Hirdetés

Hivatalosan is bejelentették a Vulkan módot az Oxide Games megastratégiájához

Az újítás az Ashes of the Singularity: Escalation 2.4-es frissítésében lesz elérhető, tulajdonképpen napokon belül.

A Nitrous videojáték-motorra épülő Ashes of the Singularity leginkább a DirectX 12 implementációról híresült el, és a fejlesztők megígérték azt is, hogy támogatni fogják a Vulkan API-t. Időpontot azonban nem mondtak, így elég sokáig kellett erre várni. Ennek nagyrészt az Ashes of the Singularity: Escalation megjelenése volt az oka, ami nagyon sok szempontból bővítette az alapjátékot, sőt ez a verzió tulajdonképpen fel is váltotta a korábbi kiadást.

Az útitervek változásával a Vulkan API beépítésére egészen a 2.4-es verzióig várni kellett, illetve még kell várni, mert ez augusztus 24-én érkezik (a béta verzió opcionálisan most is kipróbálható), de most már biztosan elérhető lesz, így a Windows 7, 8 és 8.1 operációs rendszereken ragadt játékosok is használhatnak explicit API-t.


[+]

Az eddigi adatok alapján a Vulkan API nagyjából arra lesz képes, amire a DirectX 12. A képminőség meg fog egyezni, míg a teljesítményben lehet kicsi eltérés, de nem szabad elfelejteni, hogy a DirectX 12-re már igen kiforrott a kód, míg a Vulkan módról ez még nem lesz elmondható a megjelenés pillanatában.

A beépítés egyébként nem csak egy ígéret teljesítése lesz, hanem egy fontos lépcső, ugyanis így elhagyható lesz a DirectX 11 támogatása, és ez megnyitja az utat a Nitrous olyan továbbfejlesztési lehetőségei előtt, amelyeket eddig a DirectX 11 megléte hátráltatott.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés