Hirdetés

Nagyon meghálálja majd a nyolcnál több CPU-magot a Hitman 3

A fejlesztők extra minőségű szinttel készülnek a komolyabb processzort használó PC-s játékosoknak.

A következő év elején, egészen pontosan január 20-án jelenik meg a Hitman 3, amely a konzolok mellett PC-s portot is kap, ráadásul az IO Interactive szerint nem is akármilyet. A fejlesztők az Intel partnereként dolgoznak az optimalizáláson, és az egyik legfőbb iránynak a sok maggal dolgozó processzorok kihasználása számított. Hasonlóval már találkozhattunk, hiszen a Marvel’s Avengers a PC-s verziója is imádta a sokmagos processzorokat, külön beállítási szintek voltak extra számításokkal, ráadásul ezek tényleg hardverfüggetlenül működtek, és nagyon szépen skálázódtak a magok számának növelésével.

A Hitman 3 esetében is ez várható, a fejlesztők szerint ugyanis, ha valaki nyolcnál több magot használó processzorral rendelkezik, akkor extra minőségi szintekhez jut, ami például növeli az tömegben lévő emberek számát a Dubaiban, vagy éppen a rombolhatóság komplexitását Dartmoorban.

Ezen túlmenően a kizárólag DirectX 12 API-t használó játék támogatni fogja a Variable Rate Shading (VRS) technikát, illetve későbbre még a sugárkövetés beépítését is ígérik a fejlesztők, de utóbbi a megjelenés napjára biztosan nem lesz kész.

A Hitman 3-at egyébként továbbra is a saját fejlesztésű, Glacier videojáték-motor hajtja, természetesen a legújabb verzió. Ezt úgy tudjuk, hogy komolyan át is tervezték, hiszen a korábbi változatokban még támogatott DirectX 11 API-t elhagyták a fejlesztők.

Előzmények

Hirdetés