Hirdetés

Szemez a FidelityFX Super Resolutionnel a Nintendo

A híresztelések szerint a vállalat beépítette az eljárást az agl könyvtárba is.

Kicsit felbolydult a média az utóbbi két napban, ugyanis a Nintendo Switch Sports néven érkező játék licencdokumentációjában feltűnt az AMD FidelityFX Super Resolution beépítésére vonatkozó információ. Erről a Nikki™ néven tevékenykedő Twitter felhasználó számolt be, az alábbi Twitter bejegyzésen keresztül. Ezt valójában bármelyik szoftverfejlesztő megteheti, mivel a FidelityFX Super Resolution forráskódja szimplán hozzáférhető, és a licenc is gyakorlatilag csak annyit követel, hogy a szerzői jogi és engedélyezési közleményt az adott szoftvernek tartalmaznia kell.

Ami érdekessé teszi ezt az információt, hogy az említett Twitter felhasználó szerint a Nintendo beépítette a FidelityFX Super Resolutiont az agl nevű C++ könyvtárába. Ez az a rendszer, amit a japán vállalat saját fejlesztőstúdiói általánosan használnak az egyes játékokhoz, és ez azt valószínűsíti, hogy a FidelityFX Super Resolution nem csak a Nintendo Switch Sports esetében lesz alkalmazva, mivel innentől kezdve akármelyik belsős stúdió hozzáfér.

Annyit azonban fontos kiemelni, hogy az agl egy zárt megoldás, a Nintendo nem adja ki harmadik félnek, tehát külsős stúdiók nem érhetik el. Itt tehát nem olyan megoldásról van szó, amit a Microsoft alkalmaz, a redmondiak ugyanis az Xbox Series X és S GDK-jába integrálták a FidelityFX-et, külön kiemelve a FidelityFX Super Resolutiont, vagyis az Xboxon ehhez bármelyik regisztrált fejlesztő hozzáférhet.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés