- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mini-ITX
- Dell notebook topic
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- RAM topik
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz blt.62 #129163 üzenetére
Már lassan 2 éve talán, hogy cserélni akarod a Picasso-t, én még emlékszem miért és megértem. Azóta nem sikerült egy kis pénzt félretenni? Picassot eladnád, utána 1.5 millióból vehetnél egy automata dízel SuperB-et. Jó a W124, de kell egy ember is hozzá, aki ismeri a technikát. Azzal számoltál, hogy 15 liter alatt nem jössz ki vele rövidtávon?
-
-
-
válasz Tsebacsi #129267 üzenetére
Ja, tehát összegezve még mielőtt beindítod az autót:
Akksi kuka, gumi kuka, összes folyadék (hűtővíz, fékfolyadék, olaj), összes szűrő (olaj, üzemanyag, légszűrő), fékeket csekkolni kell. Ez jobb esetben 150 ezerből megvan.
Karosszéria állapota stb. A motornak indulnia kéne (de én 6 éves olajjal nincs az az isten hogy megjáratnám), de gyertyákat stb. sem árt csekkolni, gumicsövek állapota a motortérben (lehet hajlításra szétporlad). Milyen autó?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
-
-
válasz Buci21 #129430 üzenetére
Menj el nézd meg. Vidd elSzikiékhez pl. állapotfelmérésre, anélkül ne vegyél Saabot. De amikor azt mondom, hogy szeret rohadni, akkor tényleg. A 900-asok nagy hírében állnak ennek. A vezérléscserét számla nélkül ne hidd el és annak az állapotát is meg kell nézetni.
-
válasz SzlobiG #129520 üzenetére
Hogyne lehetne ... A vivaronkat is lekérdeztem azt is megtekerték, most van benne annyi, mint amikor 7 éve elment a háztól. Egy mk3-as mondeot is néztem, de azt is először előrefelé tekerték, meg ezt is, wtf?
Semmit nem tesznek az ocsmányirodában sem, mikor kevesebb értéket írnak be a következő bejegyzéskor.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Alvin_ti4200 #129588 üzenetére
-
válasz stickermajom #129592 üzenetére
Ez így van, fenntartással kell kezelni a dolgot.
Alvin_ti4200: Ajándék.
-
válasz molnarpeter #129645 üzenetére
Lesz ez még 13 millió is, mire ide elér.
-
válasz Alvin_ti4200 #129789 üzenetére
Gratulálok
Mondjuk ... a tollat is adták az autóval? Meg a kézírás is egyforma.
Nekem is van ilyen az autómhoz, kb. 120e km adatai, de gyanúsan egy tollal lettek írva. Mindegy, ez sosem derül ki, használd egészséggel.Roberto211: Aztán neked hol vannak a képek az autóról? Már valami 2 hónapja megvan lassan nem? Hogy volt merszed még nem ideállítani 40 képpel?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
Ez kamu, a betűtípus sem stimmel a Volvoéval, a felvétel is egy kijelzőről van felvéve. Na, meg aki 350 felett még zoomol is a kamerával annak különdíj jár.
360-nál a fordulatnak 11 felett kéne járnia 5.-ben, itt csak 8 felett van.
(#130279) fi:zi'k: Igaz, de akkor nem rezegne ennyire a kamera. Látszik, hogy digitális a kép. Furcsán sötét is a környéke, este nem így néz ki egy Volvo óracsoport. Az árnyék is elég digitális, de mondom, az áttétel totálisan nem stimmel. Emellett 1db kép vagy bármi sincs az autóról.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz footy #130552 üzenetére
Vezettem első gen 1-est, 170 ezernél a váltógomb 3/4 részéről hiányzott a festék, alatta fehér műanyag. Nem kapargatós festékréteg, homogén felület. A kormányon a gombok körül viszont festékréteg van, az is szépen kopik. Hátul annyi hely van benne, mint egy régi Swiftben. Vezetni jó, de ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz trassher #130716 üzenetére
Pont, hogy a 2.2 benzin a problémás motor.
"A legkomolyabb gondot itt is a vezérmű okozza. Elkopik, vagy egyszerűen leszakad az egész feszítősín. Visszatérő probléma az örvénykeltő csappantyúk megszorulása a szívóágban és főleg a befecskendezőrendszer: a nyomásszabályzó szelep hibája gyakran egybeesik a szivattyúéval. Ráadásul magas fogyasztásával a motor meg sem szolgálja a karbantartása árát"
Az 1.9-cel nincsen semmi baj, a kettőstömegű szokott beérni 250 ezer körül, de amúgy jóféle Fiat motor.
-
válasz rbalint88 #130732 üzenetére
Pedig aki ennyi időt tölt az autóban annak illene az első kettőt beikszelni,
f*szt, kötelező.
Szép, szép, de ezek miatt nem kéne.trassher: hány év alatt mész 150 ezret? hdman hajt itt 1.9cdti-t újkora óta chippelve, kettőstömegűn meg generátoron (azt hiszem ez is itt volt, de lehet a corsánál) kívül nem volt baja.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
válasz Tsebacsi #131288 üzenetére
ST-nek ST, de ne legyen középen kipufogója meg stb. Ez akkor ciki mikor a kerületi képviselős 2.0 tdi mellől nem lehet lelépni. Szerintem, mondjuk én inkább a teljesítmény-visszafogott külső híve vagyok, nem vagyunk egyformák.
A benzines verzió okés, szeretem a dízeleket, de ez nekem sok.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
válasz tresh #132887 üzenetére
Nem is tudtam, hogy a köbcenti jellemzi a menettulajdonságokat manapság. Meg egyáltalán ... ki akar körbeautózni valakit mikor 5-en benne ülnek full csomagokkal?
140 lovas turbó benzinnel simán előzöl fullra megpakolva biztonságosan is. Jobban, mint egy 1.6 szívóval fűnyíró fordulaton.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs