Hirdetés

Jönnek a Netflix által ajánlott tévék

Jó pár kritériumnak kell megfelelni, hogy valaki megkapja a Netflix marketing szempontjából hasznos minősítését.

Az online tartalomszolgáltatással foglalkozó Netflix már most is megkerülhetetlen tényezőnek számít, előfizetőinek száma pedig továbbra is folyamatosan nő. A vállalat számára értelemszerűen nagyon fontosak a televíziók, hiszen a legtöbben ilyen eszközökön keresztül nézik a filmeket, sorozatokat, a cég pedig a  közelmúltban kidolgozott egy kritériumrendszert, amelynek alapján el lehet nyerni a Netflix Ajánlásával (Netflix Recommended) minősítést.


[+]

Azaz, ha valamely modell megfelel ezeknek, akkor a Netflix hivatalosan is javasolja azt a végfelhasználóknak. Ennek nyilván komoly marketing értéke is van, hiszen biztos sokan lesznek olyanok, akik ennek alapján hoznak majd meg egy vásárlási döntést. Az említett kritériumok a kezelhetőségre és a Netflix alkalmazásra vonatkoznak, tehát a kép- és hangminőséget nem érintik. Ennek értelmében például az a tv kaphatja meg  a minősítést, amely "gyorsan, néhány másodperc alatt bekapcsolható, és gyorsan elindítható rajta az app",  amelyik távirányítóján megtalálható a dedikált Netflix gomb, vagy amelyik rendelkezik a legfrissebb Netflix applikációval, és támogatja a legújabb szolgáltatások használatát is. Az idei évben elsőként az LG webOS 4.0 smart rendszert használó televíziói kapták meg a minősítést (egyes oldalakon a Sony XF80 szériáját is megemlítik, de ennek a Netflix oldalán nincs nyoma).

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés