait.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés