Hirdetés

PixelShader 3.0 a GeForce FX 5900 Ultrában?

Jelenleg azonban nincs egyetlen olyan driver sem, amely a kártyának ezt a funkcióját kihasználná. A dolgok jelenlegi állása szerint talán soha nem is lesz ilyen meghajtó, ugyanis az nVidia belső tesztjei komoly hardveres problémákat állapítottak meg.

Úgy tűnik tehát, hogy a gyártó csupán az NV40-re "készült" és a PixelShader 3.0 a "BigBlue"-nak nevezett grafikus chipben fog bemutatkozni, vagy esetleg az NV38-ban, ha odáig sikerül a hardver-gondokat megoldani. Utóbbi azonban eléggé valószínűtlennek tűnik. Ha nem lennének az ominózus problémák, akkor is megkérdőjelezhető lenne a GeForce FX 5900 Ultra teljesítménye a PixelShader 3.0-ás kódok használatakor. Mindenesetre nem lehet véletlen, hogy az nVidia ennyire előreszaladt, lévén a korábbi videokártyáknak még a 2.0-ás PixelShaderrel is komoly gondjaik adódtak. Eljött talán az ideje e csorba kiküszöbölésének, amire az NV40 lenne a legalkalmasabb alany?

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés