- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz FrankMonzano #155359 üzenetére
+1 a 328i-re
Golf 4 helyett, városi szaladgálásra egyértelműen Swift II 1.5.
-
Namármost, a vízhőmérőnek nem szabad hinni, mert mikor teljesen beáll a mutató, akkor még csak 75 fokos a víz. Ez az autók túlnyomó többségénél így van. A mutató 75 és 90 között ugyanazt mutatja. OBD-s az autód? Dugj rá valami olcsó kiolvasót és nézd meg Torque alkalmazással a hőmérsékletet, de ha menet közben a mutató is visszamegy az nem normális. Valószínűleg állandóan nyitva van, megálláskor pedig nem hűti a menetszél, így érthetően melegszik tovább. Amint elindulsz a menetszél + nyitott állapotban ragadt termosztát pedig túl jó munkát végez.
-
válasz FrankMonzano #155386 üzenetére
Nem is értem, mit is szeretnél? Újabb és más autót akarsz, mint a Golf, de egy 2005-ös autóra sem elég a pénzed. Miről is beszélünk akkor?
Nézheted felőlem az 1.3-ast is, a legtöbbje már túl van a nyelestengely csapágy cserén. Az 1.5-ös SX4-ekhez sem kellene sokat hozzátenni, 150-250e ft-ot. Az is egy kiváló alternatíva szerintem.
Nem tudtam, hogy ennyiért is mennek 2-es Fókák, de ez sem rossz szvsz. [link]
-
-
-
-
válasz bitpork #156038 üzenetére
Mármint mire gonolsz? Arra, mint a BMW-s zebrás esetre, szal hogy mindenki jelentgethet mindenkit? Jobb esetben csak arra, hogy ha kiflibe hajtják az autódat és mondjuk lelépnek, akkor egyszerűbb átlátni a dolgokat, hogy mi hogyan volt, ki volt a vétkes, stb.
YT-n is elég sok videó van már ilyen biztosítási csalásokból, már Angliában is előfordult sokszor, ráugranak a motorháztetőre, motorral elesnek az autó előtt, stb. Az ilyenekre tök jó.
[ Szerkesztve ]
-
válasz bitpork #156041 üzenetére
Jaja, az osztrák helyzetet vágom, meg ugye Szlovákiában sem lehet szélvédőt takaró dolog, ebből kiindulva dashcam sem. A magyaroknál gondoltam, hogy ez jön szóba, de annyival le is zárnám, hogy hűen mutatja, hol tart az ország. Ez az én véleményem és nem akarok senkivel vitatkozni róla.
-
válasz Szajo #156147 üzenetére
Nem. Én vezettem 1.0-ás Focust, 125 lovas. 5 ezer alatt gyakorlatilag belül nincs hangja, bármilyen erőlködés nélkül indul 2.-ban is, az autópálya tempó pedig gyerekjáték és nem is forogja túl magát a motor, 3 ezer körül/alatt van még ott is. Tényleg sok jót olvasni róluk. A fogyasztása parádés.
-
-
válasz Mauzes #156436 üzenetére
Az első három lenne a befutó nálam. Az i40 sem rossz egyébként, taxizni volt alkalmam vele kétszer, szerintem egész kellemes, csak első látásra szokni kell a középkonzol kinézetét. A favorit innen az 508, a motor is jóféle, de ugyanaz van a Mondeoban is.
Én már elvesztettem a kedvem bármilyen vag autó iránt, azok után, amiket a topikban olvasni.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz bitpork #156446 üzenetére
Hát nem szar, újonnan biztos jó volt, csak ugye amiket most is írtál, azok rányomják a bélyeget. Nagyon finom lenne egy 3.0 tdi A6 is nekem, de ahogy látom hogyan használják az emberek az autóikat, egyelőre köszi, de nem. Geli is szép köröket fut vele, de tanulni jó.
Az is vicz, ahogy az új dízeleket vezetik, kuplunggal csúsztatva tartják lámpánál emelkedőn az autót, parkolóból kiállva is, míg lesz hely kijönni, a taxis 1100-on vereti a kettőstömegűnek, aztán megy a csodálkozás, hogy beszarik az autó 150e km után.
Jó a társaság, nekem nincs vele bajom. Jó az 1.9 ptdi is, elég jó infókat találni ott, hogy hogyan lehet gatyába rázni, milyen olaj a jó, stb. Csak rossz nézni, hogy hogyan kell összekapirgálni az autót a 3x visszatekert autó után, ami elég jellemző odahaza.
A másik meg, oké, most van ráátásunk a crtdi-re meg a pd-re Mágus által, de más márkáknál is előjöhetnek ezek a körök, csak ott nincs meg a mindentudó varázsgömb. Nem hiszem, hogy egy hdi veztengely vagy magasnyomású örökéletű, de úgy általában jobban bíznak az emberek benne, elég sok baki volt a vagnál mostanság.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Kos 7 #156751 üzenetére
Ja, annyira megvenném a 2.0turbót, meg mellé egy robogót bejárni a 2x5km-re.
Gyakorlatilag ha nincs jeges takony az úton, 24/7 jó a robogó, csak kell egy minőségi kabát.ps: néha én is 2km-re járok be autóval, de sokat melózom és nincs kedvem hajnal 1kor fáradtan hazakullogni, igaz nem turbós.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz Acheron #160157 üzenetére
Nekem még mindig sikerült hozni a gyári alattit. Sőt, a mostanié 13.1 liter / 100km. 180km / 20 liter után üres a tank és 10.9-11.1 között ingadozott az átlag. Az durván pont annyi a távolságra vetítve. A vezetés nem csak abból áll, hogy nyomjuk a gázt meg fékezünk, egy külön szak lehetne, hogy hogyan kell takarékosan vezetni.
-
-
-
-
válasz BigBlackDog #161977 üzenetére
Ja pl itt a volvo oldalan majdhogy az osszes extra funkcionak van kulon aloldala es lehet kerni ajanlatot utolagos felprogramozasra.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz hülyegyerek #162694 üzenetére
Ha releváns, akkor pont ezzel a paraméterrel (1500kg, 180 ló) én 7.2-7.5 között járok pályán (112 tempomat). 20% város, 80% pálya, és ez egy 16 éves motor az S60-ban.
-
válasz hülyegyerek #162711 üzenetére
-
válasz Napfénysüti #163799 üzenetére
-
-
válasz tboy93 #164189 üzenetére
A 20i nem jó, a 170 lovas semmiképp, a 150-nél is befigyelhet olajfogyasztás. 25i is szar már ilyen futással, több olajat eszik, mint benzint.
Én kétszer örültem a 25-nek. Mikor megvettem, meg mikor nagynehezen, nagy bukóval eladtam. Most hirdeti 1.5x-es áron kicsit sarkosan kikamuzva a kereskedő, majd jól rárohad.A 28i öreg ahogy írták, de az utolsó jó benzines bmw motor. Nem egy M50, de még oké. Havernak van 5-ösben, 258e km és nem eszik még semmi olajat.
[ Szerkesztve ]
-
válasz szőröscica #164263 üzenetére
Meg részecskeszűrő
-
-
válasz Johnny_vT #164479 üzenetére
Aprilisban vettem 2.0t-t, 8500km-t mentem vele azota, most 179e km van benne, a motoron semmi olajfolyas es eddig jo egeszsegnek örvend. Eg dolgot nem szeretek benne, a manualis valtot. Pontos, jó váltó, de megbántam, hogy manuálist vettem. meg túl rövid is szvsz. Egy milliméter olaj se ment le a nívóról azóta. A fogyasztasa full város klíma, sok indítás 10.5-11.5 között. Országúton 6,5.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz barnam_ #164554 üzenetére
Tipikus otthoni suzukis szemlélet, hogy ami egyszer drága volt, az most ipari hulladék, a nagymama éves költségvetését IS rá kell költeni, kinyomott szemű 700 ezerről 200ra visszatekert taxinak kiesett a futóműve és még a turbója is elszaródott így az egész széria egy szar. FL utáninál már SBC sincs, így ott azzal sem kell számolni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #164558 üzenetére
A váltó csak az 1.3-at érintette, ha jól tudom. Az 1.5-nek valami fals katalizátor check engine hiba rémlik.
-
válasz molnarpeter #164618 üzenetére
De, az. Mehetne egy vitrinbe a 2.2 dcat-tel, meg a 2.0 pd-vel.
-
válasz hülyegyerek #164723 üzenetére
Nekem adja a neved, ha számít.
A dácsiát meg meghagyjuk annak, aki azt vesz.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz BigBlackDog #165165 üzenetére
Palyas 8 literes fogyasztasba eleg sok 6 hengeres is belefer.
-
válasz BigBlackDog #165175 üzenetére
Nekem 9 az atlag, varos + 110 palyaval. Tiszta varos 10,5-11 klimazva, fix 96-tal 6,7. 2.0t 180 lo.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz B-L-A-C-K #165184 üzenetére
Anglia. Teljesen jo, en is azt hittem nem, de az. Otthon 150-nel megyek, de kint nem vonz.
Kisza25: 24 vagyok, 4. Autom, a leggyengebb 150 lovas volt, de nalam az a minimum. Sorban 230, 150, 192 es most 180, de kell a chips. Nem birom a gyenge autokat.
[ Szerkesztve ]
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen