- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Plazma TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- iPad topik
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Hálózati kábelek és szerelésük
- Azonnali processzoros kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz Remekelek28 #112464 üzenetére
Ott is csak a 90 lovasban nincs benne, a többiben kell.
De például mezei 2005-ös Audi A4 szívó 1.6-ban is van.
-
-
-
-
válasz Csaby25 #112568 üzenetére
Ez csak meredek lejtőn igaz, hiszen a fékező hatás kevésnek bizonyul az autó súlya ellen, a fizikát nem lehet felülírni. Ilyenkor segít a visszaváltás, hiszen alacsonyabb fokozatban nagyobb a motorfék ereje. Sík úton alapjáratig is le tudsz fékezni motorfékkel, mondjuk 3.-ban.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz !Overdose! #113369 üzenetére
Igazad van. Mikor még talán a vezess tesztelte 2 éve kb, külön kiemelték hogy legközelebb ausztria.
-
válasz bendeguz76 #113714 üzenetére
Nem nagy dolog. 1500 alatt nem illik erőltetni a motort, leállítás/indítás pedig kuplunggal történjen.
-
-
-
-
-
válasz parandroid #114071 üzenetére
Kis érdekesség, de azt hiszem már hdman is említette anno, hogy míg az az 1.3-as dizli teljesen jól autózható az Opelben, a Puntoban rémesen rossz a karaktere.
Comboban vezettem, akár 1000-től is összeszedi magát. Ez a Puntoban úgy néz ki, hogy 1000 és 2000 között egy fekete lyuk tátong és már a ventilátor reszeli a lábujjadon a körmöt, de semmi nem történik. Majd 2000-től mint akit seggberúgnak, nagyon zavaró. 1.-ből 2.-ba pont oda esik vissza a fordulat.
Ha az égvilágon senki nem jön szembe és előznél (6.-ban 2k rpm 100 körül) is vissza kell rakni legalább 4.-be hogy végrehajtsd.
Viszont kétségtelenül éhezőművész mindkét autóban. 5 litert úgy sikerült kiíratni a computerrel, hogy minden gyorsításkor padló, néha előzéskor 140.
[ Szerkesztve ]
-
válasz j.bravo #114074 üzenetére
Nem tudom, én múltkor vezettem haver 2006-os 1.3 mjtd-jét és meglepődtem mennyire nem használható ahogy az ember elvárná. 90 lovas volt, amúgy jó is kocsi, tetszik kinézetre, a belseje se nyöszörög, de az a turbó lyuk nagyon zavaró. Utána visszaültem az enyémbe és konstatáltam, hogy minden rendben, dicsérte (szidott) érte haver is.
[ Szerkesztve ]
-
válasz KAMELOT #114429 üzenetére
Most akkor magyarországon veszed, de külföldön melózol, hogy mindent euróban írsz?
Meg amúgy 190 ezer forint az nem pont kevés egy motor + váltócserére. Igaz, kb a fele a 4 nyári guminak.
Az S500 is ugyanott van elektronika terén, mint egy E65. talán még egy kicsit jobb is.
[ Szerkesztve ]
-
válasz roberto211 #114617 üzenetére
Na ezt nem értem a flakon méretű blokkokban, arányosan elég sok az a 7,45 liter. Megkockáztatom, hogy ennyivel én is tartom a tempódat, ok, nagyon max legyen 8 liter.
-
válasz roberto211 #114672 üzenetére
Konklúzió: nagyobb motorral szerelt autót kell venni
-
-
válasz !Overdose! #115602 üzenetére
Én 520-ért vettem a Saab-ot, eddig amit cseréltem:
- motortér teleszkóp (nem befolyásolja a működést, de zavaró volt)
- bal első ködlámpa (repedt volt)
- lambdaszonda (illetve majd nemsoká bekerül a 2. is, mert az most nincs)
- fényszóró relé (nem lett volna szükséges, mint utólag kiderült csak a láb volt elhajolva, nem kapcsolta a refit)
- fedkomp pixelhiba javítás 17 ezerért, élettartam garanciával.Kapott 4db Bridgestone Turanzát, 205/55/r16
Ezen kívül van már 4db fojtószelepházam, de mint kiderült, az jó. Darabja durván 35k, kintről vannak. Van egy extra indexkar, egy extra klímapanel. Extra fényszórórelé.
Kicsit csipegeti az olajat, betudható annak, hogy oldschool turbó, 302e km. (297-tel vettem)
Összegezve nem költöttem rá az életem, de szerelő nincs aki normálisan tudja diagnosztizálni, csak Pesten vannak Saabosok, az meg messze van. Ennek ellenére sosem mondanám, hogy aki napi rutin szerűen, munkába járásra 500-ért keres autót, az vegyen ilyet, mert ne. Csak ha fanatikus.
A fogyasztás 8-10 liter között mozog, biztosításra 36 ezret fizetek.
Ami viszont szent és biztos nálam, hogy ha 500 ezerért keresnék autót, akkor az első dolgom lenne bepipálni, hogy a Suzuki Swifteket nem kérem listázni, köszönöm.
-
-
válasz szőröscica #115627 üzenetére
Így van. A turbó miatt tisztességesen lehet haladni, a nyomaték hamar megvan, a lovakra várni kell 4 ezertől. Nem lép túl nagyot, 9.5 másodperc a 100, de a csiga segít jól autózhatóvá tenni.
E mellé még a váltója is hosszú, a 2. 105-ig tart, 170 után szúrható a 4.Nincs mit tagadni, nehéz. 1560kg a gyári értéke.
Ezért vadászom aero-ra, mármint nem magamra, hanem a csúcsverzióra. A 250 lovas 2.3t-re. De nem nagyon van értelmes eladó darab.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz tomcsi23 #115641 üzenetére
Jaja, a vegsebesseget is abban eri el. 5.-ben 90nel 2 ezret forog. 270-ig tartana....
Qru: jaja, de a stage 1-en filozok (210hp/310nm), de a 300e km miatt nem tudom ... be kene rakni hogy en is lenyomjalak
Amugy nincs vele baj, dinamikusan vezetheto, nem lomha. Megha igy az adatokbol ugy is tunne.
[ Szerkesztve ]
-
válasz feka007 #115695 üzenetére
Egyszerű sajnos. Ha valaki kipipálja, hogy kell neki fedkomp máris nem lesz benne a listázásban. Ha ott van, de nincs is benne, akkor is ha jó deal vagy akármi, megfoghatja vele az embereket. Plusz, onnan még elérhető a többi árult autója is. Sajnos így van, nem kell vele foglalkozni.
-
válasz padi68 #115749 üzenetére
Ha rendben van a km akkor nem lesz vele gond még sokáig. Meg kell nézni ránt e, mikor D-be rakod, elváltja e szépen az összes fokozatot, visszavált e időben. A fogyasztása viszont borítékolható 10-12 liter városi üzemben szerintem. Elég régimódi, 4 sebességes.
[ Szerkesztve ]
-
válasz roberto211 #116826 üzenetére
Csatlakozom a többiekhez. Ha egy ismerősöm ilyennel jönne értem jóskapistafalvára, inkább stoppal mennék haza. Vadássz valami normális 10 másodperces 100-as autót, csak felejtsd el ezeket a teszkós tuningos szarokat. Ami meg a topikban ment most, annyira troll, hogy még ironizálni se lehet.
-
válasz Elektrosokk #116965 üzenetére
Fú, nem tudom nekem a Kappa coupe a Ssangyong Rodius-szal vetekszik.
Pedig azt se mondhatjuk hogy átlagos ízlésem van, az én szememben egy Lancia Thesis is szép. -
-
-
-
válasz szőröscica #118292 üzenetére
Milyen irányba? Engem az 1-es nem győzött meg a kopó belterével, váltógombról lejön a festék, úgyszintén a kormányról. 159-ben még nem ültem de szeretnék.
-
-
-
válasz (ADAMKA) #119430 üzenetére
Üdv honfitárs!
Már mondani akartam, hogy Mondeo szívó egynyolc, vagy Avensis, Vectra, Laguna amiket én is nézegetek. Aztán megláttam mi kéne. Felejtsd el, itt is ugyanolyan lelakottak ennyi idősen és ennyiért, mint bárhol máshol, és nem fogja neked az ed csájna kikupálni.
Nem tudom mennyi idős vagy, meg hogy első autó-e kint, de ha igen, a biztosítások ezekre 4 számjegyű és 2-essel kezdődik jobb esetben.
Ha sokat jársz vele haza akkor Superb 1.9 PDTDI, hátulra még befér egy maláj szűz míg hátul terpesztve ül valaki.
[ Szerkesztve ]
-
válasz (ADAMKA) #119457 üzenetére
Azt tedd hozza hogy 50£-os oradijak vannak, es egy lexus vagy egy 7-es nem feloraig fog ott allni ha valami beut, marpedig egy 1000 fontos lexuson tutura gatya a futomu, kormanymu es meg ki tudja mi. Lehet elmegy 5 ezret, de lehet doverig se jutsz el vele.
Erdemes olvasgatni az injektor, nemreg volt bent egy hetes aminel tobb szerviz se jott ra a problemara, na ok igen, ellenben az alkatresz usa only es 1700£
-
-
-
-
-
válasz Tsebacsi #120538 üzenetére
A felnije az Efficient-é, szerintem tuti az. Mondjuk a kis navi miatt alapból kihagynám.
bitpork: Nem lehetetlen persze. Én egy 2008-as 118d-n tanultam, 183 ezer volt benne, de még semmi baja nem volt (lánc gariban cserélve lett a már módosítottra), pedig kapta az ívet rendesen, 2 ezer felett már idegállapotba jött az öreg. Javarészt 1500-as fordulat alatt járt mindig.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Integrale #120543 üzenetére
Na ja, hallottunk már ilyet. A legsajnálatosabb, hogy a gyártó nem nagyon akarta beismerni ezt a láncos mizériát, pedig mennyi motort érintett...
Mondjuk az én motorom is rajta van a 20 legrosszabb listán, 303 ezret mutat, de még megy, éppen most keresek valakit, aki berakja az új turbóm.(#120546) hobizoli: nagyon ergyák azok a láncok, kiszámíthatatlan, hogy 20 ezernél, vagy 180-nál szakad szét és ver szét mindent.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
Jaja, maptun árulja ezt is, de már régóta, nem nagyon kelendő, a fanatikusok sem vállalják be. Ennyiért már lehet jobb autókat is kapni az az igazság. Meg azért a stage 7 már elég üzemórás jelleg, és kb az ára vagy minimum 2/3-a a tuning az autó árán felül.
Az injektorosoknál járt már Stage 3-as kikönyökölt 2.0t
Maptun Stage 6 az enyémhez 1,4 millió, ami persze erősen túlárazott alkatrészeket tartalmaz, pl. a turbót 254-ért adják, én 80-ért tudom.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Max
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Autós topik
- Plazma TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest