- Milyen videókártyát?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- iPad topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Így építsd a billentyűzeted!
- Micro Four Thirds
Hirdetés
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Premier előzetest kapott a Venture to the Vile
gp Befutott a PC-s kiadás, a későbbiek során PlayStationre is megkapjuk a játékot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz szotyika77 #158037 üzenetére
Ha városba kell, és kezdő jogsis nőnek (ez mindegy is, hogy milyen nemű), akkor a Fiesta vonalon maradnék, viszont nem értem ezt a márkamegkötést, hogy ezt-meg azt nem. (2010-es BMW-t én is vennég 1,5 milláért mondjuk)
Mert így kimarad a Swift, Grande Punto, Pug 206/7. Még a listára venném: Toyota Yaris, Mazda 2, Corsa.
De van egy olyan érzésem, hogy valamelyik kritériumból engedni kell, és gyanús, hogy nem a pénz az. 1,5 millióig, hibátlan, megbízható, olcsón fenntartható, keveset fogyasztó 8 éves autó kell.
Vagy 1,5 millió csak az autó, és még azon felül átírás, szervizelés stb?"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz szotyika77 #158049 üzenetére
egy Grande Punto TJET az nem szar pedig kinezetre sem
1.5M-ert meg abbol eleg patent db-t lehet kapni
több drón kell ;P
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szotyika77 #158962 üzenetére
Merga ki fog rohadni alólad, rövid időn belül.
-
válasz szotyika77 #165688 üzenetére
Én a 7er-re szavazok!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szotyika77 #165688 üzenetére
Ha már Fiesta, Polo? SDI-vel elég minimál költségből el lehet gurulni.
-
akos727
senior tag
válasz szotyika77 #166278 üzenetére
Hátsó híd->két hátsó kerék ne rogyasszon befele.
-
válasz szotyika77 #166781 üzenetére
Szia!
A TIR-ben minden össze van gyűjtve, kalkulátorral
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz szotyika77 #166783 üzenetére
8 éve tag vagy és nem tudod mi a TopikInformációsRendszer?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
gzbotii
veterán
válasz szotyika77 #171094 üzenetére
Egyik volt munkatársamnak ilyen van, lassan három éve. Szereti. Városi autónak használja, túlzottan nagy gondokat sem mesélt vele. Én egyszer vezettem/ültem benne egy kicsit, nekem nagyon fapad volt (az a konkrét modell). De viszont jó kis kanyarvadász autó.
Elméletileg 2006-tól szerelték a hírhedt 1.6 Prince motorral, az kerülendő.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Doki16
addikt
válasz szotyika77 #176437 üzenetére
Munez után szabadon. 5 kilométerterre?
Hogy a kérdésre is válaszoljak. Hosszú távon nem fog jót tenni neki. Még nyáron hagyján, mert ott legalább víz be fog valamennyire melegedni, de télen a városban mindig hideg olajjal fogsz járni, ami azért nagyon nem jó.
Ilyen távra inkább valami egyszerű benzines vagy (félve mondom csak) hibrid.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szotyika77 #176437 üzenetére
Ha hajlandóak vagyok diagon figyelni, hogy mikor regenerál, és olyankor pluszban autózni, akkor talán elviselné valamennyire. Ekkora távra viszont elkezdenék PHEV-re spórolni
[ Szerkesztve ]
-
Wmwinters01
tag
válasz szotyika77 #176437 üzenetére
Vagy esetleg bicikli, ha az út nem valami nagyon forgalmas úton vezet. Párommal mi kb 4 km-re lakunk a munkahelyétől (onnan az enyém plusz 2 ) amikor jó az idő mindig biciklivel megyünk, reggeli edzésnek és ébredésnek nagyon jó, és általában sokkal gyorsabb is mint autóval, olcsóbb és jót lehet beszélgetni abban a 15 percben
szerk.: és akkor az autót se feltétlenül kell eladni, vagy cserélni
[ Szerkesztve ]
I`m not afraid to die, I just don`t want to be there when it happens.
-
Doki16
addikt
válasz szotyika77 #176447 üzenetére
Ha a pénztárca engedi akkor egy elektromos a legjobb választás. Megvétel után gyakorlatilag a jelenlegi állásod szerint ingyen tudsz vele közlekedni. C-Zero I-miev vagy egy Leaf 1. De ezt te tudod, hogy mennyi pénzed van rá.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Wmwinters01
tag
válasz szotyika77 #176447 üzenetére
Csatlakozom, akkor simán megéri a hibrid/elektromos és azzal a tél is ki van pipálva
I`m not afraid to die, I just don`t want to be there when it happens.
-
nagyúr
válasz szotyika77 #178625 üzenetére
Szia, egy biztos, a Micra nagyon kevés lesz a gyerekcuccokhoz.
-
ZolkoW
őstag
válasz szotyika77 #178625 üzenetére
9 évest 18 évesere váltani tényleg furán hangzik, de nekem is 18 éves autóm van, és főleg csak rozsdásodási baja van, mivel udvaron áll 10 éve.
Az Astra kombi egyébként? Mert pelenkázni annak a hátuljában lehet igazán
Nyilván az ár fontos tényező még, értem a dilemmát. Talán az Astra ellen szól még a kicsi motor, de egyrészt nem ismerem, másrészt nem tudom, ez mennyire szempont.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Morris
veterán
válasz szotyika77 #182982 üzenetére
Ha megbízható és megfelel az elvárt kritériumoknak, akkor jó opció lehet.
De akkor inkább úgy kérdezem, hogy az általam támasztott követelményeknek megfelelnek azok a típusok amiket írtam?
Twingo
Alto
206
Micra
Swift
Matiz
Yaris
Lupo
Polo?Látva a kínálatot az is lehet hogy felemelem a keretet 1m-ra
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
válasz szotyika77 #188681 üzenetére
focu 1.6 benya?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
dj79
senior tag
válasz szotyika77 #188681 üzenetére
H Astra, z16xer motorkóddal, abban nincs egr, ami a városi használat miatt plusz pont, cserébe van okoskerék. Focis II, 1.6 benzin sem rossz, sőt megnéznék egy Nissan note-otnis. Ha viszont nagyon sok a város, kettes Prius is opció lehet (mi két gyerekkel is elférünk benne)
-
dj79
senior tag
válasz szotyika77 #189167 üzenetére
Városra egy kettes Prius pont jó lehetne a megcélzott ársávban. Befér a hordozó a két üléssor közé kényelmesen, a csomagtérbe szerintem a babakocsi is, ráadásul megbízható technika, általában jól felszerelve.
4m környékén kevés normális méretű, jól felszerelt új autó van sajnos. Szerintem személyi kölcsön helyett a lízinget érdemes árszamolni, lehet, hogy olcsóbban jön ki a végén (mármint ha véget ér a mostani helyzet és a személyi kölcsön kamatai visszamennek a korábbi szintre. -
molnarpeter
nagyúr
válasz szotyika77 #189207 üzenetére
2-2.5 között érdemes lenne az elektromos lehetőségeket megnézni. Városba az a legjobb, és ha úgyis van másik autó hosszú utakra, akkor csak a töltés a kérdés (utcán parkolva nyilván nehezebb, de ha van legalább udvar, vagy akár munkahelyen adott a lehetőség, mindjárt jobb). Összességében lehetne vele spórolni egy szemmel látható összeget [link]. Kérdés, hogy mekkora csomagtartó kell, C-Zero/iOn/i-MiEV nem egy óriás, viszont itthon gyakori és biztosított a szervizháttér. Esetleg még látok most egy olcsóbb Fluence ZE-t, illetve Leaf is lehet már 3m alatt. 3.5-4 között pedig ott az Ampera, bár az karosszéria forma tekintetében kompromisszumot jelentene, viszont lenne egy korrekt elektromos hatótáv, és mellette benzinmotor is, ha lemerült.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szotyika77 #189268 üzenetére
Szuper 3 dolog, ami érdekes lehet:
Auto van Beuwenn (holland autókat hoz be, jelentős része Ampera)
e-service Solymár (magas szinten művelik az Ampera javítást)
fb csoport (GYIK elolvasása erősen ajánlott) -
molnarpeter
nagyúr
válasz szotyika77 #189272 üzenetére
Gyakorlatilag semmit. Mancika elgépelt valamit pl okmányirodában, és most derült ki. Vagy ha pl motorszám olvashatatlan, azt műszaki vizsgáknál a záradékok között megtalálod, ez utalhat olvashatatlan azonosítótól motorcseréig bármire, igazából nem egzakt dolog az sem (és egy esetlegesen cserélt motor sem feltétlenül rosszabb semmivel, ha ismertek a körülmények).
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz szotyika77 #189455 üzenetére
Ez a két autó nagyon nem egy liga. Nem értem miért csak ez a kettő maradt a rostán. Astra-ból 2012 utánit néznék a helyedben, tehát fl-t. Sok apróságot javítottak, ilyen a fékmunkahengerek hibája, vagy az M32-es váltókkal való kenési gondok.
Az A16XER/B16XER motor rendszeres olajcserével tartós, F17-es manuális váltóval szerelt példányoknál, amiben érdemes olajat cserélni (nem szoktak) nem igazán fordul elő probléma. A vízkörben egy műanyag T elágazás szokta megadni magát, gyújtótrafó hiba előfordul (állítólag gyertyacsere hiánya miatt gyakoribb).
Lehet érdemes a 3m-es keretben egy Astra J-t keresni, fl-t, fiatalabbat, szebbet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
akooos
veterán
válasz szotyika77 #189455 üzenetére
A micra szűkös lesz, az a motor pedig elég gatya.
+1 arra, hogy micra árban keressetek egy Astrát. -
BigBlackDog
veterán
válasz szotyika77 #189455 üzenetére
A leírás alapján az Astrát választanám.
-
Tothgera30
Ármester
válasz szotyika77 #189459 üzenetére
Annyiért már négy-öt év körüli, kitűnő állapotút is kifoghatsz. Ha rám hallgatsz, Sports Tourer-t keresel (legalább a gyerkőc cuccai elférnek), 1.6 szívóval vagy 1.4 Turbo-val. Előbbi igénytelenebb, nincs kettőstömegű, de lényegesen lomhább a másfél tonnás bódéval.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz szotyika77 #189466 üzenetére
Az 1.4T fürgébb, és még chip felülírással is morcosítható. Ott az M32-es váltóban érdemes időszerűen cserélgetni az olajat, illetve tízezrenként Dexos1 gen2-t adni neki. A hatchback is elég nagy, szerintem tettszeni fog.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Gombinyó
őstag
válasz szotyika77 #192617 üzenetére
Városba a helyedben szívóbenzinest néznék. Az utolsó Auris kombi belefér a keretbe 1 évesen, nem sok km-el, az 1.6-os motorral. HSD-vel lenne a legjobb, de az már drágább, viszont a fogyasztása városban jóval kedvezőbb és automata, ami nagy előny lehet. El lehet gondolkozni esetleg, hogy mennyi idő alatt hozná be a különbséget fogyiban. Nem írtad meddig tervezel vele, a turbos motorok nem fogják díjazni hosszútávon a rövid utakat.
-
Doki16
addikt
válasz szotyika77 #192617 üzenetére
Én a helyedben simán néznék ezek közül egyet. [link]
Egyszerűen a HSD-nél nem létezik jelenleg jobb megoldás városba. Persze az elektromoson kívül, de az gondolom nem játszik. Atombiztos konstrukció, automata, olcsón fenntartható.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz szotyika77 #192645 üzenetére
Egyáltalán nem kell félni tőle. Én a sajátomat 2,5 évesen vettem 166k km-rel. Nagyon jól bírja a HSD a felhasználást, főleg ha ilyen sok belekerül az azt jelenti, hogy végig pályán volt használva. Ezeknek a motoroknak meg álom egy állandó meleg üzemmód, mert szög egyszerű szívóbenzines. Az akkumulátor meg nagyon jól bírja. Nekem 170k km-nél még 100%-os volt. Normális valamire való villanyautó az a Leaf2 meg a Ioniq. Na ezek éppen hat milliótól indulnak, most a HAHU-n. De napi 10 km-re bőven jó lenne neked egy PHEV is. Az meg lehet egy cmax, gte, ampera stb. [link]
Én személy szerint a GTE-t ajánlom. 6-ért már jó Golfot lehet kapni és azért ott van erő bőven. Mondjuk ez neked kicsi akkor ott a PassatA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Paxker315
addikt
válasz szotyika77 #192645 üzenetére
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
alázógyík
őstag
válasz szotyika77 #192694 üzenetére
A dugót és a sok várost egyik se szereti, sőt.
Viszont ha csak ebből a kettőből lehet választani, az ecoboostot biztos elfelejteném. -
vzsryl
nagyúr
válasz szotyika77 #192694 üzenetére
Városba bőven elég valami kis szívó benzin is, szóval ha más verdák is szóba jöhetnek, akkor i30 1.5 benzint javaslok. Ezeknek nagyon rövid a váltója, tehát lehet velük dinamikusan autózni városi körülmények között.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
ngaba
aktív tag
válasz szotyika77 #192710 üzenetére
Az Ecoboostról (és a Ford hozzáállásáról) olvasd el ezt: [link]
Persze igazságtalan vagyok, mert ez már elvileg javított széria, de ilyen az ecoboost híre, és neked kell majd egyszer eladni... (És a Ford tartotta meg az ecoboost nevet, nem én.)
-
oliwire
őstag
válasz szotyika77 #192710 üzenetére
Van itt a a fórumban Tsebacsi fórumtárs, aki sajnos megjárta az Ecoboosttal, viszont nálam is pont ilyen van. (2016-os, 1.5, 182 LE, 4 henger). Szeptember óta 5000km-t mentem vele, 104000km-rel vettem. A folyadékszinteket 2-3 hetente csekkolom, de eddig minden okés vele. Statisztikák alapján kockázatosabb motorként tűnik fel, mint a Hyundai motorjai, de van, mikor hibátlanul teszi a dolgát. Küllemre engem is jobban megfog egy Focus, mint egy i30. De az i30-ak is nagyon szépek szerintem!
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz szotyika77 #192724 üzenetére
Te döntesz. :)
Az autós topicban írták, hogy 8 év / 150.000 km garanciát adnak a motorra most. Ha korrektek, akkor védve vagy addig. És ott elolvashatod a két említett fórumtárs történetét is (tsebácsi, cappa72).
-
oliwire
őstag
válasz szotyika77 #192725 üzenetére
Jaj most látom, hogy te a Focus mellett a Ceed volt még, amit néztél, nem az i30 valahogy belekevertem azt is, szerintem egy másik kommentből
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szotyika77 #192731 üzenetére
Városba szívó motort néznék, de még inkább hibridet, sőt, plug-in autót, már amennyiben van töltési lehetőség
-
diegho
nagyúr
válasz szotyika77 #192730 üzenetére
Nekem nagyon tetszik az új Focus belseje, imádom, szerintem jó autó.
-
vzsryl
nagyúr
válasz szotyika77 #192734 üzenetére
Pedig van szívó motoros kombi ennyiért, és már említettem is: [link]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szotyika77 #192752 üzenetére
Az előző generációban jobb volt az i30, de az újakból a Ceed-ben még nem ültem, így nem tudom megmondani. Annyi biztos, hogy a vállalaton belül a Hyundai a feljebb pozícionált, jobb minőséget képviselő márkanév, a Kia pedig a sportosabb.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szotyika77 #192802 üzenetére
Ez a Mercivel közösen fejlesztett motor, ilyet raknak az A osztályba is, de a Renault még a Dacia Dusterbe is. Nem régóta van piacon, így annyit lehet róla tudni, hogy haladni lehet vele és nem fogyaszt rosszul. A megbízhatóságról majd 5+ év múlva lehet beszélni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Gombinyó
őstag
válasz szotyika77 #192802 üzenetére
A Kadjar baromi kényelmes autó az alap ülésekkel is, az 1.33Tce pedig épp elég bele szerintem. A 140 lovasat próbálgattam én is, lazán mozgatja a bódét, de igazán jól a megane halad vele. A fogyasztása meglepően jó volt. Utólag kicsit bánom is, hogy corollát vettünk helyette.
-
Gombinyó
őstag
válasz szotyika77 #193022 üzenetére
Már legalább 5 éve lehet kapni. Nincs vele különösebb nyűg, eleinte volt kokszosodás gond, amit gariban orvosoltak az érintetetteknél és azóta kiküszöbölték azt is. Nekem corollában van február óta, a motor a legszerethetőbb része az autónak.
-
BigBlackDog
veterán
válasz szotyika77 #193022 üzenetére
Szerintem az 1.2T viszonylag már régebbi, van tapasztalat vele. Itt a fórumon is van tapasztalat, ha jól rémlik pl. Sky11-nek is ilyen motorral szerelt Aurisa van. Én sok rosszat még nem olvastam erről a motorról.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz szotyika77 #193040 üzenetére
Attól meg pláne ne félj, hogy 3 hengeres, mivel nem az. Ez még 4 henger, ellentétben az ecoboostal. Álló helyzetben gyakorlatilag nem érzed, hogy jár, annyira sima.
-
Gombinyó
őstag
válasz szotyika77 #193043 üzenetére
85kw/185nm? Kétlem, hogy az elmúlt pár hónapban átdolgozták volna 3 hengeresre. Ha mész vezetni kérdezz már rá nála, hogy honnan ez az infó.
Hátha másik értékesítőhöz kerülsz, aki azért jobban képben van azzal amit árul. -
Ádám16
addikt
válasz szotyika77 #193045 üzenetére
Láttam a minap egy vörös CH-R-t fekete tetővel, fekete felnivel. Egészen megkívántam.
Nagyon japán a szó nem feltétlen jó értelmében, de nekem begyere. -
Qru
MODERÁTOR
válasz szotyika77 #205252 üzenetére
Telen hidegben kell neki 10-15 km mire bemelegszik. Hatareset…
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen