Hirdetés

Pixel-Shader problémákkal küzd az nVidia

A GeForce FX 5900 Ultra piacra dobásával lélegzetvételnyi előnyhöz jutott, de legalábbis kiegyenlítette az ATI-val folytatott játszmát az nVidia. Az élet azonban hibás Pixel-Shader-egységek képében újra "lesújtott" a vállalatra. Egyes internetes oldalakon már lehetett olvasni pletyka-szintű híreket arról, hogy az nVidia jelenlegi csúcsmodellje, a GeForce FX 5900 Ultra közel sem tökéletes. Sőt, később már arról lehetett hallanni: a grafikus chipnek egyenesen problémái vannak a DirectX 9-specifikáció egyik legfontosabb pillérével, a Pixel-Shader-egységekkel.



Az nVidia a Microsoft DirectX-konferenciáján már meg is erősítette a korábban pletykáknak hitt információkat. Az elmondottak szerint még közel sem tökéletes a Pixel-Shader-egység, sőt a driver is tele van hibákkal. Ezt ugyan nem lehet bizonyítani, lévén még egyetlen DirectX 9-kompatibilis játék sem kapható, ám az nVidiának igyekeznie kell a fejlesztésekkel. Úgy tűnik, az nVidia egyelőre továbbra is futhat az ATI után.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés