Hirdetés

Nagyobb frissítést kapott a GeForce Experience

A szoftver 3.6-os verziója már támogatja a natív rögzítést az OpenGL és a Vulkan API-t használó játékokban.

Nagyjából négy éve írtunk először a GeForce Experience szolgáltatás elérhetőségéről, de akkor a program még béta fázisban volt. Azóta az NVIDIA rengeteg fejlesztést hajtott végre, így született meg az elmúlt évben a 3.0-s verzió, ami a tipikus felhasználói panaszokat korrigálta, mint például a lassú betöltést vagy a viszonylag magas memóriahasználatot. A program ezúttal elérte a 3.6-os verziószámot, ami egy újabb mérföldkőnek számít, bár nem akkorának, mint az előző fejlesztés. Ugyanakkor a ShadowPlay kiegészült egy fontos funkcióval, így ez a modul mostantól képes az OpenGL és a Vulkan API-t használó programokból is felvételt készíteni úgy, hogy az alkalmazások futhatnak exkluzív teljes képernyős módban.

Ugyan az OpenGL és a Vulkan API korábban sem volt akadály a ShadowPlay számára, mivel teljes képernyős ablakos módban futtatva az adott játékot maga a modul képes volt az asztalról felvételt készíteni, és így gyakorlatilag az adott játék tartalma is rögzíthetővé vált, de erre már nincs szükség. Nem mellesleg ezzel az opcióval nem mindig lehetett garantálni a jó működést, tehát a natív felvételi lehetőség mindenképpen kedvezőbb.

A fenti újítás mellett a frissített program egy ablakba vonja a különböző közösségi megosztásra vonatkozó lehetőségeket, ami végeredményben könnyebb kezelhetőséget jelent.

A GeForce Experience új 3.6-es verziója az alábbi oldalról tölthető le. Fontos kiemelni, hogy a program használata regisztrációhoz van kötve.

Előzmények

Hirdetés