Hirdetés

A NBCUniversal felforgathatja az online streaming piacot

A konszern a következő év elején indítja el saját szolgáltatását, amelyben a filmek és sportműsorok vihetik a prímet.

Újabb óriási cég lép be az online streaming piacra, azaz indítja el saját szolgáltatását. Egészen pontosan az NBCUniversal, vagyis – más néven – a Comcast Csoport döntött úgy, hogy 2020. áprilisában színre lép egy ilyen platformmal, amelynek lesz ingyenes, de reklámokkal dúsan meghintett, illetve egy reklám nélküli, de fizetős verziója is.


[+]

A tervek szerint az Universal mellett a Sony, a Discovery és a Warner Bros által gyártott filmek, sorozatok és showműsorok lesznek elérhetőek ily módon, illetve természetesen az NBC műsorai, amelyek között rengeteg a sport témájú adás. Sőt, ez utóbbiak várhatóan komoly szeletét teszik ki a tortának, hiszen az idei évben eddig a Comcast Csoport költött a legtöbbet ilyen típusú tartalmak sugárzására az Egyesült Államokban (és így valószínűleg az egész világon). Hozzájuk hasonló stratégiát folytat a Disney, amely szintén hamarosan beindítja saját szolgáltatását, így elég komoly kis verseny várható az online streaming fronton, amivel párhuzamosan a hagyományos televíziózás szerepe egyre csökken.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés