- Gaming notebook topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- iPad topik
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rbalint88
addikt
válasz AMD Power #115250 üzenetére
hogy jók, csak ez mondjuk nem exe, másrészt navis, ami semmire nem jó. kettőstömegű viszonylag könnyen fárad benne, de a tervezetten kívüli karbantartás nem jellemző. havernak 230e km alatt - 90-320 között- egyszer kellett valamit cserélni 60ezerért, meg vételkor cserélt kettőstömegűt, ami 320-ra fáradt el ismét. nála kb 180e km pálya, 50e km város volt a menü 6 év alatt.
-
-
veterán
válasz AMD Power #117647 üzenetére
Én nem írtam, hogy ne vegyél Lacettit. Tisztességes értéket kapsz az áráért.
Kölcsön Magane-om van tegnap óta, nem tudom melyik széria ez a kacsafarkú, talán a 2-es. Meglepően kellemes városban vezetni. Ellene szól, hogy nagyon csúnyán öregszik ez a konkrét 11 éves példány.
(#117645) Integrale
Az Opelek 2.0 dízele = Fiat 2.0 JTD. Ezt írtam én is. Most 3 hétig egy húzott 1,9 CDTI-t használtam, traktor, de qrva jól megy. ^^A Lacettiben GM a benzines és VM a dízel, Oké, végül is a Daewoo is GM lett, de nem aktuális Opel motorokról beszélünk a Lacettiben. Könnyen lehet, hogy a valahai Kadett motort reszelgették továbbra is.
a Cruzeban pedig volt 2.0 JTD és VM is, na meg egy harmadik GM gyártású is. Szvsz csak a 2.0 VM volt. Valójában 2010. után már nem követtem a fejleményeket, de nem tűnik számomra logikusnak. 2010-ig csak VM / Daewoo volt.
-
!Overdose!
őstag
válasz AMD Power #117666 üzenetére
LOL
Ha közzétenném a szervizkönyvem és az Excel-táblám, akkor lehet, hogy meglepődnél mennyit vagyok képes költeni drága gyári/gyári minőségű alkatrészekre és milyen dolgokat cserélek/cseréltetek le idő előtt. Az én autóm esztétikailag olyan, amilyen, de műszakilag nem tudsz belekötni. Gyakorlatilag egy törött patentet nem találsz az egész autón.
Motorolajszintet is nézegettem én vásárlás után, de mivel az elmúlt 70k km és 7 olajcsere (Eneos Premium Hyper 5W-40, gyári olajszűrű, gyári olajleeresztő csavar-alátét) tapasztalatai azt mutatták, hogy a szint nem változik a nívópálcán két olajcsere között, így leszoktam róla. Nem ECOTEC ez. Ha nekiállok egy nagyobb tisztogatásnak, ami nálam általában érinti a motorteret is, akkor természetesen rápillantok, de még nem ért meglepetés. Vizet én nem is használok. Eneos hűtőfolyadék van az autóban, ami szintén nem fogy.
Tőlem egyébként biztos nem fogsz venni autót, mert eddig mindegyik elég könnyen elkelt az ismerettségi körömön/családomon belül. Egyet sem kellett feltöltenem a hahu-ra. Szerintem ez után sem fog kelleni, mert két szerelő is sorban áll érte, aki eddig hozzányúlt.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
rbalint88
addikt
válasz AMD Power #130320 üzenetére
lehet, hogy 1.x millió innen a balkáni pöcegödör aljáról soknak tűnik, de nem véletlenül dobja el az osztrák és német (és a többi) ebben a korban/értékben, mert az ottani karbantartási költségek mellett nem éri meg fenntartani, érdemesebb átülni egy újabba. érdemes megnézni a kínálatot, 10 év felett 1M környékén szinte mindegyik csipás lesz, ha jobban nem is rohad.
Opelek rohadtak is, de az újak már sokkal jobbak ebből a szempontból, G Astra facelift utániak már nagyon jól védettek. -
szabonagyur
félisten
válasz AMD Power #130331 üzenetére
SX4 normálisak azért bőven 1,5M felett vannak. H Astra is kb annyi felett, bár mos tudok, 1,2-ért egész jókat.
Pár hónapja én voltam élőben megnézni H Astra-kat... és sajnos még 1,5M körül is elég gyenge a felhozatal. SX4-ek egy jelentős része meg kb nulla felszereltség ennyiért.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
szabonagyur
félisten
válasz AMD Power #130338 üzenetére
Pedig ez az átlag, nézz körül nyugodtan hahun. Digi klíma régebbi modellekben lesz, és inkább Vectra és társai, Astra alig van digi klímával. SX4 szintén zenész.
Sajnos eléggé végigjártam a témát, pedig nekem elég rugalmas keretem volt 1,5-2M de még e felé is mentem volna.
#130341) AMD Power: na a korral ki is zártad az autók 95%-át, ami marad az olyan is valószínűleg.
btw: maga a digi klíma akkora előnyt nem ad szerintem, azok között is van bőven béna.
[ Szerkesztve ]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
szabonagyur
félisten
válasz AMD Power #130345 üzenetére
Legyen szerencséd Én amiket megnéztem képen nagyon is tökéletesek voltak, csak ugye a motor milyensége, az apróbb hibák azok élőben jönnek csak elő.
Én a helyedben a kor elvárásból adnék le vagy adnék dupla ekkora összeget a kereséshez.
(#130347) kornelka : az nem digi klímás ha elég lenne manuális akkor nagyobb lenne a lehetőségek tárháza.
[ Szerkesztve ]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
-
footy
addikt
válasz AMD Power #130358 üzenetére
ITT megtalalod spritmonitor profilomat. Az ott szereplo 3 masik autoval ossze is tudod hasonlitani a fogyasztasi ertekeket, mert kb ugyanazokat a szakaszokat tolom. Annyi arnyalja a kepet, hogy regebben meg jobban nyomtam neki, tehat azt a 2 tizedet a mazdanal le is veheted, igy kb 8 liter jon ki nagyreszt autopalyazva. Szerintem az auto meretehez ez teljesen rendben van. A motor lancos(nem tsi kemping lancos hanem rendes), nem hallottam rola hogy valaha is cserelni kellett volna (pedig regebben a nemet mazda forumokon is aktiv voltam).
-
veterán
válasz AMD Power #130385 üzenetére
És mit mond a szerelőd, miért akar lebeszélni?
Műszakilag nagyon közeli rokona a H a G Astrának - egyik sem ördöglakat egy 1,4/1,6/1,8 szívóbenyával vagy egy 1,7 dízellel.
Írtad, hogy digitklíma kell, ebből talán engedjél; amúgy valóban nem túl szép a sima klímás egyszerű kijelzője.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- OTP Bank topic
- E-roller topik
- Ukrajnai háború
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gaming notebook topik
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Kerékpárosok, bringások ide!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest