Az Amazon az elmúlt időszakban gőzerővel kezdett nyomulni a saját, Fire TV névre hallgató smart platformjának népszerűsítésével. Egyre több gyártóval egyeztek meg arról, hogy azok televízióiba, tévéfelokosítóiba bekerüljön ez a rendszer. Így többek között a Panasonic és a Hisense is beemelt már a kínálatába olyan modelleket, amelyek a Fire TV-re épülnek.
Az üzleti modell részét képezik a hirdetések is, hiszen a platform kezelőfelülete is reklámhordozóként használhat. Ez nem újdonság és nem is ritkaság, hiszen a riválisok, például a Google vagy a Samsung is él ezzel a lehetőséggel, hogy pénzhez jusson.
Azonban az Amazon most ennél is tovább ment, mert egyes felhasználók arra panaszkodnak, hogy a Fire TV-s termékük bekapcsolását követően azonnal elindul egy teljes képernyős, leállíthatatlan és átugorhatatlan reklámfilm, ami nyilván bosszantó lehet. Az Amazon egyelőre hivatalosan nem reagált a negatív reakciókra.