- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Állvány topic
- 3D nyomtatás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Venyera7
senior tag
Az a baj, hogy fehérvári vagyok,illetve a garanciajegyet sem adta a vodafone a készülékhez, szóval mindenképpen menni kell valamelyik üzletbe. Remélem minden simán megy majd így, viszont ha visszadobják a telefont javítás nélkül, akkor még teszek egy próbát az Oktogonnál. De bízom benne, hogy egy olyan partnercéggel,mint a voda nem b@szakodnak, mint egy magánszeméllyel.
[ Szerkesztve ]
-
Venyera7
senior tag
Olvastam a hozzászólásokat és feltünt, hogy a zsanéron bármilyen karc/kopás kizáró ok lehet...
Nos nekem azért vannak rajta apró pontszerű benyomódások és kopás is van rajta, pedig tokban volt. Ilyen esetben lehet szét sem szedik és visszadobják? -
Venyera7
senior tag
Voltam a vodafonenál és kiderült,hogy van biztosítás a telefonra, szóval megtörtént a kárbejelentés is. Megjavítják vagy cserélik a telefont, 36e forint önrészt kell fizetnem. Az ügyintéző mondta, amikor meglátta a telót modta,hogy felejtsem el hogy ezt gariban javítják...
-
ribarszki
őstag
Az új 6.1 frissítés után másnak is kiégeti a piros szín a szemét? Kezdőképernyőn a piros ikonok olyam szinten vannak túlhúzva. De állítani sem tudok rajta.
-
helixP
nagyúr
Update a garis történetemről:
Most beszéltem az Oktogoniakkal, és úgy tűnik, hogy már meg is rendelték a készülékhez az alkatrészeket, amik a jövő hét elején érkeznek, így nincs kizárva, hogy már a hét második felében elkészül a készülék (kedden még bevizsgálás alatt volt).Tehát úgy néz ki, talán engem nem szívatnak mindeféle méltányossági körökkel.
-
-
-
helixP
nagyúr
Aki esetleg sikerrel tett fel és használ "zsanér védő fóliát" vagy "skint" milyet vásárolt?
Anno én is tettem fel, de kinyitott állapotban összegyűrődött, valószínűleg túl vastag volt.
Köszi -
helixP
nagyúr
válasz depence #2819 üzenetére
Gondolom, már felesleges lenne linket kérnem hozzá, mert Alin egy pár hónap alatt kipörögnek a hirdetések.
Amúgy most jeleztek az Oktogonról: "Javítás befejezése", mehetek érte. Remélem, ezt azt jelenti, hogy javítottak is rajta valamit, nem pedig azt, hogy ők befejezettnek tekintik a folyamatot
[ Szerkesztve ]
-
helixP
nagyúr
Folytatódik a stand-up comedy: Kiderült, hogy téves volt a kommunikáció az oktogoniaktól és nem szerelték meg a készüléket, cserébe viszont kaptam egy 250 ezres árajánlatot. Mechanikai behatás miatti grancia vesztési miatt (keret, 2 akksi, kijelző)
=====================================================
Kérés:
Akinek sikeres volt a fellebbezése korábban, megtenné, hogy elküldené nekem a szövegezést, vagy a pontokat, amire hivatkozott csak hogy ihletet merítsek az én levelemhez?
Köszönöm előre is!
====================================================[ Szerkesztve ]
-
-
Venyera7
senior tag
Egy jó opció lehet annak, akinek nem javítják garaciában a telefonját.
Viszont nyilván nem 1 hónap elteltével célszerű káresetet jelenteni.
Bár kérdés mennyi önrészt kell fizetni és megéri e, tekintve a készülék használt piaci értékét. A vodafonnál ez 2500ft-ba kerül havonta... Csak nyilván ott a náluk vásárolt készülékre let kötni.
Ui.: közben tegnap leadtam a vodafonehoz a készüléket javításra, 1-1.5hetet mondtak rá.[ Szerkesztve ]
-
válasz Venyera7 #2829 üzenetére
– 30%-os önrész terheli az Ügyfelet a javítás árából, minden olyan szervizelés esetén, amikor egy védelmi esemény történik adott készülék tekintetében.
– 40%-os önrész terheli az Ügyfelet készülékcsere esetén és azon javítások esetében, amikor több védelmi esemény vagy eseményláncolat történik adott készülék tekintetében.Kivételt képeznek ez alól a Samsung Galaxy Fold és Flip készülékcsalád termékei, melyek esetében 35% önrész terheli az Ügyfelet a szervizelés díjából egy védelmi esemény esetén. Csere vagy több védelmi esemény esetén 45% önrész terheli az Ügyfelet.
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
-
helixP
nagyúr
Megjött a standard válaszom:
"A készülék kijelzője külső mechanikai hatás következtében megsérült, mely sérülés nem kezelhető jótállás körében.
A fentiek ellenére és az eddig tapasztalt kellemetlenségek miatt, valamint kérését figyelembe véve méltányossági javítást szeretnénk felajánlani Önnek készülékére, amely egyszeri alkalomra szóló díjmentes javítás.”
Nekem úgy tűnik, hogy csak meg kell írni a fellebbezést, ha a belső kijelző kapcsán visszajön a szerviztől. Valószínűleg az Oktogon szerviz nem dönthet erről saját hatáskörben, a Samsung Hungarynek meg dokumentálnia (engedélyetetnie?) kell ezt a fajta javítást.Szóval most épp örülök, gondolom kb. 2 hét, mire kész lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BMW topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen