Hirdetés

DirectX 12-es leképezőt kap a Hitman 2

A fejlesztők ugyan a DirectX 11-gyel indítottak, de most pótolták a hiányosságot.

A novemberben megjelent Hitman 2 című játék esetében furcsának tűnt, hogy csak DirectX 11-es leképezőt támogat, holott az előző részben megoldott volt a DirectX 12 támogatása is. Az IO Interactive azonban nemrég bejelentette, hogy még a mai nap során érkezik egy javítás az újabb játékhoz, ami tartalmazza a DirectX 12-es módot.

A Microsoft explicit API-jára írt leképező használata opcionális, leginkább akkor segít, ha a processzor limitálja a feldolgozást, mivel lényegesen kisebb többletterhelés mellett történhet meg a parancsok generálása, ráadásul több szálon. Grafikailag nem lesz különbség a DirectX 11 és 12 módok között.

Az IO Interactive elmondta, hogy a DirectX 12-t az összes, említett API-t támogató AMD és Intel GPU-ra, illetve az NVIDIA Maxwell, Pascal, Volta és Turing architektúrákra tervezték. Bár a Microsoft legmodernebb API-ját a Kepler és a Fermi architektúrára épülő GeForce-ok is támogatják, ezekkel a hardverekkel nem igazán fog működni a megírt leképező, így a bekapcsolása a Hitman 2 esetében ellenjavallt.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés