Hirdetés

Bevezette az OpenGL 3.3 támogatását a Moore Threads

A cég friss meghajtója a DirectX 11-es tempót is növeli.

Múlt márciusban írtunk először a Moore Threads által fejlesztett grafikus vezérlőkről, amelyeknek novemberben bemutatkoztak az továbbfejlesztett verziói is, idén pedig az MTT S70 futott be. A vállalat folyamatosan dolgozik a rendszer nagy problémájának tartott szoftveres háttéren, és egy új meghajtó keretében bevezetésre kerül az OpenGL 3.3 támogatása.

Az új csomag a korosodó API támogatásán túl jelentősen gyorsít bizonyos játékokon, így például a Valorant 40, míg a Project CARS 10 százalékkal fut majd tempósabban, továbbá a CryEngine v5.7-re épülő Neon Noir tesztprogram, valamint az Unigine Valley DirectX 11-es módja is rendre 40 és 30 százalékos sebességjavulást kap. Mivel az eszközillesztő általánosan javít a teljesítményen, így több programot is érintenek a változások, sőt, a Dark Souls: Remastered, a GTFO, a The Riftbreaker, a SketchUp 2023, illetve a 3D One programoknál a stabilitás is jobb lesz.

A v230.40.0.1-es eszközillesztő temérdek hibát is korrigál, de még mindig hosszú út áll a cég előtt, hogy a szóban forgó hardverek reálisan használhatók lehessenek. Az akarat azonban egyértelműen látszik.

Előzmények

Hirdetés