PH! blog: Hardverapró helyzetjelentés

Mint azt bizonyára sokan észrevettétek, elindult az új Hardverapró. Elég döcögősen, sajnos. Ez sok indulatot szült és szül az előző blogbejegyzés topikjában, amit kénytelenek vagyunk lenyelni, mert a rendszer valóban akadozik. Mégegyszer: elnézést kérünk minden kellemetlenségért, előre is.

Fontos infók:

  • A közös loginnel sok probléma van. Ha esetleg nem megy a belépés itt vagy ott, első körben mindenképp töröld a gyorsítótárat (cache-t) és a sütiket (cookie-kat) a böngészőben! A régi sütik sok probléma forrása, érdemes kizárni, mint hibalehetőséget.
  • A rendszer funkcionális hibáin szó szerint éjjel-nappal dolgozunk, a fejlesztők és mi is. Ettől még nyilván zavaróak, de kérek mindenkit, hogy vegye figyelembe, hogy olyan embereket anyázik alkalmasint, akik nem aludtak egy jót két hete, és akik szinte egyáltalán nem aludtak az elmúlt 3 napban.
  • Megvizsgáljuk, hogy le lehet-e választani a login-szinkront, magyarán, hogy külön kelljen belépni az új Hardverapróra, de legalább ne akasszák hasba egymást a szerverek, amíg megtaláljuk az összes többi bugot. A fő gondot egyébként az okozza, hogy eddig minden a saját gépünkön futott, nem voltak szinkronizációs problémák, ám most egy külön, külső szerverrel kell interfészelni, és mindezt nem tudtuk valós terhelés alatt kipróbálni.
  • Privát üzenetek: sokan balhéztak, hogy nem látják a régi privátjaikat az új rendszerben. Ez azért van, mert az új Hardveraprón azok már nem minősülnek privát levelezésnek, ha például nyomozás folyik egy user ellen, a rendőrség kérésére a moderátorok belenézhetnek. Ez mindenki védelmét szolgálja, és nagyon fontos, viszont csak emiatt is szét kellett választani a régi privátoktól. Azokat viszont továbbra is eléritek bármelyik másik portálján a lapcsaládnak, így például itt, a Prohardveren is!
  • Dizájn: tudjuk, hogy nagyon más, azt is tudjuk, hogy már csak ezért is alapvetően kész lesz tőle mindenki. A házon belüli, sokkal kisebb dizájnváltásokkor is minden alkalommal el lettünk küldve melegebb égtájakra, és egységesen követelte a nép a régit. Természetesen nincs kőbe vésve semmi, figyeljük a reakciókat, konstruktív javaslatokat, de szeretnénk leszögezni, hogy az új dizájn nem viccből készült, mint a legfontosabb szolgáltatásunk, egy korszerű, a szolgáltatásoknak megfelelő arculatot kapott. Fogunk javítani rajta, de nem tudjuk visszatenni a régit az új funkciókkal, mert két teljesen különböző rendszer. Illetve, előbb a funkcionális működést kell 100%-osan biztosítanunk, addig a dizájn abszolút másodlagos.
  • Ehhez a bejegyzéshez nem lehet hozzászólni, de elérhető az általános anyázásra, csevegésre az előző bejegyzés topikja, illetve nyitunk egy újat szigorúan konkrét bugreportolásra!
  • Ha konkrét bugot észlelsz az új Hardveraprón, arra kérünk, hogy írd le egy hozzászólásban a tapasztalataidat, pontosan, világosan, kívülálló számára is érthetően, és még: (1) operációs rendszer, böngésző, verziószám, (2) link, ha lehetséges, (3) a teljes folyamat leírása tételesen, hogy mit csináltál. A bugreportos új topik itt érhető el, mindenképp olvasd végig az első hozzászólást!

Köszönjük a türelmet, a megértést és a sok segítséget, rajta vagyunk ezerrel, hogy minél hamarabb kikalapáljunk mindent!

Azóta történt

Előzmények