- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
Kicsi OFF. [link]
A 200 km/ó-t nem hiszem el, de komoly pusztítást végzett a Lex, remélem lecsukják a sofőrt.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
No, megvan a vezérléscsere. Ilyen állapotban van a lecserélt szíj 5 év és 80.000 km után. Sehol egy icipici repedés...
Ha már ott voltam a szervizben, kicsit körülszaglásztam a szalonban. Az új Focus hátul talán még kisebb, mint a Bravo, magam mögött csak a nyakamba tett lábakkal férek el. A műszerfala viszont egész jó, a váltó érzetre jónak tűnik.
A Fiat 500L kb. 2x akkora, mint hinné az ember. Brutális, mennyi hely van benne, simán beférek magam mögé. Ha nem lett volna benne üvegtető, akkor a fejtér is rendben lett volna. Az ára is brutál, annyiért Golfot is kapni.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Az egyik mondat (A járművet őrizetlenül hagyni abban az esetben szabad, ha a vezető gondoskodott arról, hogy a jármű önmagától el ne indulhasson és illetéktelen személy azt el ne indíthassa.) szó szerinti idézet a KRESZ-ből. A többi szöveget nem tudom honnan szedték.
Valahol egyébként jogosnak tartom a bírságot, mert tényleg mindent meg kell tenni a bűnmegelőzésért. Alkalom szüli a tolvajt, egy nyitott kocsiból pedig könnyebb portyázni, mint egy bezárt kocsiból. Ha loptak volna a kocsiból, akkor a tulaj pampogna a leghangosabban, hogy így meg úgy a rendőrség.
A profibb tolvajokat persze nem állítja meg, ha zárva van a kocsi, de ez is több a semminél.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
1, mi az, ami ki van pipálva az immobiliser által? Nem lehet belenyúlni a kocsiba?
2, nem tudom, nem vagyok se jogalkotó, se a rend éber őreIgaza van egyébként Integrának, kis emberek szopatása ez a sztori, csak van némi jogalapja szerintem. Ilyenért én nem büntetnék. Ez pont egy olyan helyzet lenne, ahol a rendőr mérlegelhetne.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz Bdanyy #46920 üzenetére
A Spritmonitor is 9 liter körüli átlagot mutat, Integránál szerintem zavar volt az erőben.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz !Overdose! #47194 üzenetére
A kauffer se rossz, Unixos árakból -30%, saját alkatrész katalógussal.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz DeFranco #47429 üzenetére
Az a baj, hogy ezt úgy adod elő, hogy minden autóra igaz lenne, pedig nem. Csak hogy saját példából induljak ki: ha Nagyapám Poloját (2004, 1.2 12V) eladnánk, akkor a következő tulaj nem is tudna ennyit elkölteni a kocsira. A motor láncos, tehát ha nem csörög, akkor nem kell cserélni a vezérlést. Az olajcsere 20e, a futómű, fék, karosszéria, kipuff, elektromosság rendben van. Kellene rá egy szett gumi, az 50-60e, persze ha jobbat veszel.
Anyám Corollája (2005, 1.4 VVTI) szintén láncos, az olajcsere hasonló összeg, azon a csomagtér teleszkópjait kellene cserélni. A beltér ezen újszerű, a Polon sajnos nem. De ötletem sincs, hogy lehetne ezekre akár csak negyed millát is elszórni a vásárlást követő fél évben. Az egyik bőven millió alatti, a másik kicsivel millió feletti darab.Az ember vagy vesz valamit áron alul, és azt megcsináltatja, vagy vesz egy olyat, ami árában / áron felül van, viszont alig kell rákölteni. Az átírási költségek természetesen adottak.
Múlt héten cseréltettem a Bravon vezérlést. Márkaszervizben, számlával, gyári alkatrészekkel, jótállással, másnapra került 60.000-be. (Szíj, görgő, vízpumpa, fagyálló, meg ugye a munkadíj.) Ha a két kedvenc szerelőmnek lett volna a cseréhez szükséges célszerszám, akkor legalább 10.000-rel lett volna olcsóbb.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz DeFranco #47528 üzenetére
Légyszi olvasd át még egyszer, amit írtál. A 250 ezres szervizelésen kívüli költségként említed a cascot, aztán a következő bekezdésedben is úgy említed az adókat, mint további költségeket. Ezeket vondd is le a 250-ből. A félrehúzó futómű, nem hideg klíma is kiderül vásárláskor. A klíma tisztítás sem egy vagyon, de annak is van szaga, ellenőrizheted vásárláskor.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz zoo8800 #47531 üzenetére
Egyrészt, a beszerelt alkatrészekről van számla (még ha a beszerelésről nincs is), azt nem kell cserélni. Totál lenyomozhatatlan szerviztörténetes kocsit nem veszünk. Számlát hamisítani pedig nem egyszerű.
Másrészt az állapotfelmérésen, ami persze költség, kiderülhet egy csomó kopás, szivárgás, zajok, rohadások és sérülések. Ez alapján megint csak el lehet gondolkodni, hogy mennyit is kell majd költeni a kocsira.
Az a további 200e pedig jó eséllyel meg is marad, mert általában nem üt be a szar ennyire.
Cascot se köt mindenki.
A félreértések elkerülése érdekében szólok, hogy átlagautókról beszélek, nem prémiumautókrólKözben lejárt az időlimit, bocsi.
#47532
5 évente tuti nem cserélnék gumit, egy normális gumi tovább bírja. Páran pampognak erről, de még nem láttam egy mért teszteredményt sem, hogy mennyivel is romlik a tapadás 5 év után. Vagy ha valaki 5 év után ledobja a régi gumikat, akkor miért nem 3 év múlva dobja le? Addig nem romlik semmit? És ezt se feltétlenül kell a vásárlás után megtenni. És most kicsit kezdünk elkanyarodni a karbantartás felé a vásárlást követő kötelező költségektől.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz csiben1 #47695 üzenetére
A kereklámpás Polo (szerintem erre gondolsz, de ez 2002-) egész korrekt kisautó. Az ülés szerintem nagyon jó, tág határok közt állítható, és az ülőlap se rövid. Kirívó hiányossága nincs. A Puntot nem ismerem, se a simát, se a Grandét. Vegyesben mindkettő 5L körül eszik.
(Szubjektív) az 1.4 PDTDI hangja valami iszonyat, vásárlás előtt azért indítsd be mindkettőt
Jut eszembe, egy kis minőségi baki: az olcsóbb Polok tetőkárpitja nem szövet, hanem valami igénytelen papírszerűség, ez részemről egy aprócska fekete pont a Polonak.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Jááj, el is felejtettem, az IIHS megint csinált egy törésteszt sorozatot, most a kis SUV-ok voltak az áldozatok. Csupa szar eredmény, lehet szörnyülködni...[link]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Vazzeee: A gépkocsin Face Lift angel eyes típusú lámpák és díszlécek találhatóak. Gyártási éve 1997, a hirdetésben szereplő 2003-as évjárat a modell frissített megjelenésére utal. [link]
A friss olajcsere miatt lehetne 2013-as is az évjáratrip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz Blaise #48274 üzenetére
Abszolút nem hihetetlen, csak ritka.
Képzelj el egy tök laikus embert, aki elment új kocsit venni, de előtte kikérte a nagyokos ismerősök véleményét, hogy milyet kell venni
Volt főnökömnek van egy Auris 1.4 D4D-je. Arra használja, hogy a faluból bemenjen a közeli nagyváros (Tatabánya) vasútállomására, és onnan vonattal menjen Pestre dolgozni. 4 év, 40.000 km, és új dízel.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz hobizoli #48283 üzenetére
Ez van, de az is lehet, hogy nem tolta eléggé.
Eddig 1 emelkedő szivatott meg nagyon, amit nem bírt a kocsi. Rijeka felé van egy emelkedő, ahol 4.-ben, 100 körül tudott felmenni a Golf. Ez meredekebb, mint az M3-on Mogyoród környéki, vagy az érdi. Lefelé motorfékkel gyorsul a kocsi. Ugyanitt tavaly a Bravo simán felment 6.-ban 130-cal.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz blt.62 #48296 üzenetére
A kocsim kezelési kézikönyvében ez áll: A főként városi forgalomban használt vagy évenként 10 000 km-nél alacsonyabb futásteljesítményű gépkocsiknál a motorolajat és az olajszűrőt 12 havonta kell cserélni.
Vagyis külön kiemelik, hogy város + kevés futás mellett évenként kell csere.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Bigemperor #48368 üzenetére
Nemrég a kauffernél vásároltam, Unix árak -30%.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Psychonaut #48500 üzenetére
Dutyiba vele.
De azért 0.24-nél szépet mentett...rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Dany007 #48751 üzenetére
Tulajdonképpen ez a normális, és nem az, ha valaki a vásárlás után teljeskörű autó renoválásba kezd. Ha valaki új kocsit akar, az vagyen újat vagy újszerűt vagy alig használtat, különben a saját pénztárcájának legelszántabb ellensége lesz.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz DeFranco #48756 üzenetére
Beszótam vazzee
Ebben a témában nem fogunk egyetérteni. Konkrét, és gyakori típusokat említettem Neked, amikre nem lehet a vásárlást követően annyi pénzt ellocsolni. Vagy ha igen, akkor elég rendesen belenyúlt az ember a szarba. (Pl aki nemrég Golf4-est hozott Németországból, és generálozni kell). Kell a tartalék, ebben egyetértünk, de annak nem látom értelmét, hogy kapásból és mérlegelés nélkül a fél autót kicserélje valaki a vásárlást követően.
Persze olyan típus is van, ahol a vásárlást követően fél milla csak a kezdetrip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz DeFranco #48759 üzenetére
A házon belüli példa egy Corolla és egy Polo volt.
Abból az összegből, amit emlegetsz, (bevallom, kis túlzással) a fél autót ki lehet cserélni. Amiket felsoroltál, abból semmi ne tűnik feleslegesnek (bár én cascot nem kötnék).
Jópárszor leírtad, hogy tapasztalatlan vagy, de úgy osztogatod a tanácsokat a vásárlás utáni rendberakásra, mintha ez lenne a sokadik autócseréd. Ezzel szemben én azt látom, hogy a 7 és 9 éves autóinknak semmi baja. Nem lyukas a kipuff, nem kell állítani a féken, nem remeg az alapjárat, nem rohadnak, stb. Minden autóra az állapotának megfelelő pénzt kell elkülöníteni. Egyszerűen hülyeség azt mondani, hogy kapásból elmegy ennyi meg annyi. Nézd meg a táblázatot, amit kitöltettél, abban találsz közel félmilliós, és pár tízezres kiadásokat is. Nagy ám a szórás.
Ennyi. Békerip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen