Hirdetés

Jövőre komolyan odateszi magát a Netflix a saját tartalmakkal

Retteghet Hollywood, vagy ott még nem tartunk? Irtózatos ütemben nő az előfizetők száma.

A Netflix öt évvel ezelőtt kezdett saját tartalmakat gyártani és a jelek szerint sikeresnek ítélték a koncepciót, hiszen azóta folyamatosan nőtt az ilyen típusú magazinok, sorozatok és filmek száma. A vállalat a jövőre minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet erre a vonalra, és összesen 8 milliárd dollárt, azaz mintegy 2200 milliárd forintot fordítanak majd ilyesmire. Nem kispályázik tehát a cég, amit az is mutat, hogy a tervek szerint 80 (!) saját filmet forgatnak majd le.


[+]

Ez pedig azt jelenti, hogy a hollywoodi stúdiók komoly vetélytársává léptek elő, hiszen (összehasonlításul) a 20th Century Fox 2016-ban összesen nagyjából negyedennyi filmet mutatott be. A Netflixnek hat évvel ezelőtt húszmillió előfizetője volt, mára ez a szám durván megötszöröződött, és az év végére el fogja érni a 115 milliót, legalábbis az előrejelzések szerint. Nagyon úgy tűnik, hogy a tartalomgyártás, illetve a forgalmazás forradalma zajlik a szemünk előtt, és mi gyakorlatilag fel se fogjuk, hogy milyen történelmi időket élünk.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés