Hirdetés
-
Mullet MadJack teszt
gp A Hammer95 első játékában a mesterséges intelligencia találkozik a szintipoppal, a 80-as évek hajviseletével, és rengeteg vérontással.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz neduddki #33119 üzenetére
Na ezt le lehetett volna írni hamarabb is, a hozzám hasonló nyomik kedvéért.
És most így, a legegyszerűbb ha csinálsz egy konnektoros zaj generátort. A kocsi távigazgatójáról tudod milyen frekvenciát kell megtölteni szeméttel, oszt 1-2 alkalom után majd nem fognak zavarni.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz neduddki #33122 üzenetére
Nem tudsz aludni hogy itt vitatkozol velem? Már megértettem, még ha lassú is vagyok
Inkább a legközelebbi ilyen alkalmat ha ki tudod keresni a honlapjukon, az NHH-t ki kell hívni hogy mérjék meg a szórást, mert nem biztos hogy határértéken belüli cuccokat használnak.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz neduddki #33124 üzenetére
A kerítés határáig valóban az, de mint ahogy nemzetközi egyezmények szavatolják az országhatóron túl nem nyúló RF szolgáltatásokat, nekik is engedelmeskedni kell a kerítésen túl. És vice versa. Te magad is felállíthatsz egy -mondjuk- villanymotort, amit beindíthatsz véletlenül pont a rendenzvények idejjén, és ami -minő véletlen- adott tartományban fehér zajt generál
Ha ebbe nem mész bele, akkor a legegyszerűbb megkeresni írásbna kerületed országgyűlési képviselőjét, és kérni tőle a hivatalos úton történő jegyzékben jelzést. Ehhez kell a többi panaszos aláírása is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
DJ WOKKY
addikt
válasz neduddki #33107 üzenetére
Értem mit szeretnél ezzel mondani.
Igen azt szeretne, dízelt.
8-10 éve amikor megvették a jelenlegi kombi isuzu motoros 1.7tds astrát, akkor is 1 évig keresgettek, szóval nem kapkodtak.
Teljesen le lett informálva a kocsi, amennyire csak lehet. De még itt is itt volt, az a bizonyos: a motorba nem látunk bele téma.
Megvették, azóta csak kötelező kopó részek voltak cserélve, és a generátora lett felújítva. Akkor volt 120k a km-órába, de valószínű valótlanul. Azóta ők beletettek közel 200k-t. Így sincs semmi baja egyelőre. De már őket kiszolgálta, váltani akar.Sajnos ismeretségben nincs ilyen autó, aminek tudnánk minden "szeszélyességeiről".
Ezért próbál most művelődni ebben a modellben. -
válasz neduddki #33135 üzenetére
Most vegyem magamra a lepukkant ólródot?!
Ezért írottam volt h nem feltétlenül kell keresni a jogilag tiszta megoldást. A legrosszabb esetben kell csinálni egy b@szott nagy teljesítményű 5Hz-s irányított picsogót, és egyessével megölni az összeset, ahogy az náluk baltával szokás.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz neduddki #33280 üzenetére
Első benzinesben reális lehet. Kezdésnek pl rá kell kérdezni vmi Toyotas ismerösödnél gondolom van, hogy az első 3évben tényleg csak 20kkmeket ment e.
Amúgy mi a baj a Versoval?
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
zolikaDB
veterán
válasz neduddki #33436 üzenetére
Ezeket csak támogatni tudom, magam is hajlok pl az Avensis felé.
Főnöknek van egy ilyen Mazdája (inkább az asszonyé), mint amit mutattál, dízelben, ill. volt egy újabb, az mondjuk kuka lett, pályán széthullt a kocsi, hatalmas füstfelhő, motor nem állt le stb. Szervízben kiderült, h nem 150k km volt benne, meg előtte is folyton hordták javíttatni, meg ne kérdezd miért. Ez persze semmit nem jelent, nekem kényelemre adja a kocsi.
Autóhifi topikban footy kollega vett ilyen Mazdát, lehet jönni támadni.
Jaaa. Ma beszélgettem egy sráccal, meg meg is mutatta a verdáját: Saab 95. Beszartam. Bőr, majdnem 200LE, ülésfűtés, tömérdek extra. Majd 300k km van benne, de ez nem látszik rajta. Vásárlás után 2 lengéscsillapító, 2 tárcsafék, elől 2 betét és hátul 2 betét csere volt (ezek vmi Opel kompatibilis szerkezetek).
900k-ért sem tudja eladni. Városban 10L fölött nem eszik (én Astrám 9L). Turbó rendben, kb 30k km-el ezelőtt volt cserélve.
Szóval, beleestem.[ Szerkesztve ]
-
-
g@bo
nagyúr
válasz neduddki #33514 üzenetére
sumo suzukiál ajánlottak szerelőt, ő ott van a páruzamos utcában ( soroksár ) ő csinálta a szelepfedelet és gyertyacserét ( ott nem tökölt sokat nyomatékkulcssal.... ) 15 ropit mondott munkadijra. cca. 3 óra.
bár ezért vinném a lehúzós szakszervizbe, mert számlát ad, beirja a szervizkönyvbe (eladásnál jól jöhet), és ha gond van rájukverem, gondolom én.
-
Zewa
senior tag
válasz neduddki #33721 üzenetére
Azt már eladta. Most Cayenne S van meg 911 turnyó.
Egy fél olasz csávóvé, Chistopher / o? de Piros.Najjó de a nagyfaluban minden elkezd szipkázni.
MunezXBK Ilyenkor kell felkerekedni ls hozni egy donort Jürgenisztánból.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
Bdanyy
addikt
válasz neduddki #33790 üzenetére
gázosra nem gondoltam, azokkal gondolom mentek rendesen. De akár egy fiatal elsőtulajos valamivel többért is jó lehet, de első körben régebbiek is jók.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
-
válasz neduddki #33804 üzenetére
Na ne vicezzünk mán! Én nem vagyok sem kubikos, se milliomos. Azt meg nem értem hogy sok ember miért áldozza fel az álmait-vágyait azért mert fizetni kell érte. El tudom fogadni hogy megélhetést veszélyeztető dolgot nem vállalunk be, de csak azért nem megvalósítani vmit, mert akkÓ' olcsóbb...na ez a halálom.
Te meg különösen pirulhatsz, mert aki befogadja az azeriakat a kert végébe, az már igazán tud mulatni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
whitezo88
nagyúr
válasz neduddki #33835 üzenetére
én hazafelé lenulláztam a BC-n az átlagfogyit. Népligetből kb 15 km, hidegen inditva, félidőnél melegedett be 90-re. 7.3-at számolt így is... fél tanknál pedig még mindig 500 km-t mutat, hogy annyi még hátra van. Pedig jó az talán 330-nak is. (670 körül bírja így télen, 8,5-9l-el. nyáron 750)
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz neduddki #33866 üzenetére
FR 03/1999
129,320 km
DieselHa tuti 130kkm akkor jó, még ha 200kkm is meg karbantartották is ok de 13év alatt 130k egy kombi dízellel? Kombi hodály dízelt nem arra vesznek, hogy heti 2*elmenjenek vele a boltba bevásárolni. Még Yarisból is nehéz ilyen papa kocsit kifogni.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
zolikaDB
veterán
válasz neduddki #33866 üzenetére
100%-ig egyetértek vele, ezek kb. itt állnak meg kintről. A legjobb, h 90LE, mechanikus porlasztóval.
Erős, nyomatékos gép, 300e km környékén is érdemes belevágni, kasztnilakatos ismerősöm jár ilyennel, falu-város, napi 4x, évi 15-20e km. Nagyon tágas, kényelmes, viszonylag igénytelen gép.[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
válasz neduddki #33911 üzenetére
Köszönöm a válaszod!
Ez csak egy példa volt, ez ragadta meg a szemem.
Nekem valahogy ezek a "szögletesebb" formavilágú autók közelebb állnak a szívemhez. A BMW is Bangle-vel rontotta el a formát...Nem sietem el a dolgot, egy 1995-ös Suzuki 1.0GL-t akarok lecserélni egy olyanra, amiben kisebb hazárdírozást jelent közlekedni az utanon, a testi épségemet alapul véve. Anno ezt az autót alkalmi vételként vettem (nekem ennyit megért), tehát nem volt tervezve, jobb volt mint buszozni.
Azóta elvégeztem a fősulit (télen jégben-hóban Szolnok-Debrecen távok azért néha viccesek voltak egy ilyen "rendkívül orrnehéz" autóval), lett egy jobb munkahelyem mint az előző, így talán végre megengedhetek magamnak egy kényelmesebb autót.Vicc, de igaz:
- elsődleges szempont a kényelem és hogy legyen benne stabil, nem utólag beépített "rákönyökölök és összetörik" könyöklő
- nem baj, ha többet eszik a mint a mostani, ennél minden többet eszikSzerintem nektek is könnyebb ajánlani (már ha megtiszteltek vele), ha ismeritek a lehetőségeim, az autóm + kis szülői segítség (de nem feltétlenül) lesz az indulótőke az új autóhoz, fenntartását (és esetleges törlesztését) a jelenlegi havibruttókettőharmincból tervezem majd kigazdálkodni. (Nem röhög, kelet-közép-HU-ról beszélünk... :/ )
Ehhez képest az elvárásaim természetesen irreálisak:
- legyen dinamikus (a mostanihoz képest egy IFA is az)
- legyen élvezet benne ülni és ránézni (nem száguldozásra gondolok és nem sportautóra)
- megbízható
- jó alkatrészellátottság1.000.000 HUF a tervezett keret.
Ford Focust ne... azokkal a szögletes-csepp lámpákkal szörnyű az a széria ami ebbe az árkategóriába tartozik.Amik között idáig volt ami tetszett:
- Honda Accord
- Toyota Avensis
- Audi A4Mind a 2000-es évek eleje, 90-es évek vége évjárat jellemzően.
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
zsloti
senior tag
válasz neduddki #33941 üzenetére
Köszönöm
A Chevrolettek kiesnek a nagy fogyasztás miatt
Az üzemanyag nem fontos gáznak lennie ,egy kis fogyasztású Diesel is megtenné...
Az üzemanyag költség ami számít 100 km.-erenként xd
zsXiaomi max SPEmall kuponok https://goo.gl/P3v6B0 Hardverapro csoport: https://goo.gl/EPnfc1
-
Kornel
veterán
válasz neduddki #33974 üzenetére
elvileg gázszűrőt gyakran kell cserélni, nekem nem kellett, de mindig jó minőségű gázt tankoltam, még ha 10 Ft-al többe is került. ugye maga az átalakítás egy modern benzines kocsinál minimum 200k, és abba még a vizsga benne sincs, mondjuk nem is kell, kutya se nézi mivel megy, hacsak nem fog ki az ember egy kpm ellenőrzést, de azért valljuk be, erre kicsi az esély
ami viszont a végén zavart, hogy lpg-vel érezhetően nagyobb a motor hőterhelése, a marketing szöveg szerint ez nem jelent semmit:"Miért nő a motor hőterhelése? Káros-e a szelepekre?
A benzinhez viszonyítva az LPG égési hőmérséklete 100-150 fokkal magasabb ami nem tekinthető károsnak egy megfelelően szervizelt gépjárműnél. Csupán a szelephézagok rendszeres ellenőrzéséről kell gondoskodni."nálam sokkal gyakrabban kapcsolt a ventilátor, benzinnel szinte soha, gázzal akár télen is, ha éppen városban mentem. emellett elöregedett a gyújtáselosztó szimeringje, ami szerintem a magasabb hőmérséklet következménye volt, nem a 9 évé. szóval ezt is érdemes belekalkulálni, nyilván 200 Ft-os üzemanyagárnál még megéri ilyen aprósággol bajlódni, 300-nál már biztos nem. emellett találkoztam szerelőnél olyan ignis vvti tulajjal, akinek a szelepjeit cserélni kellett, nem bírta a kiképzést. az se 5 ft, azért nem egy gyenge motor, vajon meddig bírja egy skoda?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz neduddki #33976 üzenetére
ha nem emeltek volna jövedéki adót, és marad a környező országok viszonylatában eddig is magas 240 Ft-os ár, akkor valószínű még lpg-s ezres swifttel járok most is.
nálam 6,5-et evett átlagban lpg-ből, eddig kijöttem 1560 Ft-ból 100km-enként.
a második emeléssel és 300 Ft-al számolva már 1950 Ft lenne ugyanez.
ezért kerestem kis fogyasztású benzinest, hogy minél közelebb legyek ehhez az értékhez, mert sokat megyek, évi 30-35k km.
most simán kijövök 5,5-es átlagból, ami 2255 Ft körül van most 100 km-enként, ez kb. 10%-al nagyobb, mintha továbbra is gázzal járnék, ennyiért viszont már nem szenvedek vele, hogy nem tudok bárhol tankolni, stb. stb.
ja ami még nagyon idegesítő, hogy minden kútnál rohannak oda, hogy tankoljanak, hiszen csak a kezelő használhatja a kutat, kivétel agip vecsés, ott magának tankol az ember.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen